2018. október 18., csütörtök

Tisztelt Ügyfeleink!

A 2014. január 1-től hatályba lépő, az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet (a továbbiakban új Áhsz.) az eddig minden költségvetési intézmény által kötelezően alkalmazott államháztartási számvitel rendszerét alapvetően megváltoztatta.

A 2014. január 1-től hatályba lépő, az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet (a továbbiakban új Áhsz.) az eddig minden költségvetési intézmény által kötelezően alkalmazott államháztartási számvitel rendszerét alapvetően megváltoztatta.

Az új jogszabály kiadásával az államháztartásra vonatkozó szabályok egységesítésre kerültek, az új államháztartási számviteli rendszerben külön költségvetési és pénzügyi számviteli rendszer kerül megkülönböztetésre.

 

A jogszabályváltozás az eddigi munkafolyamatokat és eljárásrendeket is nagymértékben megváltoztatja, amely komoly többletfeladatot is jelent a pénzügyi és számviteli területen dolgozó munkatársak számára.

Ezen többletfeladatok mielőbbi elvégzése és az új munkafolyamatok elindítása érdekében a GMF Pénzügyi és Számviteli Iroda telefonos és személyes ügyfélszolgálati rendje 2014. február 28-ig az alábbiak szerint módosul.

 

A bejövő postai küldeményeket és telefonhívásokat a GMF Főigazgatói Titkársága fogadja és továbbítja az illetékes munkatársak részére. Kérjük, ebben az időszakban munkatársainkat lehetőleg e-mailben keressék meg, amely megkeresésekre igyekszünk a lehető legrövidebb idő alatt válaszolni.

Személyes ügyintézésre naponta 10.30 – 12.00 között van lehetőség a 218. szobában.

 

 

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!