SZTE GSZ friss hírek

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatója a 2017. július 24-től indított értékhatár alatti beszerzések –WEBRA eljárásrend – bontási rendjéről
2017. július 12.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2017. augusztus 5. és 2017. augusztus 20. között) miatt, 2017. július 24-tól az anyag- eszköz illetve szolgáltatás beszerzésére indított nyílt ajánlattételi „WEBRÁS” eljárások bontására egységesen 2017. augusztus 22-én kerül sor.

A SZTE GI tájékoztatója a május havi munkabér utalásának időpontjáról
2017. május 19.

Tisztelt Egyetemi Polgárok!


Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2017. május havi munkabér az érintett személyek számlájára várhatóan 2017. június 6-án, kedden kerül jóváírásra.


A Magyar Államkincstár tájékoztatása alapján a május havi juttatások számfejtését úgy végzik, hogy az utalási állományokat legkorábban 2017. június 2-án (pénteken) kapják meg az intézmények. Ennek átutalásáról még aznap intézkedni fogunk, azonban a jóváírás munkaszüneti és bankszünnapra tekintettel várhatóan csak a következő munkanapon, 2017. június 6-án történik meg a dolgozók számláján.
2017. március 07.

Az alábbiakban szeretnénk egy összefoglaló tájékoztatást adni az Egyetem érintett egységei, munkatársai részére azokról az információkról, amelyek a számlák kibocsátása, befogadása során adózási kérdéseket érintenek.

Attól függően, hogy mely vállalkozás milyen adózási módokat választ, különböző adatokat kell feltüntetnie az általa kibocsátott számlákon. A számlát befogadónak figyelni kell ezekre, mert számos esetben ez azt jelenti, hogy neki is van valamilyen tennivalója az adóelszámolás területén és nemcsak az a feladata, hogy a kapott számlát kifizesse.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatója a 2017. március 1-től használatos új igénylőlap és teljesítés igazolás nyomtatványok bevezetéséről
2017. március 02.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az árubeszerzési illetve szolgáltatás beszerzési igényekhez kapcsolódóan 2017. március 1-től új igénylőlapokat és teljesítés igazolás formanyomtatványt vezet be, mely nyomtatványok honlapunkon a „GSZ / Beszerzési és Szolgáltatási Iroda / Dokumentumtár / Nyomtatványok” menüpont alatt mindenki számára elérhetők.

A hatályba lépés dátumától a beszerzési igényeket csak a helyesen kitöltött új igénylőlapok megküldése esetén tudjuk befogadni.


A dokumentumok ide kattintva tölthetők le.

2017. február 27.
2017. február 26.
A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatója a 2017. február 1-től használatos új igénylőlapok bevezetéséről
2017. január 27.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az árubeszerzési illetve szolgáltatás beszerzési igényekhez kapcsolódóan 2017. február 1-től ÚJ IGÉNYLŐLAPOKAT vezet be, mely nyomtatványok „igenylolap_árubeszerzés LI_2017” illetve „igenylolap_szolgáltatás LI_2017„ címmel a honlapunkon a „GSZ / Beszerzési és Szolgáltatási Iroda / Dokumentumtár / Nyomtatványok” menüpont alatt mindenki számára elérhetők.

A hatályba lépés dátumától a beszerzési igényeket csak a helyesen kitöltött új igénylőlapok megküldése esetén tudjuk befogadni.


A dokumentumok ide kattintva tölthetők le.

2016. december 16.

Az Egyetemi Érdekegyeztető Tanács Munkáltatói és Munkavállalói Oldal képviselői közötti megállapodás alapján az arra jogosult közalkalmazottak Erzsébet utalvány juttatásban részesülnek, amelyek kiosztása 2016. december 19-től kezdődik.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatója az év végi intézményi munkaszünet előtt indítandó értékhatár alatti beszerzések rendjéről
2016. november 25.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2016. december 27. és 2016. december 30 között) miatt, az Irodánkhoz beérkezett Nettó 1mft becsült érték alatti beszerzésre vonatkozó igényeket 2016. december 12-ig, illetve a Nettó 1mft becsült érték feletti beszerzési igényeket 2016. december 5-ig tudjuk úgy befogadni, hogy annak feldolgozása még várhatóan a tárgyévben megtörténjen. Ezek a határidők azokra a beérkező igényekre vonatkoznak, melyek dokumentációja teljes és további egyeztetést nem igényel. A megadott határidők után beérkező igények feldolgozása 2017. januárjában történik, illetve a határidők után beérkező és kiírásra kerülő nyílt ajánlattételi „WEBRA-s” eljárások bontására egységesen: 2017. január 2.-a után kerül sor.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatója az Irodán keresztül rendelhető nyomdai termékek listájának és azokhoz kapcsoló nyomdai műveletek díjainak, valamint az „Általános szolgáltatások és díjaik” c. dokumentumnak a változásáról
2016. október 14.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy 2016. október 13-tól megváltozott az Irodán keresztül rendelhető nyomdai termékek listája és a termékekhez kapcsolódó nyomdai műveletek díjai, valamint az „Általános szolgáltatások és díjaik” c. dokumentum tartalma. Az új dokumentumok a BSZI dokumentumtárában a http://www.u-szeged.hu/gsz/dokumentumtar-beszerzesi/korlevelek-kozlemenyek link alatt érhetőek el.

További tájékoztatás kérhető Kovács Emőkétől a +36 (62) 54-6628-as telefonszámon.
2016. szeptember 29.

A Gazdasági Igazgatóság Informatikai Irodája folyamatosan fejleszti, bővíti az általa nyújtott informatikai szolgáltatások körét. Ennek során szükségessé vált a kiszolgáló infrastruktúra részleges átszervezése, karbantartása. Az átszervezés érinti az összes kiszolgáló eszközt és azok hálózati kapcsolatait.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatója a 2016. szeptember 1-től megváltozó írószer/irodaszer/irodai papíráru beszerzés rendjéről
2016. augusztus 25.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy 2016. szeptember 1-től megváltozik az írószer/irodaszer/irodai papíráru beszerzés rendje, mivel Egyetemünk az állami normatívával lefedett termékkörök (kiemelt termékek) beszerzése esetén kötelezett a Központosított Közbeszerzésen (KEF portálon) keresztül történő megrendelésre. Az új beszerzési rendszerről, az igénylés menetéről tájékoztatás, útmutató található a SZTE GSZ 2016/5. számú főigazgatói körlevélben a http://www.u-szeged.hu/download.php?docID=58600 linken, valamint a BSZI dokumentum tárában http://www.u-szeged.hu/download.php?docID=59533 illetve http://www.u-szeged.hu/gsz/dokumentumtar-beszerzesi/korlevelek-kozlemenyek linkeken.

További tájékoztatás kérhető Szöllősy Ervin BSZI irodavezető-helyettestől, az 54-5034 telefonszámon.
Változás a SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda Dokumentumtárában
2016. július 28.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy a 2016. augusztus 1-től hatályba lépő új SZTE Közbeszerzési Szabályzatban foglaltaknak megfelelően módosításra kerültek az eszköz, anyag, valamint szolgáltatás beszerzéshez szükséges „igenylolap_anyag- eszköz beszerzéshez _2016” illetve „igenylolap_szolgáltatás beszerzéshez_2016„ nyomtatványok, melyek feltöltve honlapunkon a „GSZ / Beszerzési és Szolgáltatási Iroda / Dokumentumtár / Nyomtatványok” menüpont alatt találhatók.

A hatályba lépés dátumától a beszerzési igényeket csak a kitöltött új igénylőlapok megküldése esetén tudjuk befogadni.

A dokumentumok ide kattintva tölthetők le.
2016. július 28.

Az SZTE GSZ Védelmi és Szállítási Iroda Foglalkozás Egészségügyi Szolgálat működése a nyári szabadság alatt 2016.08.28-ig szünetel.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatója a 2016. július 26-tól indított értékhatár alatti beszerzések – WEBRA eljárásrend – bontási rendjéről
2016. július 20.

A SZTE Beszerzési és Szolgáltatási Iroda tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2016. augusztus 8. és 2016. augusztus 19. között) miatt, 2016. július 26-tól az anyag- eszköz illetve szolgáltatás beszerzésére indított nyílt ajánlattételi „WEBRÁS” eljárások bontására egységesen 2016. augusztus 22-én kerül sor.

Megújul a Gazdasági Szervezet honlapja
2016. május 12.

A szervezeti átalakításokkal párhuzamosan tartalmában és megjelenésében is megújul a Gazdasági Szervezet honlapja.

Az átalakítás és a grafikai megújítás 2016. május 13-20. között történik, ebben az időszakban előfordulhatnak kisebb-nagyobb kiesések az oldal működésében, amelyért előre is elnézését kérünk.

Reméljük az átállást követően egy korszerűbb és informatívabb weboldallal mutatkozhatunk be az egyetemi és külsős partnereink felé.

 

GSZ Rendszerüzemeltetési Csoport

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatója a Központi Raktár disztribúciós feladatainak ellátásával kapcsolatos változásról
2016. március 07.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy a Központi Raktár disztribúciós feladatainak ellátását a következő 2 évben (átadás/átvétel következtében) a Master Clean Plus Kft fogja végezni. A megjelölt kontaktszemély: Szabó László, aki munkanapokon 8-16 óra között tartózkodik a raktárban. Elérhetőségek: egyetemi flotta szám: +36 /70/ 372-3422 illetve a Master Clean Plus Kft. telefonszám: +36 /20/ 264-4846 (Szabó László)

Változás a SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda Dokumentumtárában
2016. január 28.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy a honlapjának „Szervezeti egységeink / Logisztikai Beszerzési Iroda / Dokumentumtár / Körlevelek, közlemények” menüpontja alatt található „Logisztikai Beszerzési Iroda tendernyertes szállítói” táblázat módosult. Irodai fogyóanyagok termékkörben új egyetemi keretszerződések léptek hatályba, melyek aktuális terméktáblázatai feltöltésre kerültek.


A dokumentum ide kattintva tölthető le.

Változás a SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda Dokumentumtárában
2016. január 19.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az SZTE Közbeszerzési Csoport kezdeményezésére módosításra került a minden értékhatár alatti beszerzési illetve értékhatár feletti közbeszerzési eljárás indításához kitöltendő „Igénylőlap beszerzési és közbeszerzési eljárás indításához 2016„ nyomtatvány, mely feltöltve honlapunkon a „Szervezeti egységeink / Logisztikai Beszerzési Iroda / Dokumentumtár / Nyomtatványok” menüpont alatt található.


A dokumentum ide kattintva tölthető le.

Változás a SZTE Szent Györgyi Albert Klinikai Központ Kórháza II. épület hívószámaiban
2015. december 17.

A SZTE Szent Györgyi Albert Klinikai Központ Kórháza II. épület (6724 Szeged, Kálvária sgt. 57.) hívószámai 2015.12.21-től megváltoznak.


Az új hívószámokat tartalmazó dokumentum ide kattintva tölthető le.
2015. december 07.

A Szegedi Tudományegyetem vezetése és az Érdekegyeztető Tanács közötti megállapodás alapján az arra jogosult munkavállalóknak jutatott Erzsébet utalványok kiosztása 2015. december 9-től kezdődik.

2015. december 02.

Tájékoztatjuk az egyetemi egységeket, hogy az új informatikai keretmegállapodások 2015. november 16-án hatályba léptek, ezekre megtörtént az igényfeladás, melyet a KEF az elmúlt héten jóváhagyott.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatója a 2015. december 7-től indított értékhatár alatti beszerzések – WEBRA nyílt ajánlattételi felhívások bontásirendjéről
2015. december 02.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2015. december 24. és 2016. január 3 között) miatt, a 2015. december 07-től eszköz beszerzésére indított nyílt ajánlattételi „WEBRÁS” eljárások bontására egységesen: 2016. január 4-én kerül sor.

Változás a Létesítménygazdálkodási Igazgatóság, Vagyongazdálkodási Iroda Dokumentumtárában
2015. október 19.

A Vagyongazdálkodási Iroda Dokumentumtárában a Nyomtatványok/Ingó eszközgazdálkodás/Felesleges vagyontárgyak hasznosítása (Selejtezés) menü alatti Felesleges vagyontárgyak hasznosítási jegyzéke elnevezésű, valamint Selejtezési jegyzőkönyv elnevezésű nyomtatványok megváltoztak.

A nyomtatványok az iroda fent részletezett menüpontja alatt letölthetőek.
A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatója
2015. szeptember 25.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az „Értékhatár alatti beszerzési rendje” valamint annak 1. számú melléklete a „saját hatáskörben megvásárolható termékek tárgylistájával” a közelmúltban a beszerzési szabályok változásainak figyelembe vételével módosításra került, a dokumentumok az Iroda honlapján a dokumentumtár, körlevelek, közlemények menüpontja alatt elérhetők.

A SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Szolgáltatás Szervezési Iroda Távközlés tájékoztatója a Vodafone hálózatfejlesztéséről
2015. szeptember 18.

A Vodafone hálózatfejlesztéséről szóló tájékoztató ide kattintva tölthető le.

A Szegedi Tudományegyetemen a felesleges vagyontárgyak hasznosítására és selejtezésére vonatkozóan új szabályzat került elfogadásra
2015. szeptember 04.

Elfogadásra került az SZTE Szenátusa részéről 2015. június 29. napján a Felesleges vagyontárgyak hasznosítására és selejtezésére („Selejtezési Szabályzat”) vonatkozó új szabályzat.

A korábbi szabályozáshoz képest, annak III.1.3. pontja tekintetében került módosításra. Az új szabályzat a folyamatban lévő ügyekre is vonatkozik.

A honlapon szereplő korábbi dokumentumok nem kerülnek módosításra.
A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatója a 2015. július 27-től indított értékhatár alatti beszerzések – WEBRA eljárásrend – bontási rendjéről
2015. július 21.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2015. augusztus 8 -2015. augusztus 23-ig) miatt, a 2015. július 27-től eszköz beszerzésére indított nyílt ajánlattételi „WEBRÁS” eljárások bontására egységesen: 2015. augusztus 24-én kerül sor.

2015. július 16.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy honlapjának „Körlevelek, közlemények” menüpontja alatt található „Logisztikai_Beszerzési_Iroda_tendernyertes_szállítói” táblázat módosult.

2015. július 15.

Tájékoztatjuk egyetemi egységeinket, hogy az informatikai eszközök beszerzésére szolgáló Központosított Közbeszerzés (KEF) ide vonatkozó keretmegállapodásának aktív időszaka 2015. 08. 26-án lejár.

2015. július 09.

A SZTE Vagyongazdálkodási Iroda Dokumentumtárában a "Felesleges vagyontárgyak hasznosítási jegyzéke", valamint a "Selejtezési jegyzőkönyv" elnevezésű nyomtatványok megváltoztak.

2015. július 02.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy honlapjának „Körlevelek, közlemények” menüpontja alatt található „Logisztikai_Beszerzési_Iroda_tendernyertes_szállítói” táblázat módosult.

2015. június 09.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormányhivatal bővítése és felújítása miatt a Pályázatkezelői Iroda elköltözik a Rákóczi téri épületből.

2015. május 28.

A SZTE Szolgáltatás Szervezési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az Iroda honlapján a „Dokumentumtár”-on belül a „Nyomtatványok” menüpont alatt elérhető és letölthető „Igénylőlap beszerzési és közbeszerzési eljárásokhoz 2015” elnevezésű nyomtatvány módosult.

2015. május 18.

A SZTE Logisztikai Beszerzési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy honlapjának „Dokumentumtárában” a „Nyomtatványok” menü alatt elérhető és letölthető „Új Igénylőlap beszerzési és közbeszerzési eljárások indításához 2015”elnevezésű nyomtatvány módosult.

2015. május 11.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormányhivatal bővítése és felújítása miatt a Gazdasági Igazgatóság - az Igazgatói Titkárság, a Pénzügyi és Számviteli Iroda valamint a Költségvetési és Kontrolling Iroda - elköltözik a Rákóczi téri épületből.

2015. április 28.

A Vagyongazdálkodási Iroda Dokumentumtárában a Körlevelek, közlemények rovatban a Bérleti szerződések főbb tartalmi elemeit összefoglaló dokumentum V. Egyéb rendelkezések pontja megváltozott.

2015. április 10.

A SZTE GMF Vagyongazdálkodási Iroda Dokumentumtárában a Nyomtatványok/Ingó eszközgazdálkodás/Felesleges vagyontárgyak hasznosítása (Selejtezés) menü alatt az Értékesítési engedélyezi lista elnevezésű nyomtatvány megváltozott.

A GMF Logisztikai Beszerzési Iroda és a GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda tájékoztatója
2015. február 12.

A GMF Logisztikai Beszerzési Iroda és a GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az értékhatár alatti eszközök, szolgáltatások új beszerzési rendjének 1. számú mellékletében található saját hatáskörben megvásárolható termékek, szolgáltatások tárgylistája a közelmúltban frissítésre került, a kibővített lista az Irodák honlapján a dokumentumtár, körlevelek, közlemények menüpontja alatt elérhető.

2015. január 30.

A lejárt vevői állomány hatékony kezelése és annak államháztartási előírásainak megfelelő érvényesítése érdekében 2014. decemberében elfogadásra került a korábbi eljárási gyakorlat összefoglalásaként a Szegedi Tudományegyetem Követeléskezelési Eljárásrendje.

2015. január 30.

A Felesleges vagyontárgyak hasznosítására és selejtezésére vonatkozó eljárás ügyintézési idejének csökkentése, az eljárás egyszerűsítése érdekében a már gyakorlatban alkalmazott eljárási elveknek megfelelően módosításra került a tárgyi szabályzat.

Pályázati felhívás a Szeged, 20294/1 hrsz.-ú Szeged, Semmelweis u. 6. szám alatti felépítményben elhelyezkedő ingatlanrész (büfé) bérletére vonatkozóan
2014. december 11.

A Szegedi Tudományegyetem meghirdeti átlátható szervezet részére – a Nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény, az állami vagyonról szóló 2007. évi CVI. törvény és a Szegedi Tudományegyetem és a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. között megkötött vagyonkezelési szerződés, illetőleg a Szegedi Tudományegyetem Vagyonkezelési szabályzata alapján – a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ 265 ágyas klinikai épületében lévő büfé ingatlanrészt bérleteztetés útján történő hasznosításra.

 

A dokumentum ide kattintva tölthető le.
Változás a SZTE GMF Vagyongazdálkodási Iroda Dokumentumtárában
2014. december 09.

A SZTE GMF Vagyongazdálkodási Iroda Dokumentumtárában a Körlevelek, közlemények rovatban a Bérleti szerződések főbb tartalmi elemeit összefoglaló dokumentum III. része megváltozott.

A rövid időtartamú, vagy nem kizárólagosan használt helyiségek vonatkozásában az energia elszámolás kérdése a könnyebb értelmezhetőség és a szerződésekhez kapcsolódó adminisztrációs kérdések optimalizálása érdekében pontosításra került.

 

A dokumentum ide kattintva tölthető le.
A GMF Logisztikai Beszerzési Iroda és a GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda tájékoztatója az értékhatár alatti eszközök, szolgáltatások új beszerzési rendjéről
2014. november 21.

A GMF Logisztikai Beszerzési Iroda és a GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda tájékoztatja az egyetemi egységeket, hogy az értékhatár alatti eszközök, szolgáltatások új beszerzési rendje 2014. november 20-tól elérhető az Irodák dokumentumtárának, körlevelek, közlemények menüpontja alatt.

A beszerzési rend 1. számú mellékletében megtalálható a saját hatáskörben megvásárolható termékek, szolgáltatások tárgylistája.
2014. november 11.

Az ingyenes influenza elleni védőoltások 2014. november 7-től vehetők fel a GMF Védelmi Iroda Foglakozás-egészségügyi Szolgálatánál az üzemorvosi rendelőben, a Vasas Szent Péter u 1-3. II. em 207. címen.

A GMF Személyügyi Szolgáltató Irodán 2014. október 28-án az ügyfélfogadás szünetel
2014. október 21.

2014. október 28-án a Magyar Államkincstár által szervezett oktatás miatt a Személyügyi Szolgáltató Irodán a személyes és telefonos ügyfélfogadás is egész nap szünetel. Az ügyfélfogadás 2014. október 29-től a szokott rend szerint 7:30-13:30 óráig újra elérhető.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.
A GMF Személyügyi Szolgáltató Irodán 2014. október 14-én az ügyfélfogadás szünetel
2014. október 13.

2014. október 14-én a Magyar Államkincstár által szervezett oktatás miatt a Személyügyi Szolgáltató Irodán a személyes és telefonos ügyfélfogadás is egész nap szünetel. Az ügyfélfogadás 2014. október 15-től a szokott rend szerint 7:30-13:30 óráig újra elérhető.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.
2014. október 02.

A nemzeti fejlesztési Miniszter 25/2014. (IV. 30.) NFM rendelete alapján a veszélyes áru szállítási biztonsági tanácsadói feladatokat ellátó személyek neve és elérhetősége

2014. szeptember 12.

A SZTE GMF Vagyongazdálkodási Iroda Dokumentumtárában a felesleges vagyontárgyak továbbhasznosítására, selejtezésére szolgáló formanyomtatvány megváltozott.

2014. szeptember 08.

A Szegedi Tudományegyetem vezetése és az Érdekegyeztető Tanács közötti megállapodás alapján az arra jogosult munkavállalóknak jutatott Erzsébet utalványok kiosztása 2014. szeptember 15-től kezdődik.

2014. augusztus 01.

Az SZTE GMF Védelmi Iroda Foglalkozás Egészségügyi Szolgálat működése a nyári szabadság alatt 2014.08.24-ig szünetel.

2014. május 22.

2014. májusában megkezdődött az EOS rendszer felhasználóinak oktatása: a felhasználói azonosító igénylése és az oktatásokra történő jelentkezés egyaránt elektronikusan felületeken történik.

2014. április 10.

Dr. Modok Mária foglalkozás-egészségügyi orvos munka alkalmassági vizsgálatára a http://www.infomix.hu internetes orvosi előjegyzési központon keresztül szakorvost kiválasztva történik az időpontfoglalás a TAJ szám megadásával.

A GMF Személyügyi Szolgáltató Iroda 2014.03.01-től továbbra is rövidített ügyfélfogadási rend szerint működik.
2014. március 10.

A GMF Személyügyi Szolgáltató Irodán 2014.03.01-től az ügyfélfogadási és telefonos ügyintézési idő továbbra is változatlan, ügyfeleinket hétfőtől péntekig 7:30-tól 13:30 óráig fogadjuk.

2014. február 26.

Új szabályzat került elfogadásra az SZTE Szenátusa részéről 2013. december 16. napján a Felesleges vagyontárgyak hasznosítására és selejtezésére („Selejtezési Szabályzat”), mely tükrözi a Szegedi Tudományegyetemen időközben megvalósított szervezet-átalakításokat és beemelésre kerültek a korábban kialakult eljárási gyakorlatok.

2014. február 25.

Az egyetem közterületi parkolóiban használatos 2013. évre szóló parkoló kártyák érvényességének határideje a Közterület Felügyelettel kötött megállapodás alapján 2014.02.28-án lejár.

2014. február 24.

A 2014. január 1-től hatályba lépő, az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet (a továbbiakban új Áhsz.) az eddig minden költségvetési intézmény által kötelezően alkalmazott államháztartási számvitel rendszerét alapvetően megváltoztatta.

Tisztelt Egyetemi Polgárok!
2013. december 13.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Rákóczi téri és Olajos Házi irodáiban 2013. december 16-án a 2014. évi számviteli változásokkal kapcsolatban kötelező szakmai továbbképzés miatt a személyes ügyfélfogadás és a telefonos ügyintézés is szünetel.


Megértésüket és türelmüket köszönjük.

2013. december 03.

A CSMKH Nyugdíjbiztosítási Igazgatóság 2013. december 3-án 15:00 órai kezdettel a Rektori Hivatal Aulájában tájékoztató előadást és konzultációt tart "Amit a nyugellátásokról tudni érdemes" címmel.

2013. november 08.

Az ingyenes influenza elleni védőoltások 2013. november 12-től vehetők fel a GMF Védelmi Iroda Foglakozás-egészségügyi Szolgálatánál az üzemorvosi rendelőben, a Vasas Szent Péter u 1-3. II. em 207. címen.

2013. november 04.

A számítástechnikai eszközök beszerzésére az új, hatályos keret-megállapodások - a központosított közbeszerzés keretein belül - minden esetben verseny újranyitását írják elő. A Logisztikai Beszerzési Irodába beérkezett, összesített – uniós pályázati forrásból finanszírozott - igények alapján az Egyetem Közbeszerzési Csoportja minden hét pénteki napján Ajánlattételi Felhívást ír ki a KEF portálon.

A GMF Személyügyi Szolgáltató Irodán 2013. november 1-től az ügyfélfogadási és telefonos ügyintézési idő módosul
2013. október 30.

A GMF Személyügyi Szolgáltató Irodán 2013. november 1-től 2014. február 28-ig az ügyfélfogadási és telefonos ügyintézési idő módosul, ügyfeleinket hétfőtől péntekig 7:30-tól 13:30 óráig fogadjuk.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.
2013. szeptember 13.

A GMF Logisztikai Beszerzési Iroda a Központosított közbeszerzés keretében történő számítástechnikai eszközökre vonatkozóan előzetesen adatokat kér be a 2013. IV. negyedévi igényfeladás meghatározásához

2013. szeptember 13.

A GMF Logisztikai Beszerzési Iroda a Közbeszerzési Munkacsoport munkáját segítve előzetesen adatokat kér be a 2013. szeptemberében elmaradt és a 2014. I. negyedévéig tervezett bútor beszerzésre vonatkozóan.

A GMF Személyügyi Szolgáltató Irodán 2013. szeptember 12-től az ügyfélfogadási idő átmenetileg módosul
2013. szeptember 13.

A GMF Személyügyi Szolgáltató Irodán 2013. szeptember 12-től 2013. szeptember 20-ig a megközelítőleg 3500 fő egészségügyi dolgozó átsorolása miatt rövidített ügyfélfogadási időben fogadjuk ügyfeleinket: hétfőtől csütörtökig 7:30-tól 14:00 óráig, pénteken 7:30-tól 13:00 óráig.

Az ügyfélfogadás idő 2013. szeptember 23-tól a szokott rend szerint hétfőtől csütörtökig 7:30-tól 16:00 óráig, pénteken 7:30-tól 14:00 óráig tart.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.
2013. augusztus 01.

Az Országos Tisztifőorvos az Országos Meteorológiai Szolgálattól kapott előrejelzések alapján az ország egész területére 2013.08.02 00.00 órától 2013.08.05-én 24.00 óráig II-es fokozatú hőségriasztást léptetett érvénybe. A jelenleg rendelkezésre álló adatok alapján a hőhullám nagy valószínűséggel 08.05 után is folytatódik.

2013. július 25.

Az Országos Tisztifőorvos a korában kiadott II. fokú hőségriasztást 2013.07.25-én 00.00-tól kezdődően III. fokúra emelte, és 2013.07.29-én 24.00 óráig meghosszabbította!

2013. július 23.

Az Országos Tisztifőorvos az Országos Meteorológiai Szolgálattól kapott előrejelzések alapján 2013. július 24-én 00.00 órától 2013. július 26-án 24.00 óráig II-es fokozatú hőségriasztást léptetett érvénybe.

Tájékoztató a 2013. július 22-től indított értékhatár alatti beszerzések – WEBRA eljárásrend – bontási rendjéről
2013. július 15.

Tájékoztatjuk a SZTE valamennyi egységét, hogy az intézményi munkaszünet (2013. augusztus 5 -2013. augusztus 20-ig) miatt, a 2013. július 22-től eszköz/szolgáltatás/műszaki beruházás beszerzésére indított „WEBRÁS” eljárások bontására egységesen: 2013. augusztus 22-én kerül sor.

2013. június 17.

Az Országos Tisztifőorvos az Országos Meteorológiai Szolgálattól kapott előrejelzések alapján 2013. június 18-án 12.00 órától 2013. június 21-én 24.00 óráig II-es fokozatú hőségriasztást léptetett érvénybe.

2013. május 23.

A GMF Logisztikai Beszerzési Iroda a bútor, informatikai eszköz és irodatechnikai berendezés tárgyú beszerzési igényeket 2013. június 7-ét követően a Központosított Közbeszerzésen keresztül nem tudja teljesíteni.

2013. április 05.

A Szegedi Tudományegyetem GMF Védelmi Irodája és a Csongrád Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság 2013. március 29-én közös szituációs gyakorlatot tartott a SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ II. Kórház Urológiai Klinika épületében.

2013. február 15.

A Szegedi Tudományegyetem eddig működő biztosítási csomagjait 2012 évben az új alkusz, a Pannon-Safe Kft egy auditáció keretében áttekintette. Ennek során megállapítást nyert, hogy a biztosítás korszerűsítése szükséges, mivel nagyon alacsony volt évek óta a kárkifizetettség. Okokként felmerült, hogy nem ismert a felhasználók részéről a biztosítás tartalma valamint, hogy nem terjed ki a régi biztosítás minden területre, ami a SZTE részére szükséges.

A GMF Személyügyi Szolgáltató Irodán 2012. december 4-én az ügyfélfogadás szünetel
2012. december 03.

2012. december 4-én a Magyar Államkincstár által szervezett oktatás miatt a Személyügyi Szolgáltató Irodán a személyes és telefonos ügyfélfogadás is egész nap szünetel. Az ügyfélfogadás 2012. december 5-től a szokott rend szerint 7:30-16:00 óráig újra elérhető.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

2012. november 23.

A Szegedi Tudományegyetemen takarékossági okokból 2012. december 21-től, 2013. január 6-ig épületeit bezárja, működésüket szünetelteti, kivéve azon intézményeket, ahol egészségügyi vagy közoktatási feladat ellátás folyik.

2012. november 08.

Az ingyenes influenza elleni védőoltások 2012. november 8-tól vehetők fel a GMF Védelmi Iroda Foglakozás-egészségügyi Szolgálatánál az üzemorvosi rendelőben, a Vasas Szent Péter u 1-3. II. em 207. címen.

2012. október 29.

A GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda az egyetemi szelektív hulladékarány növelésére papírgyűjtési akció keretében megkezdte a selejtes iratok elszállítását és újrahasznosítás céljából a megsemmisítését.

2012. szeptember 26.

2012. szeptember 1-től hatályba lépett a GMF új, IV. kiadású Minőségirányítási kézikönyve, mely megtekinthető a GMF Logisztikai Beszerzési Iroda oldalán/ Dokumentumtár/ Szabályzatok menüpont alatt.

2012. szeptember 14.

A munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény (Mvt.) 46.§-a értelmében a munkahelyen - jellegének, elhelyezkedésének, a veszélyforrásnak, a munkavállalók létszámának, a munka szervezésének megfelelően - biztosítani kell a munkahelyi elsősegélynyújtás tárgyi, személyi és szervezési feltételeit.

2012. szeptember 03.

Az SZTE GMF Személyügyi Szolgáltató Irodája Az egészségügyi tevékenység végzésének egyes kérdéseiről szóló 2003. évi LXXXIV. törvény alapján az egyetemi dolgozók mintegy 36 %-a, azaz 2789 fő részére fizette ki a július havi munkabérrel együtt a visszamenőleges (2012. I-VI havi) és folyamatos (2012. VII. havi) illetménynövelést, mindösszesen 644 millió forintot - a jogosultság feltételeivel rendelkező közalkalmazottak részére. A kifizetés forrását a kormány külön keretből biztosította.

2012. július 16.

A Szegedi Tudományegyetem Tudományegyetemi Karok Foglalkozás-egészségügyi Szolgálata 2012. július 1-től új helyen és több szakorvossal, a Vasas Szent Péter utcai rendelőben várja a munkatársakat.

2012. június 28.

A Szegedi Tudományegyetem balatonboglári üdülőjében biztosít dolgozói és azok családtagjai valamint nyugdíjasai számára üdülési lehetőséget. Két épületben közös konyhás és tusolós szobákkal várjuk nyaraló vendégeinket.

2012. június 28.

A Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság 2012. június 18-án második konzultációját tartotta „Webra nyílt beszerzési eljárások” címmel a József Attila Tanulmányi és Információs Központban, amelyet Dr. Rovó István műszaki főigazgató-helyettes nyitott meg. A rendszer fejlesztésének állomásait, technikai hátterét valamint az új beszerzési struktúra előnyeit ismerhették meg a karok és az önálló egységek munkatársai.

2012. június 19.

Az Országos Tisztifőorvos az Országos Meteorológiai Szolgálattól kapott előrejelzések alapján 2012. június 18-án 12.00 órától 2012. június 21-én 24.00 óráig II -es fokozatú hőségriasztást léptetett érvénybe.

2012. május 24.

Az SZTE GMF Személyügyi Szolgáltató Irodája az egyetemi dolgozók mintegy 39%-ának, azaz 2989 munkatársunk részére készített munkáltatói jövedelemadó bevallást a 2011. évi jövedelemről. Az Egyetem május 21-i határnappal 1352 munkavállaló
rendelkező nyilatkozatát adta át a NAV részére, egyben a munkáltatói adóbevallást választó közalkalmazottak részére kiküldésre került a személyi jövedelemadó megállapítása.

2012. április 20.

Az SZTE GMF Vagyongazdálkodási Csoport új hasznosítási formáját találta meg a GMF CooSpace által kínált szolgáltatásoknak.

Megújult a GMF honlap
2012. március 26.

Kívül-belül megújult honlappal köszöntjük látogatóinkat!


A frissített honlap arculata illeszkedik az egyetem más egységeinél megszokott képvilágba. Tartalmát tekintve minél informatívabb, lényegretörőbb adatokkal igyekszünk megkönnyíteni minden egyetemi polgárnak, és külső látogatónak a gyors tájékozódást! Az oldal tartalma feltöltés alatt áll, reméljük, hamarosan minden fontos információ elérhetővé válik ezen keresztül.

2012. március 26.

A gazdasági és műszaki főigazgatóság elkötelezett a környezetbarát megoldások alkalmazása és a környezettudatos magatartás népszerűsítése mellett.

2012. március 09.

Ötvennél több alapítvány, non-profit szervezet nyújt segítséget a Szegedi Tudományegyetem oktatási és kutatási céljainak eléréséhez, a klinikai munkához. Az SZTE hallgatóit, munkatársait, továbbá a klinikai betegellátást támogató alapítványok idén is számítanak a személyi jövedelemadó 1%-ából származó bevételre.

2012. március 01.

Egy focipályányi napelemmel évente 27-28 millió forintot spórol a Szegedi Tudományegyetem, A régió legzöldebb egyeteme 24 épületére 2754 napelemet helyeznek ki egy uniós pályázat részeként.

2012. február 21.

A szakmák határai dinamikusan változnak, ehhez pedig az tud rugalmasan alkalmazkodni, aki olyan széles képzési spektrumú tudományegyetemen szerez diplomát, mint az SZTE – hívja fel a figyelmet Szabó Gábor rektor. A felsőoktatás változó szabályai miatt a felvételi időszakban több kezdeményezéssel is segíti a továbbtanulókat az SZTE.

2012. február 20.

Innovációs Napot tartottak a szegedi egyetemen a „Tudáshasznosulást, tudástranszfert szolgáló eszköz- és feltételrendszer kialakítása, fejlesztése a Szegedi Tudományegyetemen és a dél-alföldi régióban” című pályázat zárásaként. A Tanulmányi és Információs Központban a kutatás-fejlesztés iránt érdeklődő kutatók, illetve a vállalati szféra szereplői nyerhettek nagyobb betekintést az egyetem innovációs tevékenységébe.

2012. február 09.

Központban a gyógyítás: 2012. január közepén elkezdődött a Szegedi Tudományegyetem új, 265 ágyas klinikai tömbjének az építése.