Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/KB05971

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Oktatási terem kialakítása (kőműves, asztalos, villanyszerelés...)
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/KB05971

Ajánlattételi határidő: 2015. december 18 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2016.07.01.

A beszerzés rövid ismertetője:

Oktatási terem kialakítása (kőműves, asztalos, villanyszerelés...)


Teljesítés helye:

SZTE SZAKK Gyermekgyógyászati Klinika és Gyermekegészségügyi Központ KÖNYVTÁR 6725 Szeged, Korányi fasor 14-15.

Teljesítési határidő: Kivitelezési időszak 2016. július 1. - 2016. július 31.


Az SZTE SZAKK Gyermekgyógyászati Klinika és Gyermekegészségügyi Központ Könyvtárának átalakítása Oktatási teremmé, melynek mérete 60 m2. Az elvégzendő munkálatok az alábbiak:

  • 2 db ajtó kibontása és befalazása, utána a fal helyreállítási munkái, ebből a két ajtóból 1 db áthelyezése nyílásbontással együtt
  • 2 db ajtó fejtése, kilincs csere
  • Szőnyegpadló lerakása (a szőnyegpadlót a megrendelő biztosítja)
  • 3 db gerébtotok ablak pászítása, festése. A három ablakba motoros árnyékolás technika felszerelésre kerül, melynek az elektromos kábelezését biztosítani kell (ennek egyeztetése az árnyékolás technikát biztosító céggel szükséges)
  • 3 db radiátor bemázolása
  • Beltéri festés fehér és színes megrendelő igényeinek megfelelően
  • Tapétázás (írható, letörölhető tapétát a megrendelő biztosítja)
  • Mennyezeti fénycső almatúra fordított kapcsolási sorrend kialakítása a megrendelő igénye szerint
  • Meglévő és újonnan kialakított elektromos vezetékek falon belüli védőcsőben, az ajzatok süllyesztett kivitelben
  • Mennyezetre projektor felszerelése, annak villamos hálózat biztosítása
  • A felújítás során keletkezett törmelék elszállításáról a kivitelező gondoskodik.
  • Munkálatok elvégzésére garanciát vállal a kivitelező
  • Pontosításra a helyszíni bejárás alkalmával történik


Kapcsolattartó az igénylő részéről:

Gazsi Erzsébet - gazdasági asszisztens

Elérhetőségei:

Tel: 62 545-053

E-mail: gazsi.erzsebet@med.u-szeged.hu


Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió (építési beruházásnál

nettó 15 millió) forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt
köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során
ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték
megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel

az eljárás eredménytelenítéséről határoz.

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kisagócsi Tünde, anyaggazdálkodó SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-606, +36 (62) 544-000/5606

email: kisagocsi.tunde@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Berill Invest Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 274 364,-Ft+ÁFA