Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2016/KB07233

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Hálózat karbantartás az SZTE ÁOK és SZAKK területén.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2016/KB07233

Ajánlattételi határidő: 2016. december 02 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja:

A beszerzés rövid ismertetője:

Hálózat karbantartás az SZTE ÁOK és SZAKK területén.

1. Az ajánlattevő feladatai

a. Karbantartás

i. A hálózati aktív eszközöket tartalmazó RACK szekrények belső takarítása, pormentesítése.

ii. Az aktív eszközök külső pormentesítése és sűrített levegős átfújása.

iii. A szünetmentes tápegységek és a hálózati aktív eszközök ellenőrzése szemrevételezéssel. Hibajelzés vagy hibára utaló jelzés esetén annak rögzítése 1/a/vi pont szerint.

iv. A szellőztető ventilátorok működésének ellenőrzése.

v. A zárszerkezetek hatékony működésének az ellenőrzése.

vi. Az elvégzett munkák és a felfedezett hibák adminisztrálása az OTRS rendszerben.

b. Javítás

i. A karbantartás során felfedezett hibák javítása.

ii. Réz (Cat5E és CAT6A és Cat7) és optikai (mono- és multimódusú) kábelezés javítása.

iii. Meghibásodott UPS-ek és hálózati aktív eszközök javítása. Garanciális eszközök esetén a teljes körű ügyintézés.

iv. A kieséssel, leállással járó és tervezhető munkát a szolgáltató a megrendelő képviselőjével egyeztetett időpontban végezheti el.

v. A javítás során keletkezett hulladék elszállítása, kezelése.

vi. Az elvégzett munkák adminisztrálása az OTRS rendszerben.

c. Hálózati aktív eszközökkel kapcsolatos technikusi és rendszergazdai feladatok a karbantartáson és a hibajavításon kívül:

i. Hálózati aktív eszközök és szünetmentes tápegységek leszerelése és telepítése a megrendelő képviselőjének a kérése alapján.

ii. A menedzselhető hálózati aktív eszközök paraméterezése a megrendelő kérése alapján a helyszínen, vagy távoli eléréssel.

iii. A hálózati aktív eszközök firmware frissítéseinek a követése. javaslat tétel a frissítés végrehajtására és a frissítés elvégzése a megrendelő képviselőjével egyeztetett időpontban.

iv. A munkavégzés során felfedezett bármely olyan körülmény jelzése, mely a hálózat működésére negatív hatással lehet.

v. A munkafolyamatok OTRS rendszerben történő követése.

d. Valamennyi a-c pontokban megnevezett tevékenység adminisztrálása az ajánlatkérő által biztosított OTRS rendszerben. Az OTRS rendszer minden belyegyzést időbélyeggel lát el, mely nem módosítható A rendelkezésre állási szint betartását az ajánlatkérő az OTRS rendszer alapján figyeli. Az ajánlatkérő minden bejelentést, szolgáltatási igényt az OTRS rendszerben rögzíti. Az ajánlakérő hibát telefonon keresztül is bejelenthet. Ehhez az ajánlattevőnek biztosítani kell egy 7*24 órában hívható számot. A hiba bejelentésének az időpontja a telefonon bejelentett hiba esetében a hívás időpontja, az OTRS rendszerben bejelentett hibáknál a hibajegy időbélyege.

 


2. Elvárt rendelkezésre állási, szolgáltatási szintek:

a. Karbantartás: 3 havonta. A klinikákon a járóbeteg ellátás idején nem végezhető karbantartás. A karbantartást a betegellátás lehető legkisebb zavarásával kell elvégezni.


b. Javítás: A hibabejelentést 7*24 órában kell ajánlattevőnek fogadnia telefonon és az OTRS rendszeren keresztül. Munkanapokon 7:30 és 16:30 között bejelentett hibák esetében 1 órán belül el kell kezdeni a javítást, egyébként 4 órán belül. A hálózat működőképességét - szükség szerint csereszköz beszerelésével - 2 órán belül helyre kell állítani. Csereeszközt az ajánlatkérő biztosít. Haladéktalanul jelezni kell az ajánlatkérő felé, ha a hibaelhárítás valamilyen okból nem végezhető el a fenti időtartamon belül.


c. Az eseti tevékenységeket az OTRS rendszeren keresztül egyeztetett időpontban és ütemezésben kell elvégezni.

 

3. A szolgáltatással lefedendő telephelyek:

a. Klinika Park északi és déli területén máködő ÁOK és SZAKK szervezeti egységek

b. Anatómia tömb: 6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt. 40.

c. Apáthy és Jancsó Kollégium: Szeged, Apáthy u. 4. és Szeged, Semmelweis u. 7.

d. BNGI: Szeged, Kálvin tér 5. és Szent István tér 3-4.

e. Gyermekklinika: „B” és "C": 6726 Szeged, Temesvári krt. 35.

f. Gyermekklinika "D" Szeged, Boldogasszony sgt. 15.

g. I-es rendelő: Szeged, Tisza Lajos krt. 97.

h. II-es rendelő: Szeged, Vasas Szent Péter utca 1-3.

i. Magatartástudományi Intézet és Orvosi Szaknyelvi Kommunikációs és Szakfordítóképző Csoport: Szeged, Szentháromság u. 5.

j. Mérnöki Kar "B": Szeged, Mars tér 20.

k. Nyugati telephely: Szeged, Kálvária sgt. 57. és Szeged, Leányszállás köz 2/A

k. Pszichiátria: Szeged, Pulcz u. 1.

 

4. Hálózati elemek (csatolva,mellékletben)

a. Passzív számítógép hálózati elemek

b. Hálózati aktív eszközök és szünetmentes tápegységek


Teljesítési határidő:

· Az egyetem hosszútávon keretmegállapodással kívánja megoldani az ajánlatkérés tárgyát.

· A szerződés időtartama 180 nap, amely, amennyiben az Egyetem nem zárja le eredményesen a keretmegállapodás előkészítését, újabb 180 nappal meghosszabbodik.

Alkalmassági feltétel:

· az elmúlt 3 év során 3db, az ajánlatkérés témájában végzett, legalább nettó 10mFt értékű teljesítés,

· az elmúlt 3 év során minimum 5000 db Cat5E, Cat6 vagy Cat7 végpont építése és 1000 db optikai hegesztés elkészítése

- ISO 9001/2015 tanúsítás

Elszámolás:

· az ajánlatkérő havi átalánydíjat kíván fizetni, teljesítésigazolás alapján,

· az anyagköltség elszámolásánál legfeljebb a központosított közbeszerzésben elérhető legalacsonyabb ellenértékért lehet leszállítani, egyébként az ajánlatkérő gondoskodik az anyagok beszerzéséről.

Ajánlati ár:

· Az ajánlati ár egy havi átalánydíj, amely tartalmazza a szolgáltatás ellátásához kapcsolódó valamennyi költséget (kiszállás, rendelkezésre állás, javítás, eszközök biztosítása), kivéve a beépített anyagok költségét.

· Eseti mérnöki óradíj (csak a hálózati eszközök konfigurálásával kapcsolatban számolható el).

· Eseti technikusi óradíj ( a karbantartáson és a mérnöki óradíjon kívül összes egyéb munka esetén számolható el).

A karbantartás és az eseti hibajavítás munkadíját az átalánydíj tartalmazza, ezekkel kapcsolatban sem mérnöki, sem technikusi óradíj nem számolható el. A bírálat során a következő képletet alkalmazzuk:

súlyszám = (havi átalánydíj * 12) + (mérnöki óradíj * 192) + (technikusi óradíj * 96)

A feltételeknek megfelelő legkisebb súlyszámú ajánlatot terjesztjük elő szerződéskötésre.


Kapcsolattartó az igénylő részéről:

Gergely István rendszergazda

Elérhetőségei:

Tel: 06 62/545-640

E-mail:gergely.istvan@med.u-szeged.hu


Kérjük Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon keresse a kapcsolattartót.


Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 

Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió (építési beruházásnál
nettó 15 millió) forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt
köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során
ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték
megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Letölthető állományok:
4. Hálózati elemek.pdf

Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 0



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kisagócsi Tünde, anyaggazdálkodó SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-606, +36 (62) 544-000/5606

email: kisagocsi.tunde@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: BGL-NET Kft
Nyertes ajánlati ár: 7 713 600,-Ft+ÁFA