Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2017/KB07355

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 1 db HILL-ROM Avanguard 1200 típusú intenzíves betegágy
Ajánlat sorszáma: SZTE/2017/KB07355

Ajánlattételi határidő: 2017. január 11 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2017.01.31

A beszerzés rövid ismertetője:

1 db HILL-ROM Avanguard 1200 típusú intenzíves betegágy


Részletezés:


1 db HILL-ROM Avanguard 1200 típusú elektromos intenzíves ágy matraccal és infúziós állvánnyal


1. Megjegyzés: Megajánlható használt vagy demó intenzíves betegágy is. Kérjük feltüntetni ajánlatukban a az ágy valós használtsági fokát évben, és az ajánlott ágy gyártási dátumát mint kiegészítő információt. Az értékelés bírálatakor a megadott használtsági fok lesz figyelembevéve, nem a gyátási dátum! A megajánlott intenzíves ágy használtsági fokát, amennyiben használt vagy demó készülék kerül megajánlásra, legyen szíves az tisztelt ajánlatadó nyilatkozatban az ajánlatához csatolni.



2. Megjegyzés: Más, alternatív gyártó által gyártott, illetve más típusú intenzíves betegágyra tett ajánlatot nem tudunk elfogadni.


Az árut szegedi kiszállítással kérjük.


Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.


Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 

Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió (építési beruházásnál
nettó 15 millió) forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt
köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során
ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték
megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.



Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 90

Értékelési tényező: Az ajánlatkérő számára legelőnyösebb ajánlat kap 10 pontot, míg a többi ajánlat pontértéke a legjobbhoz arányosítva kerül meghatározásra, aránypár alkalmazásával (legjobb ajánlat / vizsgált ajánlat X 10)

Új vagy demo használt intenzíves betegágy megajánlása esetén 5

10 pont új vagy demo intenzíves betegágy megajánlása esetén, 1 pont amennyiben nem új vagy demo intenzíves betegágy kerül megajánlásra

1 év és 2 év között valósan használt intenzíves betegágy megajánlása esetén 3 10 pont 1 év és 2 év között valósan használt intenzíves betegágy megajánlása esetén, 1 pont amennyiben nem 1 év és 2 év között valósan használt intenzíves betegágy kerül megajánlásra
2 év és 3 év között valósan használt intenzíves betegágy megajánlása esetén 2 10 pont 2 év és 3 év között valósan használt intenzíves betegágy megajánlása esetén, 1 pont amennyiben nem 2 év és 3 év között valósan használt intenzíves betegágy kerül megajánlásra



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, ügyvivő szakértő SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Medirex Zrt
Nyertes ajánlati ár: 900 000,-Ft+ÁFA