Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2017/KB08349

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 4db roll Plasztovinil fólia
Ajánlat sorszáma: SZTE/2017/KB08349

Ajánlattételi határidő: 2017. november 09 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2017.12.07.

A beszerzés rövid ismertetője:

4db roll Plasztovinil fólia


Részletezés:



Vastagság= 0,15 ± 0,02 mm
Szélesség= 140 ± 2 cm
Mennyiség/roll= 220 ±4 fm
Szín= fehér
Szakító szilárdság (EN ISO 527-1) = min. 14 MPa
Szakadási nyúlás (EN ISO 527-1) = min. 200%
Keménység (EN ISO 868) = 85 ±3 ShA
Zsugorodás (6 perc,125°C) = max. 10%


Egyéb tulajdonságok:

  • vágható, varrható (10mm távolságon belül max.4 öltéssel),
  • nagyfrekvenciás hegesztéssel hegeszthető,
  • mosható (95°C hőmérsékleten, fertőtlenítő szerekkel).


Szállítási ütemezés= Rollonként a kért időpontra, a megrendelő szegedi telephelyére.

Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót.



Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Csúri Tímea, textilgazdálkodó, el‹adó SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-653, +36 (62) 544-000/5653

email: csuri.timea@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Blandix Kft.
Nyertes ajánlati ár: 435 600,-Ft+ÁFA