Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/KB13464

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Vékonybél kapszulák endoszkópos vizsgálathoz
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/KB13464

Ajánlattételi határidő: 2023. november 03 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 2 hét időtartamon belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Vékonybél kapszula endoszkópos vizsgálathoz

1. részajánlati kör: endoszkópos kapszula vérző betegek részére MiroCam MC 2000 kapszula: nettó 9 000 000 Ft

2. részajánlati kör: endoszkópos kapszula nem vérző betegek részére Pillcam SB3 kapszula: nettó 5 000 000 Ft

Ajánlatkérő részajánlatot elfogad.

Belgyógyászati Klinikán működő gépekkel kompatibilis fogyóeszközök!

Teljesítés helye: SZTE SZAKK Belgyógyászati Klinika Gasztroenterológia: 6725 Szeged, Kálvária sgt. 57.

Adásvételi keretszerződés 12 hónapra vagy a keretösszeg kimerüléséig

- egységárakat kérjük feltüntetni

Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni. Az árut szegedi kiszállítással kérjük.

A mellékletben szereplő Felolvasólapot, Műszaki minimum feltételeket és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.

Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót.

Kapcsolattartó: Dr. Rosztóczy András egyetemi docens

Elérhetőség:06-62/545-186


Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint. Amennyiben az Ajánlattevő nem magyar forintban adja az árajánlatot, úgy a szerződött árak a bontási jegyzőkönyv dátumakor érvényes MNB deviza közép árfolyamon kerülnek rögzítésre a rendelésen/ szerződésben. Ajánlat-visszavonás esetén, automatikusan a következő legkedvezőbb ajánlatot adott partnertől kerül beszerzésre az áru és/vagy szolgáltatás.

Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.



Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasólap.docx
MŰSZAKI MINIMUM FELTÉTELEK (1).pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajic Lídia, Klinikai beszerzési szakértő SZTE Beszerzési Igazgatóság Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62)545-964; +36 (62)544-000/5964

email: bajic.lidia@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: ENDOCAM Kereskedelmi Kft.
Nyertes ajánlati ár: 186 000,-Ft+ÁFA

 

Nyertes ajánlattevő: Allegro Kft
Nyertes ajánlati ár: 210 000,-Ft+ÁFA