Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/KB13580

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Finanszírozási adatszolgáltatást támogató szoftver beszerzése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/KB13580

Ajánlattételi határidő: 2024. január 15 09:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2024. február hónaptól számított 12 hónap határozott időtartamra

A beszerzés rövid ismertetője:

Finanszírozási adatszolgáltatást támogató szoftver beszerzése az SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ részére

Teljesítés helye: SZTE SZAKK Egészségbiztosítási Igazgatóság 6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 107. I.e. 123/a.

Beszerzés tárgya:

WeBesoroló (szakértői) 1 felhasználó

Kódmester Profi szoftver bérlete és az ezzel kapcsolatos szolgáltatások biztosítása

HBCS Kódex 30 felhasználó

Leírás: WeBesoroló: A rendszer az ahhoz kifejlesztett API felületen keresztül a szolgáltató tulajdonát képező szervergépen érhető el, 95%-os pontosságot garantál a nap 24 órájában, folyamatosan. A szakértői verzió a besorolási hibákat részletesen tartalmazó ún. „szki listákat” is tartalmazza. Folyamatosan követi a besorolási tényezőket érintő jogszabályváltozásokat.

HBCS Kódex:

Olyan informatikai alkalmazás, mely a mindenkor hatályos HBCS besorolási szabályokat online, webes felületen elérhetővé és kereshetővé teszi több felhasználó számára is. Előnye, hogy a napi feladatok közben könnyen és gyorsan lehet keresni az egyes törzsek, kódok között. Tartalmazza: HBCS törzs, BNO törzs, Beavatkozás törzs, Egynapos törzs, FNO törzs, Csillagos HBCS menü, Garancia menü, Egynapos kompetencia menü, Morfológia törzs, TVK mentes HBCS-k, Tiltott fődiagnózisok, Súlyos szövődmények, Intenzív igazoló eljárások, Várólista köteles beavatkozások

Kódmester Profi Olyan informatikai alkalmazás, mely a járóbeteg-jelentések adatait könnyen kezelhető és feldolgozható, szűrhető, kereshető és a hibalisták üzeneteivel ellátott MS Excel dokumentummá alakítja. Egy adott kód lekérdezése esetén információt ad a beavatkozás szabálykönyvi definíciójáról, az érvényes pontszámról, az elszámolási lehetőségekről (kizárások, együtt jelentendő kódok, mennyiségi és időbeni korlátok), a szakmai kompetenciákról, valamint a kód szabályozásában bekövetkezett változásokról. Ellenőrző funkció: a jelentés elküldése előtt kiszűrhetővé válnak az esetleges kódolástechnikai hibák és becslés készíthető az elszámolásra kerülő teljesítmény pontértékével kapcsolatban, különféle ellenőrzési szempontok beállíthatóak (Beavatkozás mező kitöltöttsége, a kódok érvényessége, mennyisége, intézeti és szakmai kompetencia, összeférhetetlenség, együtt jelentendő kódok, időkorláton belüli jelentés, BNO mező kitöltöttsége, "E" típusú kiegészítő BNO megléte, térítési kategória helyessége, beutaló munkahely kitöltöttsége, TAJ szám logikai helyessége, fizikoterápiás hármas szabály, érvényes, de 0 pontos beavatkozások)

Az ajánlati felhívás nem egyedi szoftver fejlesztésére vonatkozik, hanem már kész szoftver beszerzését célozza meg. Az érintett informatikai alkalmazások a közfinanszírozott egészségügyi szolgáltatások speciális finanszírozási adatszolgáltatást támogatják a járóbeteg-szakellátás és a fekvőbeteg-szakellátás vonatkozásában.

A finanszírozási adatszolgálgatás részletes paramétereit, a hatályos törzslistákat a mindenkor hatályos jogszabályok, Szabálykönyvek és közlemények részletesen tartalmazzák, melyek elérhetőek a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő honlapján.

Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni. A mellékletben szereplő Felolvasólapot, és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.

Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót. Kapcsolattartó: Dr. Záborszki Annamária

Telefon: 062/544-966; E-mail: zaborszki.annamria@med.u-szeged.hu


Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is.

Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.



Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx
Átláthatósági nyilatkozat.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajic Lídia, Klinikai beszerzési szakértő SZTE Beszerzési Igazgatóság Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36(62)544-000/5964; +36(62)545-964

email: bajic.lidia@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: HBCS Audit Kft.
Nyertes ajánlati ár: 10 200 000,-Ft+ÁFA