Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/KB01941

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A Szegedi Tudományegyetem TIOP-2.2.7-07/2F/2-2009-0008 kódszámú pályázatának keretében a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ részére az Információbiztonsági irányítási rendszer (IBIR) kialakítása, kiépítése, bevezetése és tanúsításra történő felkészítése az MSZ ISO/IEC 27001:2006 szabvány szerint.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/KB01941

Ajánlattételi határidő: 2013. február 27 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2013.12.23

A beszerzés rövid ismertetője:

Fizetési feltételek:

1. Végszámla: a vállalási díj 15 %-ára a számla akkor nyújtható be, ha Ajánlatkérő részére a tanúsítvány kiadásra kerül független tanúsító szervezet részéről.

2. Rész-számla benyújtására az alábbi ütemezésben van lehetőség:
(1) előkészítés, oktatás (15%);
(2) információ vagyon felmérés (40%);
(3) szabályozási dokumentáció elkészülte (20%);
(4) belső auditok (10%)
Ezen ütemezésen kívüli igény nem nyújtható be.

3. A számla benyújtásának feltétele Ajánlattevő teljesítésének Ajánlatkérő általi elfogadása és a teljesítési igazolás kiadása. Ajánlatkérő a dokumentáció kézhezvételét követő 15 munkanapon belül köteles nyilatkozni annak elfogadásáról.

4. A befogadott számla összegének kiegyenlítése a kézhezvételtől számított 30 napon belül átutalással történik oly módon, hogy a nettó 1 millió forintot elérő illetve meghaladó számlák esetében Ajánlatkérő a számla összegéből az önrész arányát (10 %) utalja át. A támogatás (számla összegének 90 %-a) kifizetése a 4/2011. (I.28.) Korm. rendelet szerint, közvetlen szállítói finanszírozással a Közreműködő Szervezet feladatait ellátó ESZA Kft. Közreműködésével történik.


Ajánlatkérő biztosítja, hogy a dokumentációk szerződésszerű átadását követő 10 napon belül a tanúsítvány megszerzésére irányuló eljárást megindítja.


Az ajánlattevő szakmai alkalmasságára vonatkozó elvárások:

M1. Rendelkezzen MSZ EN ISO 9001:2009 szerinti minőségirányítási rendszerrel;

Alkalmasságot MSZ EN ISO 9001:2009 tanúsítvány egyszerű másolata igazolja.

M2. Rendelkezzen a felhívás megjelenését megelőző 3 évben teljesített, legalább 1 db, egészségügyi területen végzett információbiztonsági referenciával, továbbá legalább 1 db, egyéb területeken végzett integrált irányítási rendszer keretén belüli, információbiztonsági irányítási rendszerépítési referenciával.

Az integrált irányítási rendszerépítési referenciánál az integrált irányítási rendszer minimum a minőségirányítási és információbiztonsági irányítási rendszereket tartalmazza együttesen. Releváns referenciának a nagyvállalati kategóriába (>250 munkavállaló) tartozó szervezeteket tekintjük.

Alkalmasságot az Ajánlattevő cégszerű referencia nyilatkozata igazolja, amely tartalmazza legalább a következő adatokat: a szerződés tárgya, a teljesítés ideje (év, hó), a szerződést kötő másik fél, valamint a referenciáról információt adó neve és telefonszáma.

M3. Mutassa be a szolgáltatás teljesítésében részt vevő szakembereket képzettségük és szakmai tapasztalatuk ismertetésével. Az Ajánlattevőnek rendelkeznie kell legalább az alábbi szakemberekkel:

o 1 fő – Információbiztonsági és minőségügyi vezetői vagy menedzseri képzettségű (nemzetközi vagy minimum OKJ-s oklevél) és integrált rendszerépítésben legalább egy év szakmai tapasztalattal rendelkező;

o 1 fő – ISO 9001 és ISO/IEC 27001 szerint akkreditált tanúsítónál ezekre minősített vezető auditor legalább egy projekben auditori tapasztalatokkal rendelkező;

o 1 fő – Információbiztonsági oktatói tapasztalatokkal rendelkező;

o 1 fő – Nemzetközileg elfogadott, legalább alapszintű ITIL V3 képesítéssel rendelkező;

o 1 fő – Egészségügyi területen adatvédelmi, illetve információbiztonsági témájú szakirányú ismeretek és legalább egy év szakmai tapasztalattal rendelkező;

o 1 fő – Egészségügyi felsőfokú végzettséggel és tapasztalatokkal rendelkező szakemberrel.

A szakemberek végzettségét, képzettségét és szakmai tapasztalatát a szakemberek szakmai önéletrajzával igazolja.

Egy szakember több alkalmassági feltételt is igazolhat, azonban legalább 3 fő bemutatása szükséges.


Kapcsolattartó az igénylő részéről:

Tapasztó Sándor projektmenedzser

Tel.:30/6543818, Fax:62/545005

e-mail: tapaszto.sandor@med.u-szeged.hu

Fábián Zoltán SZAKK minőségügyi felelős

Tel.:62/342298

e-mail: fabian.zoltan@med.u-szeged.hu


Műszaki tartalom és alkalmazott módszertan bírálati módszere:

Értékelési módszer: Az értékelés egy 3 fős szakértői bizottság bevonásával történik. A szakértői bizottság a szempontrendszer illetve alszempontok figyelembevételével értékeli az ajánlatokat és indokolt döntéssel megállapítja az ajánlatok rangsorát. Az első helyre rangsorolt ajánlat kapja a maximális 10 pontot, az utolsó helyre rangsorolt ajánlat kapja a minimális 1 pontot. A további ajánlatok a maximális és minimális ajánlati értékek különbségéhez viszonyítva kapnak pontot, a legjobb és legrosszabb ajánlattól való eltérésük arányában. Az azonos helyre rangsorolt ajánlatok azonos pontszámot kapnak. Ez a pontszám kerül a súlyszámmal felszorzásra.


A részszempontonként elért súlyozott pontszám alapján a legmagasabb pontszámot elérő a nyertes.


Értékelési módszer: Az ajánlatkérő számára legelőnyösebb ajánlat kap 10 pontot, míg a többi ajánlat pontértéke a legjobbhoz arányosítva kerül meghatározásra, aránypár alkalmazásával (legelőnyösebb ajánlat / vizsgált ajánlat X 10).


Ajánlati kötöttség:

  • az ajánlattételi határidőtől számított 30 nap


Az ajánlatot alkotó dokumentumok:

- Nyilatkozat a feladat elvégzésére vonatkozó ajánlati árról (nettó Ft, ÁFA, bruttó Ft). Az ajánlati ár átalányár, az Ajánlatkérő semmilyen egyéb címen nem térít költséget Ajánlattevő részére.

- A szolgáltatás nyújtásának és ütemezésének részletes ismertetése (műszaki tartalom).
Az ajánlat tárgyában meghatározott szolgáltatások nyújtásának és az alkalmazott módszertannak a bemutatása az értékelési szempontok keretében meghatározott szerkezetben és tartalommal, és ütemterv megadása a szolgáltatás teljesítésének ütemezéséről.

- Ajánlattevő nyilatkozata, hogy 30 napnál régebbi nyilvántartott köztartozása nincs.

- M1 alkalmasság igazolása (MSZ EN ISO 9001:2009 tanúsítvány egyszerű másolata)

- M2 alkalmasság igazolása (Ajánlattevő cégszerű referencia nyilatkozata)

- M3 alkalmasság igazolása (a teljesítésben résztvevők szakmai önéletrajza)


Egyéb információk:

1. Az ajánlat összeállításához szükséges alapadatokat (telephelyek, infrastruktúra – hálózat, gépek száma, stb.) ajánlattételi szándéknyilatkozat megküldése esetén Ajánlatkérő kapcsolattartója közvetlenül megküldi ajánlattevő részére.


A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik. Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy a vonatkozó közbeszerzési szabályozás alapján 8 millió Ft nettó összértéket meghaladó ajánlati ár esetén az eljárást eredménytelenné kell nyilvánítania.



Letölthető állományok:
IBIR kiírás_1szmell_20130206.doc
NYILATKOZAT-1.doc

Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 60
 IBIR érvényesség kiterjedése, megfelelése (IBIR scope, teljes SZAKK-ra kiterjedjen, IBIR területei, …) 5
 Az IBIR kiépítés lépései során az elvégzendő feladatok felsorolása (teljesség szerint) 9
 Az IBIR kiépítés lépései során az elvégzendő feladatok logikai egymásra épülése 6
 Vagyonleltár felvételi és kockázatszámítási módszertan bemutatása, alkalmassága SZAKK számára 8
 MIR-hez való integrálás módszere, gyakorlatiassága 8
 Átadandó (eredmény) dokumentumok (teljesség szerint) 9
 ITIL követelmények teljesítésének bemutatása 5




A pályázat e-mail elküldhető pdf formátumban a következő e-mail címre:

office.log@med.u-szeged.hu

Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE SZAKK GH Logisztikai Osztály, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, gép- és műszergazdálkodó SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@med.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: InfoBiz Kft.
Nyertes ajánlati ár: 5 080 000,-Ft+ÁFA