Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/KB01959

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 1 db teljesítmény elszámoló és monitorozó szoftver
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/KB01959

Ajánlattételi határidő: 2013. március 01 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2013.03.29

A beszerzés rövid ismertetője:

Specifikáció:


A Klinikai Központ a járóbeteg ellátási és finanszírozási tevékenységének támogatása céljából az elszámolt teljesítmények monitorozását és összehasonlítását lehetővé tevő informatikai megoldást szeretne megrendelni. A saját teljesítmény kimutatás és az összehasonlítás (benchmark) terjedjen ki a járó ellátás (rendelő, diagnosztikák, gondozás) legfontosabb mutatóira (esetre, rendelési időre jutó pont, beavatkozás, stb.) és az OENO/beavatkozás kódonkénti elemzésre. A megoldás legyen alkalmas arra, hogy az intézményt ezekben a mutatókban országos, intézmény kategóriánkénti, területi/térségi adatokkal vagy akár egy konkrét társintézménnyel összevessük szakmacsoport és szakmánkénti bontásban vagy ellátó egységenként. Ehhez álljon rendelkezésre egy országos, teljeskörű, az összes járóbeteg ellátó intézmény adatait tartalmazó adatbázis, aminek adattartalmából a fentebb említett adatokat, elemzéseket ki lehet nyerni. Egyszerű kezeléstechnikával, jól áttekinthető módon, web-es megoldással, böngészőn keresztül legyenek lekérhetők az adatok havi bontásban táblázatosan és grafikusan. Az adatok további elemzés céljából exportálhatók vagy másolható legyenek táblázatkezelőbe.


A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik. Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy a vonatkozó közbeszerzési szabályozás alapján 8 millió Ft nettó összértéket meghaladó ajánlati ár esetén az eljárást eredménytelenné kell nyilvánítania.


Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.



Letölthető állományok:
Szerződés minta informatikai szolgáltatásra_v1.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


A pályázat e-mail elküldhető pdf formátumban a következő e-mail címre:

office.log@med.u-szeged.hu

Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE SZAKK GH Logisztikai Osztály, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, gép- és műszergazdálkodó SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@med.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: BiSoft Informatikai Kft.
Nyertes ajánlati ár: 80 000,-Ft+ÁFA