Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/KB02010

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Az Onkoterápiás Klinikán üzemelő alább felsorolt berendezések időszakos bevizsgálása 2013. 12. 31-ig. -Simens Primus két foton energiás orvosi részecske gyorsító (2 db) -Nucletron Oncentra MasterPlan tervezőrendszer -CMS 3D számítógépes tervezőrendszer -Lantis verifikációs rendszer - Varian Clinac DHX gyorsító, - ARIA verifikációs rendszer
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/KB02010

Ajánlattételi határidő: 2013. március 18 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2013.03.29

A beszerzés rövid ismertetője:

Az Onkoterápiás Klinikán üzemelő alább felsorolt berendezések időszakos bevizsgálása 2013. 12.31-ig.

-Simens Primus két foton energiás orvosi részecske gyorsító (2 db)

-Nucletron Oncentra MasterPlan tervezőrendszer

-CMS 3D számítógépes tervezőrendszer

-Lantis verifikációs rendszer

-Varian Clinac DHX gyorsító

-ARIA verifikációs rendszer

Műszaki leírás:

Az Onkoterápiás Klinikán sugárterápiás osztályán üzemelő alább felsorolt berendezések időszakos bevizsgálása.

1. A szerződés tárgya:

1.1 Megbízónál üzemelő alább felsorolt berendezések időszakos bevizsgálása a megbízó sugárterápiás osztályán.

-Simens Primus két foton energiás orvosi részecske gyorsító (2 db)

-Nucletron Oncentra MasterPlan tervezőrendszer

-CMS 3D számítógépes tervezőrendszer

-Lantis verifikációs rendszer

-Varian Clinac DHX gyorsító

-ARIA verifikációs rendszer

1.2 Megbízónál az alábbi tevékenységek elvégzése

-sugárterápiás eljárások kidolgozása, dokumentálása

-sugárterápiás minőségbiztosítás végzése, dokumentálása

-személyzet folyamatos továbbképzése

-minőségbiztosítási dokumentációs rendszer működtetése

1.3 Szakmai tanácsadás a terápiás módszerek fejlesztésével, optimalizálásával, eszközök beszerzésével, tudományos munkák végzésével kapcsolatban.

2. A szerződés célja:

2.1 Az 1.1-ben felsorolt berendezések folyamatos üzemképessége mellett az előírt minőségi követelmények biztosítása, teljesülésük időszakos ellenőrzése.

2.2 Meghibásodás esetén az hibaelhárítást tanácsadással segíteni.

2.3 Felmerülő szakmai kérdésekben szaktanácsadással segíteni a döntési folyamatokat.

2.4 Karbantartás és/vagy hibaelhárítás után az 1.1-ben felsorolt sugárforrások sugárfizikai paramétereinek bevizsgálása, az előírt értékre beállítása.

2.5 A megbízó sugárterápiás osztályán folyó sugárkezelések fizikai minőségbiztosításához szükséges.

2.5.1 időszakos mérések teljes körű elvégzése

2.5.2 folyamatos működéhez szükséges bemérések és beállítások elvégzése, dokumentálása

2.5.3 Szoftver update-et követően a tervezőrendszerek működési paramétereinek bevizsgálása, folyamatos ellenőrzése.

2.5.4 Dozimetriai eszközök minőségbiztosítása

2.5.5 Az 1.1 pont alatt felsorolt sugárterápiás tervezőrendszerek rendszeres minőségbiztosítása.

2.5.6 A sugárterápiás lokális számítógépes hálózat rendszergazda feladatkörének ellátása.

2.6 Minőségbiztosítással kapcsolatos, a sugárfizikusi tevékenységet érintő minőségbiztosítási eljárások kidolgozása, ellenőrzése, dokumentálása.

2.7 Minőségbiztosítási dokumentációs rendszer kidolgozása, működtetése.

2.8 Az Onkoterápiás Klinikán dolgozók folyamatos szakmai továbbképzésének megszervezése, elvégzése, különös tekintettel a sugárterápiás asszisztensekre és fizikusokra.

2.9 Szakmai tanácsadás minden olyan esetben, amely sugárfizikai kérdéseket vet fel.

3. A megbízó kötelessége a 2.1, a 2.4, és a 2.5 alatt részletezett szolgáltatásokat a nemzetközi ajánlások szerinti gyakorisággal végezni a megbízóval egyeztetett éves terv szerint. Megbízott a tevékenységét úgy köteles végezni, hogy az osztályon folyó betegellátást ne akadályozza. Továbbá, a 2.6-2.9 pontok alatt részletezett tevékenységek végzése az Onkoterápiás Klinika megbízottjával történő folyamatos kapcsolattartás és konzultáció mellett.

4. A megbízó kötelessége a 3. alatt felsorolt tevékenységek elvégzéséhez biztosítani hozzáférést az érintett berendezésekhez.

5. Fizetési feltételek: árajánlatát egy összegben adja meg (ne tételesen)



A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik. Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy a vonatkozó közbeszerzési szabályozás alapján 8 millió Ft nettó összértéket meghaladó ajánlati ár esetén az eljárást eredménytelenné kell nyilvánítania.


Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


A pályázat e-mail elküldhető pdf formátumban a következő e-mail címre:

office.log@med.u-szeged.hu

Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE SZAKK GH Logisztikai Osztály, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, gép- és műszergazdálkodó SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@med.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Physlex Kft.
Nyertes ajánlati ár: 6 368 504,-Ft+ÁFA