Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/KB02468

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 1 db Varian iX DHX típusú lineáris gyorsító és 1 db ARIA terápiás hálózat szerviz szolgáltatás meghatározott időtartamra; helyszín: Onkoterápiás Klinika
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/KB02468

Ajánlattételi határidő: 2013. augusztus 02 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2013.08.19

A beszerzés rövid ismertetője:


A teljeskörű (full) szerviz az alábbi berendezésekre

1 db Varian iX DHX típusú lineáris gyorsító

1 db ARIA terápiás hálóza

 

Az Ajánlatkérő „full” szerződésre kér ajánlatot. Az Ajánlattevőnek a szerződés keretében folyamatosan el kell végezni és dokumentálni az „egészségügyi eszközökre” jogszabály által előírt biztonsági felülvizsgálatokat.

 

A teljesítés helye:

Szegedi Tudományegyetem Szent- Györgyi Albert Klinikai Központ Onkoterápiás Klinika

6720 Szeged, Korányi fasor 12.

A szerződés időtartama, teljesítési határidő:

A szolgáltatást 2013 aug. 22. – 2013 dec. 31. között kell biztosítani.(a nyílt, közbeszerzési eljárásig)

 

Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a fenti berendezések tekintetében javítási és karbantartási szolgáltatást nyújt, „full szerviz” formájában a következő részletezés szerint:

- karbantartás: a Szolgáltató által (a gyártó javaslata és/vagy az érvényes technikai szabályozások szerinti időközönként, írásban dokumentáltan) végrehajtott szokásos (rutinszerű) karbantartó szerviz, a meghibásodás kockázatának csökkentésére és a berendezések teljesítőképességének fenntartására olyan szinten, hogy annak normális használata biztosított legyen, a gyártó által előírt formában és tartalommal. A következő ilyen tevékenység 2013 október hónapban esedékes.

- javítás: a Szolgáltató által, a berendezés meghibásodását követően, a karbantartási ciklusok közötti időszakban, esetszámtól függetlenül, annak működőképes állapotba való visszaállítása érdekében elvégzett szolgáltatás.

- távszerviz: a Szolgáltató távolról történő beavatkozása bizonyos berendezés irányában, amely lehetővé teszi, hogy Szolgáltató a távolból hajtsa végre a szolgáltatást.

- oktatás: a Szolgáltató által az Ügyfél alkalmazottainak a helyszínen vagy oktatási központban nyújtott, a Szolgáltató által értékesített vagy készített berendezés használatára vonatkozó tréning,

- alkatrész ellátás: a karbantartás és javítás során felmerült összes alkatrész, tartozék, minden rendeltetésszerű használathoz szükséges fődarab, eszköz saját költségen való biztosítását, amelyekért külön térítést a Megrendelő nem fizet.


Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.


A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik. Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy a vonatkozó közbeszerzési szabályozás alapján 8 millió Ft nettó összértéket meghaladó ajánlati ár esetén az eljárást eredménytelenné kell nyilvánítania.

 

 



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


A pályázat e-mail elküldhető pdf formátumban a következő e-mail címre:

office.log@med.u-szeged.hu

Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE SZAKK GH Logisztikai Osztály, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, gép- és műszergazdálkodó SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@med.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Varian Medical Systems Hungary Kft.
Nyertes ajánlati ár: 7 900 000,-Ft+ÁFA