Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/KB02569

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 120 db hűtőszekrény (gyógyszer, vérminta, étel) szállítása és üzembehelyezése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/KB02569

Ajánlattételi határidő: 2013. szeptember 26 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2013.10.18

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés ismertetése:


A beszerzés a Szegedi Tudományegyetem TIOP-2.2.7-07/2F/2-2009-0008 kódszámú pályázatának keretében, uniós támogatással valósul meg, a projekt keretében épülő 265 ágyas és az átépítésre kerülő 410 ágyas klinika épületben szükséges hűtőszekrények biztosítása érdekében. A hűtőszekrényekre az ajánlatot a mennyiségi, műszaki jellemzők, a helyszíni üzembe helyezés és a jótállási kötelezettség figyelembe vételével kérjük megadni

 

Hűtőszekrény (gyógyszer, vérminta, étel)

Mennyiség (db)

Igény

Szabadon álló, pult alá helyezhető, fagyasztó résszel

85

 

Hűtőtér (nettó)

 

Minimum 110 l

Fagyasztó rész a hűtőtérben (nettó)

 

18-20 l között

Energia osztály

 

A+

Ajtónyitás iránya

 

Megfordítható

Polcok száma

 

Minimum 2

Magasság

 

Maximum 85 cm

Szélesség

 

Maximum 56 cm

Szabadon álló fagyasztó nélkül

18

 

Hűtőtér (nettó)

 

300-320 liter között

Energia osztály

 

A+

Ajtónyitás iránya

 

Megfordítható

Polcok száma

 

Minimum 4

Magasság

 

Maximum 160 cm

Szélesség

 

Maximum 60 cm

Szabadon álló fagyasztó nélkül

17

 

Hűtőtér (nettó)

 

380 l - 400 l között

Energia osztály

 

A+

Ajtónyitás iránya

 

Megfordítható

Polcok száma

 

Minimum 5

Magasság

 

Maximum 185 cm

Szélesség

 

Maximum 60 cm

Hűtőszekrény mindösszesen

120

 

 

 

Szállító feladata: Szállítónak a hűtőszekrényeket a helyszínre (Szeged, Semmelweis u. 6.) kell leszállítani és az ajánlatkérő által kijelölt klinika épületek helyiségeiben üzembe helyezni.

Az ajánlati árnak tartalmaznia kell az esetleges vám-, adó-, illeték költségeket, a helyszínre történő szállítási és üzembe helyezési, továbbá egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint. Ajánlatkérő az ajánlati áron felül semmilyen egyéb jogcímen nem fizet költségtérítést.

 

Számlázás: A teljesítést követően nyújtható be a számla. A számla benyújtásának feltétele minden szerződéses kötelezettség teljesítése, amelyre vonatkozóan Ajánlatkérő az eszközök átadás-átvételét követő 7 napon belül köteles teljesítési igazolást kiadni.

 

Fizetés: A befogadott számla összegének kiegyenlítése a kézhezvételtől számított 30 napon belül átutalással történik oly módon, hogy a nettó 1 millió forintot elérő illetve meghaladó számla esetében Ajánlatkérő a számla összegéből az önrész arányát (10 %) utalja át. A támogatás (számla összegének 90 %-a) kifizetése a 4/2011. (I.28.) Korm. rendelet szerint, közvetlen szállítói finanszírozással a Közreműködő Szervezet feladatait ellátó ESZA Kft. Közreműködésével történik.

 

Jótállási idő: Szállítónak az eszközökre az üzembe helyezés napjától számított 12 hónapra jótállást kell vállalni.

Az ajánlati felhíváshoz mellékeljük a szerződés tervezetét.

 

Elvárások a Pályázóval szemben:

 

· A pályázó ajánlatához csatoljon 1 darab referencia nyilatkozatot, amely igazolja, hogy a felhívás megjelenését megelőző 3 évben összesen legalább nettó 1 millió forint értékben értékesített hűtőszekrényt, amely értékesítés tartalmazott legalább 1-1 darabot a megajánlott típusokból. – A referencia tartalmazza a szerződött partner megnevezését, címét, a teljesítés idejét (év, hó), az értékesített termék megnevezését, típusát, mennyiségét, nettó értékét. Az elvárás egy vagy több szerződés keretében teljesíthető. Az alkalmasságot cégszerűen aláírt nyilatkozattal lehet igazolni.

· A pályázó ajánlatához csatoljon az ajánlatában szereplő minden terméktípusra vonatkozó magyar nyelvű termékleírást, amelyből megállapítható, hogy az ajánlott termékek a kiírás feltételeinek műszakilag megfelelnek.

· Ajánlattevő ajánlatában jelölje meg azt a szervizt (cím, telefonszám, szervizvezető megjelölése), ahol az ajánlat szerinti hűtőszekrények jótállási és azon kívüli javítási feladatait végzik. Ajánlatkérő kéri, hogy lehetőség szerint szegedi szerviz kerüljön megjelölésre.

· Ajánlattevő cégszerűen nyilatkozzon a szerződéses feltételek elfogadásáról

 

Az ajánlatok értékelése: A kiírás feltételeinek megfelelő, érvényes ajánlatok közül ajánlatkérő a legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlatot fogja nyertesnek kihirdetni.

● Az ajánlatot cégszerű nyilatkozattal az alábbi formában kérjük megadni:

 

1. Ajánlati ár:

 

Termék megnevezése

Mennyiség (db)

Típus

Egységár (nettó Ft/db)

Összes ár (nettó Ft)

ÁFA

(Ft)

Bruttó (Ft)

Szabadon álló, pult alá helyezhető hűtőszekrény, fagyasztó résszel

85

 

 

 

 

 

Szabadon álló fagyasztó nélküli hűtőszekrény

(Nettó hűtőtér: 300 l - 320 l között)

18

 

 

 

 

 

Szabadon álló fagyasztó nélküli hűtőszekrény

(Nettó hűtőtér: 380 l - 400 l között)

17

 

 

 

 

 

Összesen

120

 

 

 

 

 

Az ár tartalmazza a teljesítéssel kapcsolatos minden költséget és kiadást.

 

2. Teljesítési határidő: a szerződéskötés napjától számított 30 napon belül.

3. Jótállási idő: az üzembe helyezéstől számított 12 hónap

4. Fizetési feltételek: a kiírás szerint kerül elfogadásra.

 

Ajánlati kötöttség: az ajánlattételi határidőtől számított 30 nap.

Dátum, Cégszerű aláírás

Egyéb információk:

1. Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központnak címezve. SZTE SZAKK Logisztikai Osztály, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen (varjasi.otto@med.u-szeged.hu ) keresztül is pdf. formátumban, a felhívásban közzétett határidőre történő megküldéssel.

2. Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója:

Varjasi Ottó osztályvezető tel.: +36 (62) 545-964

Szegedi Tudományegyetem

Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ

Logisztikai Osztály

 

3. Az eljárás nyelve: magyar.

4. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

5. Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától, a nyertes Ajánlattevő kihirdetése esetén a szerződéskötéstől, indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

6. A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik. Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy a vonatkozó közbeszerzési szabályozás alapján 8 millió Ft nettó összértéket meghaladó ajánlati ár esetén az eljárást eredménytelenné kell nyilvánítania.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


A pályázat e-mail elküldhető pdf formátumban a következő e-mail címre:

office.log@med.u-szeged.hu

Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE SZAKK GH Logisztikai Osztály, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, gép- és műszergazdálkodó SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@med.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Media Markt Szeged Kft.
Nyertes ajánlati ár: 6 550 984,-Ft+ÁFA