Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/KB02630

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Szegedi Tudományegyetem TIOP-2.2.7-07/2F/2-2009-0008 kódszámú pályázatának keretében a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ információbiztonsági irányítási rendszerének tanúsítása MSZ ISO/IEC 27001:2006 szerint
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/KB02630

Ajánlattételi határidő: 2013. október 21 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja:

A beszerzés rövid ismertetője:

Az ajánlattal kapcsolatos elvárások, ajánlatkérő szerződéses feltételei:

 

1. Ajánlati ár: tartalmazza minimum 6 auditnap helyszíni audit teljesítését (1 audit nap 1 fő/8 óra helyszíni auditot jelent), a dokumentumok átvizsgálását, az auditjelentés és a tanúsítvány kiadásának minden költségét. Az ajánlati ár átalányár, ajánlatkérő ezen felül semmilyen jogcímen nem teljesít kifizetést sem utazás, sem szállás vagy egyéb járulékos költség külön nem kerül térítésre. Az ÁFA a hatályos jogszabály szerint kerül megállapításra.

2. IBIR dokumentumok átadása: Az információ biztonsági rendszer (IBIR) dokumentumai a minőségbiztosítás integrált rendszerében készülnek, a dokumentumot ajánlatkérő legkésőbb december 1-én tudja ajánlattevő rendelkezésére bocsátani.

3. Teljesítési határidő: 2013. december 1 - 2014. január 31. között kell a megbízást elvégezni. A helyszíni audit időpontjának meghatározására a felek a megadott időszakon belüli időpontot a szerződéskötést követő 20. napig meghatározzák, amennyiben 20 napon belül ebben egyezség nem születik, úgy a 25. napig az audit időpontját a megrendelő jogosult kijelölni.

4. Fizetési feltételek

a. A megbízás pénzügy forrása a TIOP-2.2.7-07/2F/2-2009-0008 kódszámú pályázat 90 %-os arányú támogatása, és 10 %-ban ajánlatkérő saját forrása

b. Ajánlatkérő rész-számlát nem fogad el.

c. A végszámla a tanúsítvány átadásakor nyújtható be.

d. A számla kifizetése: a nettó 1 millió forintot elérő illetve meghaladó számla esetében Ajánlatkérő a számla összegéből az önrész arányát (10 %) utalja át. A támogatás (számla összegének 90 %-a) kifizetése a 4/2011. (I.28.) Korm. rendelet szerint, közvetlen szállítói finanszírozással a Közreműködő Szervezet feladatait ellátó ESZA Kft. Közreműködésével kerül kiegyenlítésre. A befogadott számla kifizetése 30 napon belül átutalással történik.

5. Az ajánlatkérő adatszolgáltatása: a részletes adatokat az 1. sz. melléklet tartalmazza


Az ajánlattevő szakmai alkalmasságára vonatkozó elvárások:


M1 Rendelkezzen ajánlattevő akkreditációval a következő irányítási rendszerekre: ISO 9001, ISO 27001, MEES – a tanúsítványt másolatban csatolja az ajánlathoz.

M2. Mutassa be a szolgáltatás teljesítésében részt vevő szakembereket a minőségbiztosítás területén szerzett képzettségük és szakmai tapasztalatuk ismertetésével. Az Ajánlattevőnek rendelkeznie kell legalább az alábbi képzettséggel és tapasztalattal bíró szakemberekkel:

o az ISO 9001 vagy MEES, illetve az ISO 27001 körében auditori képzettség és

o egészségügyi (fekvő- és járóbeteg szakellátó) intézmény részére teljesített ISO 9001 vagy MEES tanúsításban auditori tapasztalat;
vagy

o 100 fő feletti szervezetnek teljesített, ISO-27001 információbiztonsági tanúsításban auditori tapasztalat.

A szakembereknek ténylegesen részt kell venniük a megbízás teljesítésében.


Egyéb információk:


1. Ajánlatkérő tájékoztatja ajánlattevőket, hogy az SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ integrált minőségirányítási rendszerének újratanúsítása 2014. júniusban aktuális, amely megbízás külön szerződés alapján történik, ezért jelen megbízás keretében az IBIR rendszer éves felülvizsgálatának költségeivel ne kalkuláljanak, ez a feladat nem képezi a jelen megbízás tárgyát.

2. Az ajánlattételhez szükséges adatszolgáltatást ajánlatkérő a cégszerű ajánlattételi szándéknyilatkozatot küldőknek közvetlenül e-mailben megküldi.

3. Az ajánlatot alkotó dokumentumok:

a. Ajánlati ár

b. Ajánlattevő nyilatkozata, hogy 30 napnál régebbi nyilvántartott köztartozása nincs.

c. M1 alkalmasság igazolása (Tanúsítványok egyszerű másolata)

d. M2 alkalmasság igazolása (Ajánlattevő cégszerű nyilatkozata a szakemberek megnevezésével, a minőségbiztosítás területén szerzett képzettség megjelölésével, és a szakmai tapasztalat bemutatásával)

e. Ajánlattevő cégszerű nyilatkozata ajánlatkérő szerződéses feltételeinek elfogadására vonatkozóan.

4. További információ, kiegészítő tájékoztatás szakmai kérdésekben:


Fábián Zoltán (IIR vezető, SZTE SZAKK)

(62/342-298, 30/945-1316, fabian.zoltan@med.u-szeged.hu)

 

Az ajánlatok értékelése: Ajánlatkérő a szakmailag érvényes ajánlatok közül a legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás szerinti ajánlatot hirdeti nyertesnek.

Ajánlati kötöttség: az ajánlattételi határidőtől számított 30 nap


Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió (építési beruházásnál
nettó 15 millió) forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt
köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során
ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték
megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel

az eljárás eredménytelenítéséről határoz.

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE SZAKK GH Logisztikai Osztály, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Winkler Diana, anyaggazdálkodó SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-606, +36 (62) 544-000/5606

email: winkler.diana@med.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.