Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2014/KB02981

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 1 db transzport monitor
Ajánlat sorszáma: SZTE/2014/KB02981

Ajánlattételi határidő: 2014. január 22 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2014.02.28

A beszerzés rövid ismertetője:

1 db transzport monitor


Részletezés:


Áltatlános követlemények

 

Színes LCD/TFT min. 8” érintőképernyő

Igen, kérjük megadni

Monitor képernyő

Egyidejűleg megjelenő valós idejű görbék, csatornák száma (nem összes EKG elvezetés módban) min. 8

Igen, kérjük megadni

Általános tulajdonságok

Magyar nyelvű szoftver és kezelőfelület

Igen

Újszülött/gyermek és felnőtt üzemmódok

Igen, kérjük megadni

Hordozhatóság

Igen

Cserélhető akkumulátor(ok)

Igen

Akkumulátoros üzemmód min. 180 perc

Igen, kérjük megadni

Monitor súlya alap kiképzésben max. 5 kg

Igen, kérjük megadni

Mért paraméterek és értékek

EKG

Igen

Szívfrekvencia mérési tartomány min. 30-250 ütés/perc

Igen, kérjük megadni

Pacemaker felismerés

Igen

ST analízis

Igen

Artima analízis

Igen

RESP (Légzésszám)

Igen

Mérés mellkasi ellenállás (impedancia) változásából

Igen

Mérési tartomány, min. 10-120 légzés/perc

Igen, kérjük megadni

Respirogram görbe megjelenítése a kijelzőn

Igen

SPO2 (Pulzoximetria)

Igen

Mérési tartomány min. 30-100%

Igen, kérjük megadni

Szaturácós érték és plethysmogram görbe megjelenítése a kijelzőn

Igen

Perifériás pulzusszám mérés

Igen

NIBP (Nem invazív vérnyomásmérés)

Igen

Kézi és automatikus mérés indítás

Igen

Mérési tartomány min. 30-260 Hgmm

Igen, kérjük megadni

TEMP (Hőmérsékletmérés)

Igen

Hőmérsékletmérés két csatornán

Igen

Mérési tartomány min. 10-45ºC

Igen, kérjük megadni

IBP (Invazív nyomás mérés)

Igen

Invazív nyomásmérés két csatornán

Igen

Riasztások

Igen

Minimum 3 szintű, egymástól jól elkülöníthető vizuális és akusztikus riasztás

Igen, kérjük megadni

Riasztási értékek beállíthatók

Igen

Adattárolás

Táblázatos és grafikus trendek

Igen

Trend ideje, min. 72 óra

Igen, kérjük megadni

Kimenetek, kommunikáció

Hálzati ethernet port

Igen

USB port

Igen

Az intézménybe szállított EDAN gyártmányú központi monitorral és betegőrző monitorokkal kompatibilis

Igen

Szállítandó tartozékok összesen a monitorhoz

1 db hálózati kábel

Igen

1 db EKG pácienskábel (komplett)

Igen

1 db NIBP cső és normál felnőtt mandzsetta

Igen

1 db SPO2 kábel és felnőtt ujjszenzor

Igen

1 db Felületi hőmérő

Igen

1 db Rektális hőméreő

Igen

2 db invazív nyomásmérő szerelék

Igen

 

 


Az árut szegedi kiszállítással kérjük.

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 

Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió (építési beruházásnál
nettó 15 millió) forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt
köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során
ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték
megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettelaz eljárás eredménytelenítéséről határoz.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE SZAKK GH Logisztikai Osztály, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, gép, műszergazdálkodás SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@med.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: MEDIREX Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 600 000,-Ft+ÁFA