Hálózat karbantartás az SZTE SZAKK és ÁOK területén.
1. Az ajánlattevő feladatai
a. Karbantartás
i. A hálózati aktív eszközöket tartalmazó RACK szekrények belső takarítása, pormentesítése.
ii. Az aktív eszközök külső pormentesítése és sűrített levegős átfújása.
iii. A szünetmentes tápegységek és a hálózati aktív eszközök ellenőrzése szemrevételezéssel. Hibajelzés vagy hibára utaló jelzés esetén annak rögzítése.
iv. A szellőztető ventilátorok működésének ellenőrzése.
v. A zárszerkezetek hatékony működésének az ellenőrzése.
vi. Az elvégzett munkák és a felfedezett hibák adminisztrálása az OTRS rendszerben.
b. Javítás
i. A karbantartás során felfedezett hibák javítása.
ii. Réz (Cat5E és CAT6A, árnyékolt) és optikai (mono- és multimódusú) kábelezés javítása.
iii. Meghibásodott UPS-ek és hálózati aktív eszközök javítása. Garanciális eszközök esetén a teljes körű ügyintézés.
iv. A kieséssel, leállással járó és tervezhető munkát a szolgáltató a megrendelő képviselőjével egyeztetett időpontban végezheti el.
v. Az elvégzett munkák adminisztrálása az OTRS rendszerben.
c. Hálózati aktív eszközökkel kapcsolatos technikusi és rendszergazdai feladatok
i. Hálózati aktív eszközök és szünetmentes tápegységek leszerelése és telepítése a megrendelő képviselőjének a kérése alapján.
ii. A menedzselhető hálózati aktív eszközök paraméterezése a megrendelő kérése alapján a helyszínen, vagy távoli eléréssel.
iii. A hálózati aktív eszközök beállításainak havi mentése.
iv. A hálózati aktív eszközök firmware frissítéseinek a követése. Javaslat tétel a frissítés végrehajtására és a frissítés elvégzése a megrendelő képviselőjével egyeztetett időpontban.
v. A munkavégzés során felfedezett bármely olyan körülmény jelzése, mely a hálózat működésére negatív hatással lehet.
vi. A munkafolyamatok OTRS rendszerben történő követése.
d. Tartalék eszközök biztosítása
i. A folyamatos működéshez szükséges, hogy csereeszközökkel rendelkezzünk.
ii. Alap esetben az ajánlatkérő biztosítja ezen csereeszközöket (és azok 24 órás hozzáférhetőségét).
iii. Az ajánlattevőtől az alábbi eszközöket kérjük biztosítani meghibásodás/javítás esetén:
1. 2-2 db 100 megabites mono- és multimódusú média konverter,
2. 2 db menedzselhető switch, amely legalább 24 db 10/100-as és 2 db gigabites porttal rendelkezik,
3. 1-1 db gigabites mono- és multimódusú média konverter.
2. Elvárt rendelkezésre állási, szolgáltatási szintek:
a. Karbantartás: 3 havonta.
b. Javítás: 7:30 és 16:00 között bejelentett hibák esetében azonnal el kell kezdeni, egyébként 4 órán belül, 7*24 órában. A hálózat működőképességét - szükség szerint csereeszköz beszerelésével – 2 órán belül helyre kell állítani.
c. Technikusi és rendszergazdai tevékenység: a fenti ütemezésben, illetve egyeztetett időpontban.
d. Tartalék eszközök biztosítása: a kapcsolódó szolgáltatásnál meghatározott szinten.
3. A szolgáltatással lefedendő telephelyek:
a. Klinika Park északi és déli terület
b. Arc-, Állcsont- és Szájsebészeti Klinika: 6725 Szeged, Kálvária sgt. 57.
c. Anatómia tömb: 6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt. 40.
d. Gyermekklinika: „B”: 6726 Szeged, Temesvári krt. 35.
e. BNGI: Szeged, Kálvin tér 5. és Szent István tér 3-4.
f. I-es rendelő: Szeged, Tisza Lajos krt. 97.
g. II-es rendelő: Szeged, Vasas Szent Péter utca 1-3.
h. Gyermekpszichiátria: Szeged, Boldogasszony sgt. 15.
i. Fizioterápia: Szeged, Pulcz u. 1.
4. Hálózati elemek (csatolva,mellékletben)
a. A mellékelt felsorolás tájékoztató jellegű, az aktuális hálózati elemeket tartalmazza, ezek folyamatosan változhatnak, de mennyiségben jelentős változás a szolgáltatás tervezett ideje alatt nem várható.
b. Passzív számítógép hálózati elemek
c. Hálózati aktív eszközök és szünetmentes tápegységek
Teljesítési határidő:
· Az egyetem hosszútávon keretmegállapodással kívánja megoldani az ajánlatkérés tárgyát.
· A szerződés időtartama 180 nap, amely, amennyiben az egyetem nem zárja le eredményesen a keretmegállapodás előkészítését, újabb 180 nappal meghosszabbodik.
Alkalmassági feltétel:
· az elmúlt 3 év során 3db, az ajánlatkérés témájában végzett, legalább nettó 10mFt értékű teljesítés,
· az elmúlt 3 év során minimum 2000 végpont építése.
Elszámolás:
· az ajánlatkérő havi átalánydíjat kíván fizetni, teljesítésigazolás alapján,
· az anyagköltség elszámolásánál legfeljebb a központosított közbeszerzésben elérhető legalacsonyabb ellenértékért lehet leszállítani, egyébként az ajánlatkérő gondoskodik az anyagok beszerzéséről.
Ajánlati ár:
· havi átalánydíj, amely tartalmazza a szolgáltatás ellátásához kapcsolódó valamennyi költséget (rendelkezésre állás, karbantartás, kiszállás, eszközök biztosítása), kivéve a beépített anyagok költségét.
· mérnöki óradíj, amely a menedzselhető hálózati aktív eszközök konfigurálásához kötődik,
· technikusi óradíjat, amely minden más javítási tevékenységhez kötődik.
· Az óradíjak tartalmazzák az esetleges kiszállás díját, és a munkavégzés megkezdésétől megkezdett félóránként számolható el.
Kapcsolattartó az igénylő részéről:
Gergely István-hálózati menedzser
Elérhetőségei:
Tel: 06 62/545-640
E-mail:gergely.istvan@med.u-szeged.hu
Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió (építési beruházásnál
nettó 15 millió) forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt
köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során
ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték
megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel
Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással
(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)
Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B