Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2014/KB04129

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Nyomtatók, multifunkciós gépek kitelepítése és teljes körű üzemeltetése havi oldalszám (nyomatszám) alapján történő átutalásos elszámolással.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2014/KB04129

Ajánlattételi határidő: 2014. október 29 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2014.11.10.

A beszerzés rövid ismertetője:

Nyomtatók, multifunkciós gépek kitelepítése és teljes körű üzemeltetése

havi oldalszám (nyomatszám) alapján történő átutalásos elszámolással.

Mennyiségi adat:

2 db fekete-fehér multifunkciós nyomtató-másoló-fax

  • másolás: duplex
  • nyomtatás: PCL
  • szkennelés: twain
  • számítógépes kapcsolat: ethernet, USB
  • fax: hálózaton keresztül, normál
  • automata lapadagoló
  • A/4 –es nyomtatási, másolási lehetőség
  • maximum 45 cm x 45 cm-es rendelkezésre álló hely
  • havi nyomtatás max. 2500lap/hónap/nyomtató
 1 db színes lézernyomtató
  • nyomtatás: PCL
  • számítógépes kapcsolat: ethernet, USB
  • automata lapadagoló
  • A/4 –es nyomtatási lehetőség
  • maximum 50 cm x 50 cm-es rendelkezésre álló hely
  • havi nyomtatás max. 2500lap/hónap
  • fényképek magas felbontású nyomtatása max. 50 lap/hónap
4 db fekete-fehér lézernyomtató
  • nyomtatás: PCL
  • számítógépes kapcsolat: ethernet, USB
  • automata lapadagoló
  • A/4 –es nyomtatási, másolási lehetőség
    • maximum 50 cm x 50 cm-es rendelkezésre álló hely
  • havi nyomtatás max. 2500 lap/hónap/nyomtató


Teljesítés helye (szállítási cím): 6725 Szeged, Kálvária sgt. 57.


A kiírásban megadott méretbeli feltételektől ( maximális méret ) való eltérés esetén az ajánlattételt érvénytelennek minősítjük!


A kis helyigény miatt a személyes bejárás az ajánlattevőknek biztosított.


Szolgáltató tulajdonában lévő gépek teljes körű üzemeltetése:
  • a hibajelzést követő 1 órán belül a javítás megkezdése vagy díjtalan cserekészülék biztosítása, a szolgáltató képviselőjének személyes közreműködésével!
  • havi, oldalszám (nyomatszám) alapján történő, átutalásos elszámolás
  • a kellékanyagok 24 órán belüli díjmentes biztosítása, kiszállítása
  • gépenként 1 db csere kellékanyag kihelyezése a helyszínen
  • munkaszüneti és ünnepnapokon is teljes körű szolgáltatás biztosítása, a szolgáltató képviselőjének személyes közreműködésével!
  • díjtalan eszköz konfigurálás


Szolgáltatás időtartama: szerződéskötéstől 36 hónap.


Kapcsolattartó az igénylő részéről:

Kojnok Tünde - intézetvezető főnővér

Elérhetőségei:

Tel: 06 30/562-7330

E-mail:kojnok.tunde@med.u-szeged.hu


Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió (építési beruházásnál
nettó 15 millió) forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt
köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során
ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték
megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel

az eljárás eredménytelenítéséről határoz.

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE SZAKK GH Logisztikai Osztály, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Winkler Diana, anyaggazdálkodó SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-606, +36 (62) 544-000/5606

email: winkler.diana@med.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.