Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2014/KB04382

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Betegszállítás a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ különböző telephelyein, illetve épületeiben működő betegellátó egységei között.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2014/KB04382

Ajánlattételi határidő: 2014. december 17 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2015.01.01

A beszerzés rövid ismertetője:

1./ Az esetkocsi szintű mentési készenlétet igénylő őrzött belső betegszállítás a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ különböző telephelyein, illetve épületeiben működő betegellátó egységei (beleértve ebbe a külső közreműködők által működtetett betegellátó kapacitásokat is [pl. Diagnoscan]) közötti betegszállítás, amelynek során – orvosi elrendelés alapján – beteget esetkocsin mentőtiszti felügyelet mellett a kért sürgősségi igénnyel szállítják. Továbbá együttműködnek a Klinikai Központ betegszállítását szervező kollégával, koordinálják és szükség esetén besegítenek annak feladataiba.

2./ A szállítási esetszám jelenleg havonta kb. 20 fő.

3./ A betegszállítás a sürgősség igénye szerint lehet

a) azonnali,

b) 2 órán belüli,

4./ A Szolgáltatónak a hét minden napján folyamatosan 24 órában biztosítania kell a szállítást.

5./ A Szolgáltató vállalja, hogy a Klinikai Központ betegellátó egységeinek igényei alapján végzi el a betegszállítási feladatokat, valamint megszervezi az irányítást és az ehhez szükséges tárgyi és személyi feltételeket biztosítja. Szolgáltató a rendelések felvételére és a feladatok összehangolására külön, csak a Klinikai Központ belső betegszállítását irányító diszpécsert alkalmaz 7:00 – 16:00 közötti szolgáltatási időszakban, biztosítva számára a szükséges tárgyi feltételeket. (infokommunikációs és számítástechnikai eszközök). Az Egyetem biztosítja a belső telefon és számítógépes (beleértve a medikai rendszert) hálózathoz való hozzáférés lehetőségét. A Szolgáltató biztosítja, hogy az esetkocsi munkatársai a diszpécser munkaidején kívül egy ügyeleti telefonszámon folyamatosan elérhetőek legyenek.

6./ A járműveknek meg kell felelniük a vonatkozó jogszabályi előírásoknak, (19/1998 NM, 5/2006 EüM rendelet) és rendelkezniük kell szükséges hatósági tanúsítványokkal.

7./ A Szolgáltató biztosítja, hogy az esetkocsi munkatársai a diszpécser munkaidején kívül egy ügyeleti telefonszámon folyamatosan elérhetőek legyenek.

8./ Szolgáltatónak biztosítania kell, hogy az üzemelő járművein csak olyan munkatársak teljesítsenek szolgálatot, akik rendelkeznek a jogszabály által előírt képesítéssel.

9./ A pályázat benyújtásakor ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, hogy a szerződés szerinti teljesítés megkezdésekor valamennyi tárgyi és személyi feltétellel rendelkezni fog.

10./ Szolgáltató a szolgáltatás rendjéről szabályzatot készít (Belső Betegszállítási Szabályzat), melyet a szerződéskötést követő 10 napon belül véleményezésre átad a Megrendelőnek és a közösen meghatározott végleges tartalmat a felek minden érintett részére elérhetővé teszik. A szabályzat csak az Egyetem Klinikai Központ jóváhagyásával léphet hatályba, annak bármilyen módosítása is csak az Egyetem Klinikai Központ egyetértésével lehetséges. A szabályzatnak tartalmaznia kell az egyetemi/klinikai központ szabályzatok rendelkezéseit amennyiben azok tárgyuk szerint érintik a betegszállítást, így különösen a higiénés, az adatvédelmi és a minőségügyi szabályozó dokumentumok előírásait.

Az Egyetem Klinikai Központja és szolgáltató a szabályzatban közösen meghatározza, hogy szolgáltató mely esetekben utasíthatja vissza a megrendelést.

11./ A Belső Betegszállítási Szabályzat tartalmaznia kell a rendelés módját:

a./ A betegszállítást a Klinikai Központ betegellátó egységeinek megrendelésre jogosult dolgozói jelentik be.

b./ A klinikai osztályon az ügyintéző kitölti és kinyomtatja a MedSolution rendszerben a „Betegszállítási utalvány”-t. A „Betegszállítási utalvány” MedSolution formanyomtatvány tartalmazza a beteg nevét, a rendelő osztály MedSolution kódját és megnevezését, a felvétel helyét, (klinika, emelet, kórterem, ágyszám), a megrendelő nevét: valamint az időpontra történő szállítás esetén, a vizsgálat/beavatkozás időpontját, a szállítás módját (fekve, ülve), a visszaszállítási igényt.

c./ A MedSolution rendszerben elkészített betegszállítási utalvány elektronikusan továbbítódik a Klinikai Központ által a szolgáltató számára külön e célra kialakított E-MAIL címre. A levél postafiókba történő beérkezését követően a levelező rendszer azonnal, automatikusan küld egy visszaigazolást az utalványt küldő klinika - szintén speciálisan e célra kialakított - postafiókjába, mintegy az elküldést visszaigazoló jelentést. Ezeket a jelentéseket klinikai szinten (a klinikai postafiókokban) meg lehet tekinteni.

12./ A Klinikai Központ betegszállítás megrendelésére jogosult dolgozói a megrendelés a Vállalkozó által történő regisztrálása után gondoskodnak a beteg szállításra történő időbeni előkészítéséről (pl. öltöztetés) és a betegnek a szükséges dokumentumokkal történő ellátásáról a betegszállító egység várakoztatása nélkül. Amennyiben a betegszállító egység várakoztatásának ideje eléri a 15 percet és további határidős feladatai vannak, nem köteles a veszteglést okozó feladatot végrehajtani. A veszteglés miatt végrehajthatatlan feladat teljesítésére vonatkozó megrendelést meg kell ismételni, illetve az elszámolás szempontjából teljesített feladatnak minősül.

13./ A Szolgáltató egysége a 15 percet meg nem haladó vizsgálat elvégzését megvárja és a beteget továbbszállítás vagy visszaszállítás céljából felveszi.

14./ A Szolgáltató a betegszállító eszközöket tisztán tartja, fertőző és szennyező forrásnak számító betegek után haladéktalanul, de minimum napjában egyszer a Klinikai Központ Infekciókontroll Kézikönyv által meghatározott módon fertőtleníti.

15./ A Szolgáltató egység jelentése alapján, annak vezetője a további betegszállítások teljesítését akadályozó, határidőre, illetve a programozott betegszállítás közben történő rendkívüli esemény bekövetkezéséről köteles értesíteni a Klinikai Központ megrendelő és fogadó egységét.

16./ A megrendelésre jogosult dolgozó köteles bejelenteni a Szolgáltatónak minden olyan körülményt, amely a betegszállítás elvégzését már nem teszi indokolttá (pl. meghalt, más módon távozott stb.).

17./ A Klinikai Központ saját vagy szerződött diagnosztikus egysége meghibásodása esetén a fogadó egység köteles ezt a tényt a Szolgáltatónak bejelenteni.

18./ A Szolgáltató egysége végzi a mozgáskorlátozott betegek kórházi ágyról hordágyra és a betegszállító járműre, a hordágyról a kórházi ágyra történő emelését, valamint a klinikai osztályról a járműig a beteg szállítását.

19./ A feladatok ellátása általános adminisztrációjának biztosítása (pl. menetlevél) a szolgáltatót terheli.

20./ Szolgáltató havonta összesítő kimutatást és teljesítményigazolást készít, amely melléklete a számlának. Az összesítő kimutatást elektronikus formában kell az Egyetem Klinikai Központnak megküldeni, az Egyetem által meghatározott formátumban.

Az összesítő kimutatásnak tartalmaznia kell – napi bontásban:

  • a szolgáltatást nyújtó eszközök és személyek számát
  • a szállított betegek számát, betegenként azonosítható módon megadva
  • beteg nevét és TAJ- számát, a felvétel helyét
  • a szállítást elrendelő orvos nevét és pecsétszámát, az igénybejelentő személy nevét, az

igénylés időpontját

  • a szállítás célját
  • a szállítás kezdetének időpontját
  • a szolgáltatás befejező időpontját

 

21./ A teljesítések ellenőrzésére és a számlák igazolására a Klinikai Központ főnápoló jogosult.

22./ A bejelentett és regisztrált feladatok végrehajtásával kapcsolatos minőségi kifogások (panaszbejelentések) kivizsgálására a felek által alkalmilag létrehozott bizottság jogosult.

23./ A Szolgáltató a szállított betegért a betegszállítással összefüggésben, a vállalkozói szakmai felelősségbiztosítása alapján felelősséget vállal, a nyertes ajánlattevő a szerződéskötést követő 5 munkanapon belül köteles a szakmai felelősségbiztosítás megkötésére vonatkozó igazolást másolatban átadni az ajánlatkérő részére.

24./ A Szolgáltató a megbízás teljesítése során a beteggel kapcsolatban tudomására jutó információkat köteles a személyiségi jogok védelmére és az orvosi titoktartásra vonatkozó jogszabályok betartásával kezelni és a megbízó érdekkörével összefüggően tudomására jutott adatokat, információkat illetéktelen harmadik személy illetve szervezet részére nem adhatja át.

25./ Szolgáltató vállalja, hogy a szállítással kapcsolatos dokumentációjának kialakításakor egyeztet Klinikai Központ illetékes képviselőivel és az esetleges észrevételeket beépítve, véglegesíti azokat.

 

Az ajánlatkérő a teljesítés során köteles figyelemmel lenni és betartani az összes magyar és Uniós szabványt, előírást és vonatkozó jogszabályt!


Időtartam: 2015.01.01-2015.03.01-ig.

Ajánlatot a leírt szolgáltatás árára kérünk. ( Ft / hó )


Alkalmassági feltételek: rendelkezzen 1 fő.

- mutassák be a szolgáltatásba bevonni kívánt ( mentőápoló, mentőtiszt ) szakembert, aki részt vesz a teljesítésben.

-nyilatkozzon, hogy 2015. január 1-re rendelkezni fog a jogszabályokban előírtaknak megfelelő esetkocsival.


Kapcsolattartó az igénylő részéről:

Varjasi Ottó-logisztikai osztályvezető

Elérhetőségei:

Tel: 62/545-964

E-mail: varjasi.otto@med.u-szeged.hu


Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, azajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 

Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió (építési beruházásnál
nettó 15 millió) forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt
köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során
ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték
megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettelaz eljárás eredménytelenítéséről határoz.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE SZAKK GH Logisztikai Osztály, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy nettó egymillió forintot meghaladó ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. (A borítékban beadott egymillió forintot meghaladó ajánlat érvénytelen!). A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Winkler Diana, anyaggazdálkodó SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-606, +36 (62) 544-000/5606

email: winkler.diana@med.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.