Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/KB05742

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 190 db tárgyalószék és 26 db többcélú munka- illetve ebédlőasztal
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/KB05742

Ajánlattételi határidő: 2015. október 28 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2015.11.27

A beszerzés rövid ismertetője:

190 db tárgyalószék és 26 db többcélú munka- illetve ebédlőasztal


Részletezés:


190 db tárgyalószék


Minimum műszaki előírás

Elvárás

Ajánlott paraméter

rakásolható

igen

 

fekete porszórt acélváz

igen

 

hátlap szivacs: 20 mm

igen

 

ülőlap szivacs: 20 mm

igen

 

ülőlap alatti fedőkárpit

igen

 

terhelhetőség: 120 kg

igen

 

teljes magasság: 82 cm

igen

 

ülésmagasság: 44 cm

igen

 

ülésszélesség: 45 cm

igen

 

ülésmélység: 42 cm

igen

 

kárpit minősége: C vagy ezzel megegyező minőség

igen, kérjük megadni

 


26 db többcélú munka- illetve étkezőasztal


Minimum műszaki előírás

Elvárás

Ajánlott paraméter

az asztallap minimum 18 mm vastag laminált bútorlapból, minimum 2 mm vastag, színazonos ABS élzárással

igen

 

a lap a vázhoz minimum 6 db beültetős, anyagába behajtott csavarral rejtett módon rögzítve

igen

 

méretek: 120X60X76 cm

igen

 

a vázszerkezet 30X30 mm átmérőjű zártszelvény

igen

 

az asztallap alatt körben végigfutó zártszelvény kerettel

igen

 

a lábak és a káva találkozásánál stabilitásnövelő elem megléte

igen

 

a vázszerkezet porszórt műanyag (ráégetett műanyag festék, a kisebb mechanikai behatásoktól és vegyi anyagoktól való védelem elősegítésére)

igen

 

a zártszelvény végek kiesést akadályozó bordákkal ellátott műanyag dugókkal ellátottak legyenek

igen

 

a szerelőnyílások zárása műanyag furattakaróval

igen

 


A felsorolt, beszerzendő féleségekra külön is ajánlatot lehet ajánlatot tenni.


Kérjük Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.

 

Az árut szegedi kiszállítással kérjük.

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 

Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió (építési beruházásnál
nettó 15 millió) forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt
köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során
ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték
megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, gép, műszergazdálkodás SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Almus Pater Taneszköz- és Intézményellátó Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 749 930,-Ft+ÁFA

 

Nyertes ajánlattevő: Almus Pater Taneszköz- és Intézményellátó Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 384 280,-Ft+ÁFA