Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/KB05946

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 35 db kapszula endoszkóp
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/KB05946

Ajánlattételi határidő: 2015. december 12 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2016.01.01

A beszerzés rövid ismertetője:

35 db kapszula endoszkóp


Részletezés:


Minimum műszaki követelmények

Elvárás

Ajánlott paraméter

maximális méret 26mm x 11mm

igen, kérjük megadni

 

látószög: legalább 160˚

igen, kérjük megadni

 

működési időtartam: legalább 12 óra

igen, kérjük megadni

 

képrögzítési sebesség: legalább 3 kép/másodperc

igen, kérjük megadni

 

valós idejű képtovábbítási és megtekinthetőségi lehetőség

igen

 

 

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy az ajánlott endoszkóp kapszula árának megadásakor kalkuláljon az adatok kiértékeléséhez szükséges rendszer (hardver és szoftver) térítésmentes biztosításával a megadott időtartamra vonatkozóan az esetleges hardver egység szervizköltségek (beleértve a rendeltetésszerű használat kapcsán szükségessé vált cserét is) és szoftverfrissítésekkel együtt.

 

Beszállítási időtartam: 2016.01.01-től 2016.10.31-ig

 

Megjegyzés: A megadott darabszám az OEP által finanszírozott egy év alatt felhasznált kapszulák darabszáma alapján lett megadva. Az éves rendelendő mennyiség a beérkezett legjobb és elfogadott ajánlat alapján módosulhat!


Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió (építési beruházásnál
nettó 15 millió) forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt
köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során
ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték

megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.


Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.

Az árut szegedi kiszállítással kérjük.

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 

Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió (építési beruházásnál
nettó 15 millió) forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt
köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során
ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték
megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, gép, műszergazdálkodás SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Endocam Kft.
Nyertes ajánlati ár: 4 546 500,-Ft+ÁFA