Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13214

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE Mezőgazdasági Kar (6800 Hódmezővásárhely, Andrássy út 15.), és a Virág utcai Óvoda telekhatárán speciális fanyesés- és esetlegesen vágás.”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13214

Ajánlattételi határidő: 2023. június 26 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződés hatályba lépésétől (mindkét fél általi aláírástól) számított 30 nap.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE Mezőgazdasági Kar és a Virág utcai Óvoda telekhatárán speciális fanyesés- és esetlegesen vágás

 

Feladat: a Mezőgazdasági Kar és a Virág utcai Óvoda között lévő drótkerítés fakivágási, bozótirtási és elbomlott régi drótkerítés eltávolításának munkálatai.

  • terület: III.sz. épület sarkától a Petőfi utcáig 150 m hosszan, kerítés vonalától jobbra és balra 50-50 cm mélységben.
  • megmaradó fák megóvása érdekében a tuskók irtását csak tuskóforgácsolással lehet elvégezni. Rakodó géppel markolni tilos, tuskómarás nem elégséges.
  • a szomszédos óvoda működésének minél kevesebb mértékű zavarása érdekében a zöldhulladék helyszíni darálása tilos, el kell szállítani, hulladéklerakóba leadni, lerakó mázsajegyeit csatolni.
  • a kerítés vonalától 5 m-es mélységben lévő beteg ágakat, fákat el kell távolítani, szükséges sebkezelést el kell végezni.
  • az irtási munkálatokat a nehéz megközelítés miatt több lépcsőben, 5-8 ütemben lehet elvégezni, egyeztetve a Mezőgazdasági Kar, Óvoda és az Óvoda udvarán beruházást, felújítást végző Vállakozóval.
  • a területen munkát végezni az óvodások udvari játszásakor, ebéd utáni csendespihenő ideje alatt nem lehet.
  • az irtási, kivágási munkák alatt ideiglenes kerítés felállítása szükséges.
  • ha az ajánlattevő alvállalkozót vesz igénybe, köteles jelezni az árajánlatban
  • számlakifizetés csak köztartozásmentes vállalkozó és alvállalkozónak lehetséges, benyújtott igazolással.

 

Az érintett terület helyszíni bejárás alkalmával megtekinthető.

Helyszíni bejárás időpontja: 2023. 06. 22. 9:00

Helyszín: SZTE MGK Kollégium porta (6800 Hódmezővásárhely, Petőfi út 10-12.) Találkozás a porta előtt.


Figyelem! A helyszíni bejárásról jelenléti ív készül. A helyszíni bejáráson részt nem vett Ajánlattevők ajánlata automatikusan érvénytelenítésre kerül!

 

Számlázási cím:   Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.

 

Számlaküldési cím: SZTE Mezőgazdasági Kar

6800 Hódmezővásárhely, Andrássy út 15.




Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx
Jelenléti ív.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt felolvasólap beárazásával kérjük megadni. Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Az ajánlati árnak minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költséget tartalmaznia kell, beleértve a gallyazás munkadíját, a helyszínre történő kiszállást, a szükséges eszközök biztosítását, a zöld hulladék elszállítását, az esetleges engedélyek költségeit is.
Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 30 nap.




További információk:

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk!


Fizetési feltételek:

A szolgáltatás díja átutalással, egy összegben kerül kifizetésre a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, igazolt teljesítést követően.

Vállalkozó a teljesített feladatért, a részletes elszámolás teljesítésigazolással történő elfogadása után jogosult a számlát kiállítani. Megrendelő előteljesítést elfogad.


Ajánlattevővel szembeni elvárások:


„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (Webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Perepelicza-Udvari Tímea, beszerzési ügyintéző SZTE Mezőgazdasági Kar, tel: 62/532-992

email: perepelicza-udvari.timea@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Bíró Gergely E.V.
Nyertes ajánlati ár: 1 079 500,-Ft+ÁFA