Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13474

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE JGYPK Dékáni Hivatal részére, 6725 Szeged, Hattyas u. 10. sz. alatti 2 épület közötti füvesítés, előzetes területrendezéssel együtt, utógondozás nélkül”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13474

Ajánlattételi határidő: 2023. november 09 09:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától számított 2023. november 30-ig tartó időszakra kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

 

A beszerzés rövid ismertetése:

 

SZTE JGYPK Dékáni Hivatal részére, 6725 Szeged, Hattyas u. 10. sz. alatti 2 épület közötti füvesítés, előzetes területrendezéssel együtt, utógondozás nélkül, az alábbiak szerint:

  • Helyszíni bejárás időpontja: 2023. november 07. 9:00 óra, SZTE JGYPK 6725 Szeged, Hattyas u. 10. sz. alatti épületek porta előtt. Figyelem! Az ajánlattétel feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel, melyről jelenléti ív készül. A helyszíni bejáráson részt nem vett Ajánlattevők ajánlata automatikusan érvénytelenítésre kerül!
  • Füvesítendő terület nagysága megközelítőleg: 800 m2
  • Füvesítéshez biztosítandó elemek:
    • Komposzt , darált tőzeg megközelítőleg: 22000 kg
    • fűmag, megközelítőleg: 12 db 25 kg kiszerelésű zsák
    • speciális gyökereztető műtrágya, megközelítőleg: 2 db 25 kg kiszerelésű zsák
    • tuskómarás: 1 db
  • Elvárt feladatok:
    • a szükséges elemek beszerzése, kiszállítása
    • földmozgatás, tereprendezés
    • talajegyengetés
    • keletkező sitt, kevert föld rakodása, elszállítása lerakóhelyre


Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.

 

Ajánlatkérő a mindösszesen bruttó díjakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak tartalmaznia kell minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költséget.

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.



További információk:

Fizetési feltételek: Vállalkozó teljesítésigazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet Megrendelő a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással teljesít.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Nagy Ferenc, irodavezető SZTE JGYPK Dékáni Hivatal Gondnoki és Műszaki Iroda, tel: +36 (62) 546-062, +36 (62) 544-000/6062

email: nagyf@jgypk.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Zöldterület Kezelő Kft., 6756 Tiszasziget, József A. u. 24.
Nyertes ajánlati ár: 2 098 951,-Ft+ÁFA