Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PSZ13642

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: "Munkabiztonsági szaktevékenység ellátásában való részvétel, valamint munkavédelmi tanácsadási feladatok ellátása"
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PSZ13642

Ajánlattételi határidő: 2024. január 31 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést 2024. február 07-től számított 1 évig tartó időtartamra kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE részére a 1993. évi XCIII. munkavédelemről szóló törvényben meghatározott munkabiztonsági szaktevékenység ellátásában való részvétel, valamint munkavédelmi tanácsadási feladatok ellátása, az 1. számú mellékletben részletezve, mely a felhívás csatolmányaként megtekinthető.

 

Vállalkozó köteles igény esetén heti 20 órában a Szegedi Tudományegyetem Műszaki Igazgatóság Védelmi Iroda Szeged, Tisza L. krt. 47. sz. alatti épületében. személyes jelenlétet biztosítani kapcsolattartás céljából.

Letölthető állományok:
1. sz. melléklet_2024.docx
Felolvasólap_munkavédelem_2024.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a 12 hónapra mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.



További információk:

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk!

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő legalább 1 fő teljesítést végző szakembere rendelkezzen felsőfokú munkavédelmi végzettséggel, valamint egészségügyi és oktatási intézménynél szerzett munkavédelmi gyakorlattal.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a teljesítést végző szakembere szakmai önéletrajzát melyből egyértelműen ki kell derülnie a munkavédelmi gyakorlatnak az egészségügyi intézmény(ek), és oktatási intézmény(ek) megjelölésével, ahol a gyakorlatot szerezte, valamint a felsőfokú munkavédelmi végzettségét igazoló dokumentuma másolatát.

  • Ajánlattevő rendelkezzen továbbá minimum 2 fő legalább középfokú munkavédelmi végzettséggel rendelkező munkavállalóval.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a teljesítésbe bevont, legalább 2 fő középfokú munkavédelmi képesítéssel rendelkező szakember foglalkoztatási jellegű jogviszonyát alátámasztó dokumentumait, illetve a végzettségüket igazoló bizonyítványuk másolatát.

  • Ajánlattevő rendelkezzen szakmai felelősségbiztosítással munkavédelmi tevékenysége vonatkozásában.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a szakmai felelősségbiztosítása, valamint a legutolsó aktuális díj befizetéséről szóló igazolása másolatát.

Fizetési feltételek: Vállalkozó teljesítésigazolást követően havonta 1-1 db (mindösszesen 12 db/év) számla benyújtására jogosult, melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással teljesít.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Pap Róbert, Irodavezető MI Védelmi Iroda, tel: +36 70/682-1255

email: pap.robert.@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Tóth István e.v.
Nyertes ajánlati ár: 8 340 000,-Ft+ÁFA