Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PSZ13725

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „Szegedi Egyetemi Napok rendezvényre takarító szolgálat biztosítása”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PSZ13725

Ajánlattételi határidő: 2024. március 06 09:30

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést 2024. május 9-12-ig tartó időszakra kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

A rendezvény helyszíne: SZTE Sportközpont 6725 Szeged, Hattyas sor 10.

A rendezvény időpontja: 2024.05.09 20:00-2024.05.12. 05:00-ig


Takarítási szolgáltatásra viszont az alábbi időpontokban van szükségünk:

2024.05.09. csütörtök: 12:00-19:00 5 fő (35 óra)

2024.05.09. csütörtök: 19:00-05:00 11 fő takarító + 1 fő csoportvezető (120 óra)

2024.05.10. péntek: 05:00-11:00 7 fő (42 óra)

2024.05.10. péntek: 19:00-05:00 11 fő takarító + 1 fő csoportvezető (120 óra)

2024.05.11. szombat: 05:00-11:00 7 fő (42 óra)

2024.05.11. szombat: 19:00-05:00 11 fő takarító + 1 fő csoportvezető (120 óra)

2024.05.12. vasárnap: 05:00-13:00 8 fő (64 óra)

2024.05.12. vasárnap: 13:00-19:00 6 fő (48 óra)


A takarítás helyszínei, a rendezvény teljes területe, különös tekintettel:

  • 3 db rendezvénysátor
  • mobil WC-k és szaniter WC-k
  • konténerek

A rendezvény időpontja: 2024.05.09-tól 20:00-tól 2024.05.12. 5:00-ig tart. Éjszakai rendezvényről van szó, tehát 3 éjszaka, minden éjjel 20.00-tól másnap hajnal 5.00-ig (kivéve 05.10-én csak 04:00-ig) tartó rendezvény, fesztivál jellegű.


Takarítás és szemétszedés biztosítása a rendezvény teljes ideje alatt szükséges tehát: 2024.05.09-tól 20:00-tól 2024.05.12. 5:00-ig, éjszakánként.

Emellett nappal mind 3 napon szemétszedés is szükséges, valamint a sepregetés, csikkek összeszedése, hamutálak, szemetesek ürítése stb.

A rendezvényzárást követően, tehát 2024.05.12-én. 05.00-tól teljes terület takarítására is szükségünk van. (hulladék összeszedés, szemételszállítás, sepregetés, cigarettacsikkek összeszedése), hogy a területet az eredeti állapotában tudjuk visszaadni a bérbeadónak.

A 2024.05.12-i napon, napközben/délután miután a pultok, valamint a sátor is elbontásra kerül, a fenn maradó szemetet szükséges a személyzetnek összeszednie, és zsákokba gyűjtve a konténerekhez vinni.

 

A rendezvény teljes idejére 12 fő takarító személyzet szükséges. (A személyzet számára a megrendelő nem tud szállást és ételt biztosítani. A rendezvény ideje alatt ásványvizet a szervezők biztosítanak a takarítószemélyzetnek, de mást nem áll módjában.)

 

A 12 fős létszámból 1 fő szükséges a backstage részbe.

A rendezvény vendégek által is látogatható területein 6fő szükséges, akik az este folyamán folyamatosan körbejárnak és a szemetet összeszedik.

 

A személyzet számára szükséges felszerelés: a létszámnak megfelelő megkülönböztető ruházat pl. neonszínű mellény, vagy egyenpóló melyen szerepel a takarítócég neve és a TAKARÍTÓ felirat.

 

Eszközök listája melyet a szolgáltató köteles biztosítani a rendezvény ideje alatt:

- a személyzet számára gumikesztyűk, szükség esetén munkavédelmi ruha

- takarítószerek (vegyi anyagok és eszközök : floraszept/vagy egyéb fertőtlenítő hatású folyadék, szivacs, törlőkendő, felmosófolyadék, felmosórongy, vödör, seprűk stb. értelemszerűen az ellátott feladathoz szükséges eszközök biztosítása.)

- SZEMETESZSÁKOK (1500 db legalább 110 L-es erősebb anyagú fekete színű szemeteszsák.)

- WC papír

- folyékony szappan

 

A folyékony szappant és a wc papírt a mobil wc-kben is szükséges minden este elején feltölteni, valamint az éjszaka folyamán óránként körbejárni és ahol szükséges azokat pótolni.

 

Szükséges a kihelyezett hulladéktárolók, szemeteszacskók folyamatos ürítése, cigaretta csikkek, esetlegesen eldobált poharak, üvegek összeszedése. A megtelt szemeteszacskók cseréje, stb.

 

A hulladéktároló konténereket a megrendelő biztosítja, a megtelt szemeteszsákokat a szolgáltató köteles a hulladéktároló konténerekbe bedobni.


Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Számlaküldési cím:

SZTE EHÖK

6722 Szeged, Szentháromság u. 34.

 

Teljesítés helye:

SZTE Sportközpont

6725 Szeged, Hattyas sor 10.




Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan femerülő költségre.


További információk:
Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk!
A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

Fizetési feltételek: Vállalkozó teljesítésigazolást követően 1db számla benyújtására jogosult, melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással teljesít.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bakró-Nagy Noémi, Irodavezető EHÖK Iroda, tel: -36 70/371-0951

email: ehokiroda@gmail.com


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Delta 500 Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 066 000,-Ft+ÁFA