Ajánlat sorszáma:
SZTE/2024/PSZ13807
Ajánlattételi határidő: 2024. április 24 09:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződés mindkét fél általi aláírásától számítva 2025.02.28-ig
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE TTIK Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék (Szeged, Dóm tér 9.) számára optikai és optoelektronikai eszközök tervezése, fejlesztése és eseti megrendelés alapján történő javítása.
Szerződéses feltételek:
- Vállalkozó a felmerült és számára leadott igények alapján optikai és optoelektronikai eszközök tervezését és fejlesztését hajtja végre.
- Vállalkozó a javítások során kizárólag gyári alkatrészeket használhat fel a meghibásodott alkatrész/alkatrészek cseréjénél, javításánál.
- Vállalkozó köteles munkaidőben telefon, fax és e-mail elérhetőséget biztosítani a felmerült igények bejelentésére.
- Meghibásodás esetén vállalkozó szakemberei kötelesek a telefonos, faxon vagy e-mail-en keresztül történt bejelentést követően maximum 24 órán (1 munkanapon) belüli helyszínre történő kiszállással megkezdeni a helyszínen a hibajelenség okának a meghatározását, és amennyiben szükséges kötelesek gondoskodni a meghibásodott eszköz biztonságos elszállításáról, abban az esetben is, ha az csak kizárólag külföldön javítható.
- Vállalkozó a helyszínen nem javítható eszköz elszállítása esetén, amennyiben a javítás csak külföldi alvállalkozó bevonásával külföldön végezhető el, akkor vállalkozó előzetes szállítási költségkalkulációt készít, melyet Megrendelővel leigazoltat. Ezen leigazolt költség a javítás leigazolt óradíjával együtt képezi a számla alapbizonylatát.
- Vállalkozó köteles az eseti tervezés, fejlesztés, javítás rezsióradíját a szerződéses időszak alatt azonos szinten tartani, azon nem emelhet.
- Vállalkozó a javítás során beépített, kicserélt alkatrészekre a./ az újonnan beépített optikai elemekre min. 3 hónap, b./ egyéb (elektronika, optomechanikai alkatrészek stb.) min. 1 év garanciát vállal, illetve amennyit a gyártó vállal.
- Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.
Alkalmassági feltételek:
- Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 fő alkalmazottal, aki 5 éves a fenti elvárásoknak megfelelő szakmai tapasztalattal és fizikai vagy mérnöki tudományokban PhD diplomával rendelkezik.
-
Igazolási mód: Ajánlattevő csatoljon szakmai önéletrajzot, melyből egyértelműen ki kell derülnie a fent elvárt végzettségnek és a fenti 5 éves szakmai tapasztalatnak.
- Ajánlattevő rendelkezzen érvényes szakmai felelősségbiztosítással, VAGY ISO9001 vagy bármilyen egyéb minőségbiztosítási rendszerrel.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a felelősségbiztosítása, valamint a legutolsó aktuális díj befizetéséről szóló igazolása másolatát, VAGY az ISO9001, illetve bármilyen egyéb minőségbiztosítási tanúsítványa másolatát.
Letölthető állományok:
Felolvasólap 442_Optikai eszközök.docxBírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont |
súlyszám |
leírás |
legalacsonyabb összegű ajánlati ár |
70 |
Eseti optikai/optoelektronikai tervezés, fejlesztés, javítás rezsióradíja: …,-nettó Ft/óra.
|
Reagálási idő: ………. óra |
15 |
Ajánlatkérő reagálási időn a hiba telefonon, faxon, e-mail-en történő bejelentésétől a vállalkozó részéről a fenti kommunikációs csatornák egyikén a kapcsolatfelvétel időpontjáig eltelt időt érti. Vállalkozó a hibabejelentéstől számított, megadott reagálási időn belül köteles felvenni a kapcsolatot az Ajánlatkérővel. |
Kiszállási díj: ……….,- nettó Ft/alkalom |
7 |
|
Újonnan beépített optikai elemekre vállalt további garancia: ……….. hó |
4 |
|
) Egyéb elemekre vállalt további garancia: |
4 |
Ajánlatkérő a 4. és 5. bírálati szempontok alatt a szerződéses feltételeknél kötelezően előírt garancia időn túl vállalt garanciát érti. |
További információk:
A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.
Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.
Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő minden egyes optikai és optoelektronikai tervezést, fejlesztést, javítást követően, a kiállított munkalap alapján számlát állíthat ki, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Nyertes ajánlattevő az eseti optikai és optoelektronikai tervezésre, fejlesztésre, javításra adott rezsióradíját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg. Nyertes ajánlattevő köteles a megadott óradíja alapján az egyes optikai tervezéseket, fejlesztéseket, javításokat követően a rájuk fordított tényleges időtartamnak megfelelően elszámolni. A tényleges időtartam a munkalapon kerül rögzítésre. Nyertes Ajánlattevő az óradíjon felül jogosult leszámlázni a felhasznált anyagokat, alkatrészeket, valamint esetleges szállítási költségeket (akár külföldre történő szállítást is), melyek szükségességéről és áráról előzetesen köteles egyeztetni a megrendelővel.
Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő a táblázat minden egyes tételére megadott bruttó egységárak és súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.
A rezsióradíjaknak tartalmaznia kell az esetleges szegedi kiszállások díját is.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.
Pontozási szabályozás:
Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.
Számlázási cím:
Szegedi Tudományegyetem
6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Számlaküldési cím:
SZTE TTIK Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék
(6720 Szeged, Dóm tér 9.)
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Apjok-Stefanovics Eszter, SZTE TTIK Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék, tel: +36 30/159-2550
email:
stefanovicse@titan.physx.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.