Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PSZ13590

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE EHÖK Floorball (1. részajánlati kör), Futsal (2. részajánlati kör) szakosztályának részére tornaterem bérlése edzések, és a hazai mérkőzések lebonyolítására”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PSZ13590

Ajánlattételi határidő: 2024. január 15 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződés hatályba lépésétől (mindkét fél általi aláírásától) számított 1+1 év időtartamra kötik.. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik

A beszerzés rövid ismertetője:

Tornatermek bérlése az SZTE Egyetemi Hallgatói Önkormányzat floorball/futsal szakosztályának edzéseire és hazai meccseinek lebonyolítására.

A bérlendő termekhez információk:

1. részajánlati kör (floorball):

  • edzések hetente tervezetten kétszer (tervezetten hétfőnként 1,5 óra 20:30 – 22:00 és péntekenként 1.5 óra, 19:00 – 20:30 között vagy ezt megelőző esti órák)
  • hazai mérkőzések lebonyolítása (évente tervezetten 12 alkalom, de maximum 15-nél nem több, alkalmanként tervezetten 1,5 óra)
  • mindösszesen tervezett óraszám: 90 óra / év

- Bérlendő tornaterem:

- fedett, fűthető, zárt terem

- minimum 20x40 méteres szabvány kézilabda pálya

- pálya borítása csúszásmentes

- a hőmérséklet nem lehet 15 Celsius foknál (50 Fahrenheit fok) alacsonyabb

- külön öltöző a hazai, vendégcsapatok, illetve a játékvezetők részére

- tusoló (melegvíz biztosított legyen)

- Teremhez kapcsolódó egyéb igények:
- a kapuk szabványméretűek legyenek

 

 

2. részajánlati kör (futsal):

  • edzések hetente tervezetten egyszer (tervezetten szerdánként 3 óra, 19:00 – 22:00 között vagy ezt megelőző esti órák)
  • hazai mérkőzések lebonyolítása (évente tervezetten 12 alkalom, de maximum 15-nél nem több, alkalmanként tervezetten 3 óra)
  • mindösszesen tervezett óraszám: 90 óra / év

- Bérlendő tornaterem:

- fedett, fűthető, zárt terem

- minimum 20x40 méteres szabvány futsal pálya

- pálya borítása csúszásmentes

- a hőmérséklet nem lehet 15 Celsius foknál (50 Fahrenheit fok) alacsonyabb

- külön öltöző a hazai, vendégcsapatok, illetve a játékvezetők részére

- tusoló (melegvíz biztosított legyen)

- Teremhez kapcsolódó egyéb igények:
- a kapuk szabványméretűek legyenek

 

Mindkét részajánlati körre vonatkozóan az edzésekre és meccsekre megadott alkalmak, időtartamok és az 1 évre vonatkozó mindösszesen óraszámok tervezettek, melyek változhatnak. Bérlő az edzések és meccsek tényleges időpontjait és időtartamait legkésőbb a tényleges időpontokat megelőző 10 munkanappal egyezteti, véglegesíti Bérbeadóval.

 

Részekre történő ajánlattétel lehetősége: Lehetséges, minden részajánlati körre külön-külön.

 

Érvényes ajánlat feltételei mindkét részajánlati kör esetében:

  • A tornatermet Szeged belterületén kell biztosítania Bérbeadónak.

Igazolási mód: Ajánlattevő adja meg a tornaterem címét, és elérhetőségét. Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy helyszíni bejárás alkalmával ellenőrizze, hogy a tornaterem/pálya megfelel-e az ajánlattételi felhívásban részletezett előírásoknak.


Bérlő az edzések és meccsek tényleges időpontjait és időtartamait mindhárom részajánlati kör esetében legkésőbb a tényleges időpontokat megelőző 10 munkanappal egyezteti, véglegesíti Bérbeadóval. Az elszámolás a megadott óradíj alapján a ténylegesen bérelt óraszámoknak megfelelően történik. Felek kötelesek a ténylegesen bérelt óraszámokat a teljesítésigazolásban rögzíteni.




Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Bírálati szempontok: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás részajánlati körönként.

A bérleti díj összegét a mellékelt ”Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő részajánlati körönként a 2 évre tervezett mindösszesen óraszámra megadott bérleti díjakat fogja értékelni a bírálat során.

Az 1 órára megadott bérleti díjnak magában kell foglalnia a bérelt helyiség/helyiségek közüzemi és egyéb rezsiköltségeit, azaz a bérleményben használt energia (gáz, fűtés, villany, víz- és csatornadíj), a napi takarítás és a portaszolgálat költségeit is.



További információk:

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 mft-ot érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.


Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Fizetési feltételek: Vállalkozó a szerződéses időszak alatt, a megnyert részajánlati kör(ök) terembérleti díjáról, teljesítésigazolást követően havonta, az adott hónapban igénybe vett óraszámoknak megfelelően 1 db számla benyújtására jogosult, a ténylegesen igénybe vett óraszámoknak megfelelően az ajánlatában megadott óradíja alapján, melyet megrendelő a számla kézhezvételét követő 30 napon belül átutalással teljesít. Felek kötelesek a havonta ténylegesen igénybe vett óraszámot a teljesítésigazolásban rögzíteni.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bakró-Nagy Noémi, irodavezető SZTE EHÖK, tel: +36 (62) 343-094

email: iroda@ehok.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: AdRe Tu Kft.
Nyertes ajánlati ár: 9 000 000,-Ft+ÁFA