2014. szeptember 17., szerda English version

Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

Felvettek  --  Tanulmányaim  --  ETR/Coospace/Modulo bemutatása
ETR/CooSpace/Modulo bemutatása

ETR


 
Egyetemünk hallgatói 2001 óta tanulmányi ügyeik intézésére az ETR-t (Egységes Tanulmányi Rendszer) alkalmazzák. Segítségével a hallgatók bárhonnan intézhetik kurzusfelvételeiket, jelentkezhetnek vizsgáikra, módosíthatják adataikat (csak olyan adatokat, amiről nem kell törzslapot kiállítani a tanulmányi osztályoknak), emellett kommunikálhatnak egymással, és információkat szerezhetnek kurzusaikról, pénzügyeikről. Részletes információk a SZTE ETR tájékozató dokumentumok oldalán.


 

ETR CooSpace

 
A tanulás és oktatás, együttműködés a közös célok érdekében. Az együttműködés a résztvevők közös szándékából jön létre. A Coospace csupán virtuális színtereket kínál a valódi tanulási folyamatok támogatására. Egy-egy kurzushoz kapcsolódó önálló színtér lehetőséget ad a résztvevők számára a kommunikációra, forrásanyagok, tematikák, tananyag letöltésére, otthoni feladatok feltöltésére és értékelésére, feladatok határidejének és az előadások, szemináriumok vagy egyéb gyakorlati célú találkozási alkalmak számontartására. Részletes CooSpace leírást a itt talál.

 

ETR Modulo

A kényelmesebb, korszerűbb, gyorsabb, környezetkímélőbb ügyintézés az elektronikus ügyintézés. A MODULO rendszer Egyetemünk új szolgáltatása, mely ügyfélkapuként működik.


Egyetemünkön a MODULO 8 karon, közel 50 különböző ügyben nyújt elektronikus ügyintézési lehetőséget.
Az egyes karokon bevezetett elektronikus űrlapokról, az ügytípusokról a "Beadási helyek" listájában találhat bővebb információt.
Az ügyek karonkénti/képzésenkénti ügymenete, a feldolgozás szabályai eltérőek lehetnek - erről az űrlapokhoz tartozó ügyleírásokban található bővebb tájékoztatás.

A Modulo rendszer az ETR rendszerben használt usernévvel, passworddel használható, ha ezzel kapcsolatban problémája merül fel, a https://www.etr.u-szeged.hu/etrreg/SZTE_PASS.asp címen lévő leírás szerint kérhet segítséget a Help Desk munkatársaitól.

A rendszer használatával kapcsolatban általános tájékoztatást és segítséget a HSZI ügyfélszolgálatán, vagy az egyes Tanulmányi Osztályokon kérhet.