Rektori hivatal

Rendezvényhelyszínek


A rendezvényhelyszíneket bemutató prezentáció itt tekinthető meg


Paraméterek

Díszterem

5. terem

Átrium jobb

Átrium bal

229. tárgyaló

Terület m2

213

60

128

117

51

Belmagasság ≈m

8,37

4

17

17

4

Elhelyezkedés

2. emelet

Földszint

Földszint

Földszint

2. emelet

 

 

 

 

 

 

Létszám*

Díszterem

5. terem

Átrium jobb

Átrium bal

229. tárgyaló

Széksoros (fő)

230

70

140

100

36

Iskolapados (fő)

72

24

nj

nj

18

U alak csak kívül (fő)

52

26

nj

nj

20

U alak belül is (fő)

96

38

nj

nj

26

Körasztalos (fő)

60

32

nj

nj

26

Állófogadás (fő)

180

60

120

100

30

Ültetett fogadás (fő)

80

48

72

60

20

 

 

 

nj = nem jellemző

 

 

 

 

 

 

 

Egyéb

Díszterem

5. terem

Átrium jobb

Átrium bal

229. tárgyaló

Természetes fény és világítás

igen

igen

igen

igen

igen

Világítás

igen

igen

igen

igen

igen

Sötétítés

van

van

nincs

nincs

van

Vetítés

kérhető

kérhető

kérhető

kérhető

kérhető

Hangosítás

kérhető

nincs, nem szükséges

kérhető

kérhető

nincs, nem szükséges

Internet-elérés

kérhető

kérhető

kérhető

kérhető

kérhető

Zárható

igen

igen

nem

nem

igen

 

 

 

 

 

 

Fotók

Diszterem
Díszterem

5. számú terem
5. számú terem

Átrium jobb oldal
Átrium jobb oldal

Átrium bal oldal
Átrium bal oldal

229. számú tárgyaló
229. tárgyaló

 

 

 

 

 

 

Bérleti díj**

Díszterem

5. terem

Átrium jobb

Átrium bal

229. tárgyaló

1 nap

200 000 Ft

60 000 Ft

60 000 Ft

60 000 Ft

65 000 Ft

4 óra

100 000 Ft

30 000 Ft

30 000 Ft

30 000 Ft

32 500 Ft

2 óra

70 000 Ft

21 000 Ft

21 000 Ft

21 000 Ft

22 750 Ft


*A jelölt létszámok egy nem zsúfolt, a termet az előadói részen kívül teljesen kihasználó berendezés esetére ajánlott létszámok. Ennél lehet kevesebb, vagy a megrendelő felelősségére több főre is be lehet rendezni.


**A bérleti díj (tárgyi adó mentes) vagy használati ellenérték tartalmazza:

  • A helyiség/helyiségek hasznosításából eredő energia költséget,
  • A rendelkezésre álló technikai eszközök használatát (projektor, notebook, vetítővászon, hangosítás), a technikai kiszolgáló személyzetet igénylő technikai eszközök esetében munka- és nyitvatartási napokon 8.00-16.00 óra között,
  • A technikai kiszolgáló személyzetet, a rendezvény időtartama alatt munka- és nyitvatartási napokon 8.00-16.00 óra között,
  • A biztonsági ügyeletet munka- és nyitvatartási napokon 6.00-20.00 óra között,
  • A rendezvény előtti és utáni takarítást, az Általános Helyiséghasználati Feltételek catering szolgáltatásra vonatkozó 2. sz. mellékletének figyelembevételével,
  • A rendelkezésre álló berendezési tárgyakat (asztalok, székek, pulpitusok, paravánok, dobogók),
  • A bérbevett helyiség berendezésének és kiürítésének költségét.


A technikai kiszolgáló személyzet 16 óra után illetve nyitvatartási napon kívül történő igénybe vétele esetén a technikusi díj 2500Ft+áfa/óra/fő.

Az épület nyitvatartási idején kívüli igénybevétel esetén a nyitvatartási díj 2500Ft+áfa/óra. A nyitvatartási idő munkanapokon 8-21 óráig tart, kivétel a nyári és téli bezárás.


Egyetemi szervezeti egység részére, témaszámok közötti átvezetés esetén használati ellenértéket számolunk fel, melynél a bérleti díjhoz képest 40% kedvezményt biztosítunk.

rtszk_diszterem_szeksoros.jpg

atrium_jobb_fent_hatulrol_asvanyborze.jpg

rtszk_atrium_bal_kiscsoportos.jpg

rtszk_229_szeksorosan.jpg

rtszk_5._terem_ultetett_fogadas_2.jpg