SZTE Info

Nemzetközi marketingképzés felsőoktatási intézmények munkatársainak

A Campus Hungary program részeként nemzetközi marketingképzésen vehetnek részt a felsőoktatási intézmények munkatársai.

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

A képzés célja olyan kompetenciák kialakítása, amelyek hozzásegítik a felsőoktatásban dolgozó, az intézmények nemzetközi marketingtevékenységében érintett munkatársait ahhoz, hogy képesek legyenek releváns, innovatív nemzetközi marketingstratégia kidolgozására és annak hatékony implementálására az intézmények nemzetköziesítése és a külföldi hallgatók számának növelése céljából. A képzést elsősorban olyan felsőoktatási intézményben dolgozó munkatársaknak ajánlják, akik az alábbi területeken dolgoznak: (nemzetközi) marketing, hallgatótoborzás; szervezeti külső kommunikáció; belső kommunikáció; nemzetközi kapcsolatok; szervezetközi kapcsolatok felvétele, fenntartása és fejlesztése

 

Jelentkezési határidő: 2013. október 31.

Részletek az alábbi honlapon:

 

SZTEinfo

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

SZTEmagazin

2018. július 19.

Kiemelt_rektori

Napjainkban a nemzetköziesítés a felsőoktatási fokozatváltás központi eleme. Ez az átfogó program a Szegedi Tudományegyetem kapcsolatrendszerének erősítésére és nemzetközi láthatóságának növelésére fókuszál. Mi történt ezen a területen az elmúlt négy évben? Az SZTE kapu a világra? – kérdeztük az SZTE négy rektorhelyettesét.

SZTEtelevízió

2018. május 30.

kiemelt_SZG_diszpolgar

Idén a Szegedi Tudományegyetem rektora, Dr. Szabó Gábor lett Szeged díszpolgára. Az elismerést május 18-án a díszközgyűlésen adta át Botka László polgármester. A Szeged Televízió ebből az alkalomból készített vele egy életútinterjút.

Eseménynaptár

Eseménynaptár RSS

Rendezvénynaptár *