SZTE Info

Marketingismeretek felsőoktatási intézmények munkatársainak

Négynapos képzést rendez szegedi oktatók közreműködésével a Tempus Közalapítvány a TÁMOP-4.2.4B/2-11/1-2012-0001 projekt keretében „Felsőoktatási nemzetközi marketingismeretek felsőoktatási intézmények munkatársai számára a dél-alföldi régióban” címmel Szegeden január 9-10-én és 16-17-én.

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

A közalapítvány a képzést elsősorban a felsőoktatási intézményben dolgozók számára ajánlják, főként azoknak, akik nemzetközi marketinggel, hallgatótoborzással, szervezeti külső és belső kommunikációval, nemzetközi kapcsolatok, szervezetközi kapcsolatok felvételével, fenntartásával és fejlesztésével valamint hallgatói elégedettség felmérésekkel és elemzésekkel foglalkoznak.

Oktatók: Révész Balázs, az SZTE marketing és kommunikációs igazgatója és Prónay Szabolcs, az SZTE GTK egyetemi adjunktusa.

 

A képzés célja olyan kompetenciák kialakítása, amelyek hozzásegítik a felsőoktatásban dolgozó, az intézmény nemzetközi marketingtevékenységében érintett munkatársait ahhoz, hogy képesek legyenek releváns, innovatív nemzetközi marketingstratégia kidolgozására és annak hatékony implementálására az intézmény nemzetköziesítése és a külföldi hallgatók számának növelése céljából. A képzés során a résztvevőknek lehetőségük lesz saját intézményükre alkalmazható külföldi és magyarországi jó példákat és jó gyakorlatokat, esettanulmányokat megismerni. Konkrét esetfeldolgozás során alkalmuk lesz munkahelyi feladataikat legalább vázlatosan elvégezni.

 

A tanfolyam befejezése után a résztvevők egyebek mellett képesek lesznek átlátni, hogy milyen folyamatok zajlanak a világ felsőoktatásában, és azoknak milyen következményei vannak a hazai folyamatokra. Világossá válik számukra, hogy mit jelent a stratégiai (nemzetközi) marketing, és milyen hatással van az intézményükben most és majdan történő nemzetközi hallgatótoborzási folyamatokra; tudatában lesznek, hogy miért fontos a marketingkutatás, az auditálás és a piaci fejlemények nyomon követése; megismerik a marketingtevékenységeket és azok alkalmazhatóságát a hallgatótoborzásban, továbbá alkalmazhatják más felsőoktatási intézmények jó gyakorlatait a saját szervezetük stratégiai marketingjének kialakításában.

 

A tananyagban szerepel egyebek mellett a felsőoktatási nemzetközi marketing, stratégia és marketingtervezés, értékteremtés és értékközvetítés, értékkommunikáció a nemzetközi felsőoktatási marketingben.

 

A képzést a Szegedi Tudományegyetem Rektori Hivatal épületében tartják.

 

SZTEinfo

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

SZTEmagazin

2017. augusztus 31.

kiemelt_Sik_Marton_SZEM

Sík Márton életében a sport már egyetemi évei alatt is központi szerepet töltött be. Az SZTE-s öregdiák mintegy húsz éven keresztül kajakozott, élsportolóként számos sikert, köztük egy olimpiai 5. helyezést is maga mögött tudhat. Ma a DÉMÁSZ Szegedi Vízisport Egyesület szakmai vezetőjeként támogatja a fiatalokat.

SZTEtelevízió

2017. szeptember 13.

kiemelt_tanevnyito2017

Olyan jelentős fejlesztések előtt áll az SZTE, amelyekkel nemzetközi rangú kutatóegyetemmé válik – jelentette ki a rektor, igazolta példákkal a kormányt képviselő igazságügyi miniszter. A Szegedi Tudományegyetem 2017-2018-as tanévet nyitó ünnepségéről készült rövid videó itt megtekinthető.

Eseménynaptár

Eseménynaptár RSS

Rendezvénynaptár *

  • október 5. 09:00 - 22. 19:00
    A kiállítás szervezője: SZAB Művészeti Szakbizottság.
  • október 6. 08:00 - december 20. 08:00
    A szegedi szecessziós épületeket szokatlan szemszögbôl mutatja meg a tárlat. Az épületekre jellemzô szecessziós részleteket láthatjuk viszont fotókon. Olyan perspektívából, madártávlatból, ahogy az utca embere nem láthatja ôket. A kiállítás megtekinthetô december 20-ig.
  • október 7. 14:00 - november 10. 08:00
    A Magyar Alkotómûvészek Országos Egyesületével karöltve, szalonjelleggel a MAOE teljes képzômûvészeti tagságát megszólaltató tárlatot mutat be a REÖK. Ennek a kiállításnak a korábbi években különbözô, nagyhírû intézmények, mint például a szentendrei MûvészetMalom adott helyet. Az eddigi évek tapasztalatai alapján a szegedi kiállítóházba is 6-800 mûvész alkotását várjuk. A kiállítás megtekinthetô november 10-ig. Belépôjegy 500 Ft.
  • október 9. 15:00 - november 10. 20:00
    A fényképeket a szerző Juhász Antalnak az 1960-as évek óta végzett néprajzi terepmunkáin készítette. Az idő tájt a tanyai emberek a gazdasági, társadalmi változások időszakát élték. Évtizedek múltán látjuk, hogy a felvételek többnyire egy még paraszti életformában élt nemzedék hétköznapi munkáját, ünnepeit dokumentálják.
  • október 9. 18:00 - 21. 20:00
    Megnyitja: Bene Zoltán író, a Szeged folyóirat fôszerkesztôje Közremûködik: Csanádi Hajnalka (ének), Nemes Levente (doromb, dob) Nagy Károly (Szeged, 1952) Vinkler-díjas festô- és grafikusmûvész, a „Szeged kultúrájáért díj” 2017. évi kitüntetettje. A szegedi Tanárképzô Fôiskolán földrajz-rajz szakos tanári diplomát szerzett, majd elvégezte a Képzômûvészeti Fôiskola továbbképzô kurzusát. Tanított általános iskolákban (Algyô, Deszk), az Eötvös Gimnáziumban és mûvészeti iskolákban (Lyra, Classic) rajz és vizuális kultúra tantárgyat, médiaismeretet. A Szegedi Szépmíves Céh szabadiskolájában rajzot, festészetet és fotózást oktat. 1990 óta vezet nyári mûvésztelepeket. Fest olajjal és akrillal, készít akvarellt, ecsetrajzot, hagyományos sokszorosító grafikával és computer grafikával is foglalkozik. Elnöke a Szegedi Szépmíves Céhnek, tagja a Magyar Rajztanárok Országos Egyesületének. Megtekinthetô október 21-ig, hétköznapokon 08.00–22.00, szombaton 09.00–20.00 óráig.