Bezár

Hírarchívum

Marketingismeretek felsőoktatási intézmények munkatársainak

Marketingismeretek felsőoktatási intézmények munkatársainak

2014. január 07.
2 perc

Négynapos képzést rendez szegedi oktatók közreműködésével a Tempus Közalapítvány a TÁMOP-4.2.4B/2-11/1-2012-0001 projekt keretében „Felsőoktatási nemzetközi marketingismeretek felsőoktatási intézmények munkatársai számára a dél-alföldi régióban” címmel Szegeden január 9-10-én és 16-17-én.

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

A közalapítvány a képzést elsősorban a felsőoktatási intézményben dolgozók számára ajánlják, főként azoknak, akik nemzetközi marketinggel, hallgatótoborzással, szervezeti külső és belső kommunikációval, nemzetközi kapcsolatok, szervezetközi kapcsolatok felvételével, fenntartásával és fejlesztésével valamint hallgatói elégedettség felmérésekkel és elemzésekkel foglalkoznak.

Oktatók: Révész Balázs, az SZTE marketing és kommunikációs igazgatója és Prónay Szabolcs, az SZTE GTK egyetemi adjunktusa.

 

A képzés célja olyan kompetenciák kialakítása, amelyek hozzásegítik a felsőoktatásban dolgozó, az intézmény nemzetközi marketingtevékenységében érintett munkatársait ahhoz, hogy képesek legyenek releváns, innovatív nemzetközi marketingstratégia kidolgozására és annak hatékony implementálására az intézmény nemzetköziesítése és a külföldi hallgatók számának növelése céljából. A képzés során a résztvevőknek lehetőségük lesz saját intézményükre alkalmazható külföldi és magyarországi jó példákat és jó gyakorlatokat, esettanulmányokat megismerni. Konkrét esetfeldolgozás során alkalmuk lesz munkahelyi feladataikat legalább vázlatosan elvégezni.

 

A tanfolyam befejezése után a résztvevők egyebek mellett képesek lesznek átlátni, hogy milyen folyamatok zajlanak a világ felsőoktatásában, és azoknak milyen következményei vannak a hazai folyamatokra. Világossá válik számukra, hogy mit jelent a stratégiai (nemzetközi) marketing, és milyen hatással van az intézményükben most és majdan történő nemzetközi hallgatótoborzási folyamatokra; tudatában lesznek, hogy miért fontos a marketingkutatás, az auditálás és a piaci fejlemények nyomon követése; megismerik a marketingtevékenységeket és azok alkalmazhatóságát a hallgatótoborzásban, továbbá alkalmazhatják más felsőoktatási intézmények jó gyakorlatait a saját szervezetük stratégiai marketingjének kialakításában.

 

A tananyagban szerepel egyebek mellett a felsőoktatási nemzetközi marketing, stratégia és marketingtervezés, értékteremtés és értékközvetítés, értékkommunikáció a nemzetközi felsőoktatási marketingben.

 

A képzést a Szegedi Tudományegyetem Rektori Hivatal épületében tartják.

 

SZTEinfo

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

Aktuális események

Rendezvénynaptár *

Kapcsolódó hírek