SZTE Info

KIR_MIR

Környezetirányítási rendszer belső auditor képzést hirdet a Mérnöki Kar

Az SZTE Mérnöki Kara a Konformitás Tanúsító Kft-vel közösen környezetirányítási rendszer belső auditor képzést hirdet azon hallgatóknak, akik érdeklődnek a környezetvédelem és a környezetirányítás iránt. A képzés célja, hogy a résztvevők elsajátítsák az ISO 14001:2015 szabvány követelményeinek megfelelő környezetirányítási rendszert.

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

Egyebek mellett az ISO 14001:2015 szabvány követelményeinek megfelelő környezetirányítási rendszer (KIR) működtetését, felülvizsgálatát, környezeti tervezés módszereit tanulhatják meg azok, akik jelentkeznek az SZTE Mérnöki Kar által meghirdetett környezetirányítási rendszer belső auditor képzésre. A képzést elsősorban a Mérnöki Kar, valamint a Természettudományi és Informatikai Kar végzős hallgatóinak ajánlják, akik a vállalatirányítási rendszerek iránt elkötelezettek, úgy érzik, hogy további eredményes munkájukat elősegíti a belső auditori végzettség is. A képzésen részt vevők sikeres vizsga esetén igazolást kapnak a képzés elvégzéséről.


A képzés költsége SZTE hallgatóknak, dolgozóknak és frissen végzett hallgatóknak: 20.000, Ft + ÁFA/fő, az idegen nyelvű bizonyítvány díja: bruttó- 1500 Ft/ nyelv. Nem SZTE-s jelentkezőknek 30.000, Ft + ÁFA/fő, az idegen nyelvű bizonyítvány díja: bruttó- 2000 Ft/ nyelv.


A képzés tervezett időpontja: 2018. február 16. (péntek) és február 17. (szombat).

A képzést Kirizs Tibor vezető auditor tartja.

A képzés helye: 6724 Szeged, Mars tér 7., kiselőadó


Jelentkezni a kitöltött jelentkezési lappal Lehotainé Szabó Andreánál az SZTE Mérnöki Kar Tanulmányi Osztályán (6724 Szeged, Mars tér 7.) vagy a lehotai@mk.u-szeged.hu címen lehet.


A részletes pályázati kiírás itt letölthető.


Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

SZTEmagazin

2019. január 09.

SZEM_2018_dekanok_nyito

Mi a szegedi egyetem küldetése? A 2000-ben született 12 karú szegedi universitas kari vezetőinek válaszai az SZTE honlapján a Pillanatfölvétel a dékánoktól interjúsorozatban olvashatóak. Ezekre épül a Szegedi Egyetem Magazin alábbi összeállítása, amely az SZTE 12 karának hasonlóságait, az összetartó és előre vivő erőket villantja föl.

SZTEtelevízió

2018. szeptember 14.

tanevnyito_2018

A nemzeti hagyományok ápolásának jelentőségéről és az értelmiséggé válás összetettségéről is szó esett a hazai felsőoktatási intézmények 2018-2019. tanévét megnyitó, a Szegedi Tudományegyetemen rendezett ünnepségen. Az SZTE új rektora, a kormány két képviselője és Szeged polgármestere köszöntötte az elsőéves hallgatókat.

Eseménynaptár

Eseménynaptár RSS

Rendezvénynaptár *

  • február 20.
    16:00 - 17:00
  • február 20.
    16:30 - 17:30
    2019-től a Somogyi-könyvtár programot indít Könyv és kutatója címmel. A 3. emeleten a Gyűjteményi és Helyismereti Osztály régi és ritka könyveivel, helyismereti dokumentumaival (levelezések, kéziratok stb.) találkozhatnak az érdeklődők, így megismerhetik állományunk kincseit. Az egyes dokumentumokról pedig egyetemi oktatók, professzorok tartanak előadást. A program egy órás, a kutatási eredmények megismerése mellett a látogatóink megnézhetik a szóban forgó irodalomtörténeti ritkaságokat is. Szabadegyetemünk tavaszi és őszi félévében a következő előadókat hallgathatják meg: Bíró-Balogh Tamás, Nagyillés János, Sándor Klára, Szilágyi Zsófia, Hansági Ágnes és Szörényi László. Bővebben: https://www.facebook.com/events/2433539956660730/, vagy a Somogyi Könyvtár honlapján.
  • február 20.
    18:00 - 19:00
  • február 21.
    14:00 - 16:00
  • február 21.
    16:00 - 18:00
    Az SZTE JGYPK Gyógypedagógus-képző Intézet és a Mentor(h)áló közös szervezésében tartalmas műhelyfoglalkozást kínálunk az érdeklődő pedagógusok, egyetemi oktatók és hallgatók számára. A programot vezetik: Köböl Erika és Mucsiné Erdei Mónika "Az előadás és műhelymunka során célunk, hogy bemutassuk, összegezzünk minél több olyan egyéni tanítási-tanulási és értékelési utat, mely segítségével a sajátos nevelési igényű gyermekekben rejlő tudás felszínre hozható. Ezek egyszerre járulhatnak hozzá a kompetenciaélmény átéléséhez a gyermek számára, elősegíthetik a pedagógiai munka eredményességének fokozását, a pedagógus sikerességét."