SZTE Info

Újságíró és marketinges gyakornokokat keres az SZTE

Március 11-éig jelentkezhetnek első körben az érdeklődő hallgatók az SZTE Média Centrum, illetve a Marketing és Kommunikációs Igazgatóság gyakornoki felhívására. A szegedi egyetem kommunikációs és gazdasági képzésein is lehetőséget kínál hallgatóinak a gyakorlati munkára.

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

Érdekel a média világa? Szívesen látnád viszont a neved az újságok hasábjain vagy stáblistákon? Van kedved interjút készíteni ismert emberekkel? Koncertekre, fesztiválokra, kiállítás-megnyitókra, színházi bemutatókra járni? Bejutni olyan helyekre, ahova magánemberként talán sosem sikerülne? Netán szívesen vennél részt a Szegedi Tudományegyetem közösségi médiakampányának előkészítésében és lebonyolításában? Szeretnéd népszerűsíteni az SZTE-t a beiskolázási időszakban? Van kedved statisztikai adatelemzéseket, elemző tanulmányokat készíteni?


Aki ezek közül a kérdések közül akár egyre is igennel válaszolt, jelentkezzen bátran gyakornoknak, önkéntesnek az SZTE Média Centrumhoz, illetve a Marketing és Kommunikációs Igazgatósághoz. A két egyetemi egység ebben a szemeszterben újra elindítja népszerű gyakornoki programját, első körben 2013. március 11-éig (hétfő) várja az érdeklődő hallgatók pályázatait. Az SZTE GTK-s hallgatók számára a szakmai gyakorlatot kiváltó gyakornoki munkára augusztus második felétől lesz lehetőség.


Az SZTE Karrier Iroda március 13-i állásbörzéjén, a TIK-ben (Szeged, Ady tér 10.), többek között az önkéntes és gyakornoki programot hirdető SZTE Marketing Igazgatóság és a Média Centrum is képviselteti magát, információt szolgáltat..


Az újságíró gyakornokkal kapcsolatban elvárás az analizáló- és szintetizáló képesség, a jó íráskészség, kommunikációs készség, valamint a határozott fellépés. Felhasználói szinten ismerniük kell továbbá a Microsoft Office Excel, Word és PowerPoint számítógépes programokat. Az elemző marketing gyakornokoknak e három mellett az SPSS programban is tájékozottnak kell lenniük.

Nagyszerű lehetőségek nyílnak azok előtt, akik bizonyítják tehetségüket, tudásukat és elkötelezettségüket az önkéntes és gyakornoki program keretében: akár az eurorégiós és a hazai regionális sajtóorgánumoknak, illetve az egyetemi sajtónak (print, online, rádió, televízió) dolgozhatnak. Rendszeresen publikálhatnak például az SZTE Magazinban és az egyetem honlapján (www.u-szeged.hu). Az arra rátermettek bekapcsolódhatnak a hirdetési tanácsadói tevékenységbe, illetve a PR-referensi feladatokba, az egyetemi kommunikációszervezésbe. Az SZTE Média Centrum saját ösztöndíjprogrammal segíti a legtehetségesebb gyakornok tanulmányait, az önkéntesek munkájukról referenciát állít ki, az itt szerzett tapasztalat és kapcsolati tőke pedig később remekül hasznosítható a munkaerőpiacon.


Jelentkezni újságíró gyakornoknak a szovivo@rekt.szte.hu, marketinges gyakornoknak a pr@rekt.szte.hu e-mail címen lehet. A pályázathoz magyar nyelvű önéletrajzokat és motivációs levelet is csatolni kell. A gyakornokokat személyes interjú során választják ki.

 

SZTEinfo

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

SZTEmagazin

2018. július 19.

Kiemelt_rektori

Napjainkban a nemzetköziesítés a felsőoktatási fokozatváltás központi eleme. Ez az átfogó program a Szegedi Tudományegyetem kapcsolatrendszerének erősítésére és nemzetközi láthatóságának növelésére fókuszál. Mi történt ezen a területen az elmúlt négy évben? Az SZTE kapu a világra? – kérdeztük az SZTE négy rektorhelyettesét.

SZTEtelevízió

2018. május 30.

kiemelt_SZG_diszpolgar

Idén a Szegedi Tudományegyetem rektora, Dr. Szabó Gábor lett Szeged díszpolgára. Az elismerést május 18-án a díszközgyűlésen adta át Botka László polgármester. A Szeged Televízió ebből az alkalomból készített vele egy életútinterjút.

Eseménynaptár

Eseménynaptár RSS

Rendezvénynaptár *