2017. november 23., csütörtök

Beiratkozás

 

hsziTájékoztató a beiratkozási adminisztrációs feladatokról



Kedves Elsőéves Hallgató!

Engedje meg, hogy köszöntsük Önt az egyetemi polgárok körében, gratulálva a sikeres felvételihez. A felvételről szóló döntés a 2017/2018. tanév I. félévére szól, a hallgatói jogviszonya pedig az Egyetemre történő beiratkozással jön létre. A beiratkozás a HSZI és az Oktatási Igazgatóság közös szervezésében, központilag kerül megrendezésre az ÁJTK, ÁOK, BTK, ETSZK, FOK, GTK, GYTK, JGYPK, MGK, MK, TTIK és a ZMK hallgatói számára a Hallgatói Szolgáltató Irodán, 2017. augusztus 28. és 2017. szeptember 2. között.



A központi beiratkozás célja, hogy a hallgatói jogviszony létrejöttéhez szükséges adategyeztetés, szerződéskötés, nyilatkozattétel és egyéb, kötelező adminisztrációs tevékenységek a lehető leggyorsabban, egy helyen és egy időben történjenek meg, hogy Ön ezt követően minden idejét a tanulmányaira fordíthassa. Azért, hogy ez a kötelező adminisztráció valóban gyors és hatékony legyen, kérjük, figyelmesen olvassa el ezt a tájékoztatót és kövesse az abban leírt lépéseket, ügyelve a határidők betartására.

1. Neptun regisztráció

Az Egyetem hallgatói nyilvántartási rendszerét (Neptun) és az ahhoz kapcsolt elektronikus rendszereket (Modulo, Coospace) saját azonosító-jelszó párossal használhatja. Kérjük, mielőbb regisztráljon a Neptunba a www.u-szeged.hu/regisztracio címen. A regisztráció során rögzítse azt az e-mail címet, amelyen keresztül a jövőben a tanulmányaival, pályázatokkal és egyéb ügyintézéssel kapcsolatban értesítéseket küldhetünk Önnek.

2. Modulo adategyeztető űrlap kitöltése

Azért, hogy a beiratkozás valóban rövid időt vegyen igénybe, a kapcsolódó és kötelező adategyeztetést a Modulo adategyeztető űrlapon előre elvégezzük. Kérjük, lépjen be a Modulo rendszerbe a https://modulo.etr.u-szeged.hu/Modulo2/default/login címen és töltse ki az Adategyeztető űrlapot, 2017. július 31. - augusztus 20. között. Az űrlapon kért adatok ellenőrzéséhez szkennelje be és csatolja az igazoló okmányokat, dokumentumokat. Amennyiben az űrlap adataival kapcsolatban bármilyen javítás szükséges vagy észrevételünk, kérdésünk van, azt e-mailben jelezni fogjuk Önnek.


Modulo adategyeztető űrlap kitöltési útmutató.


3. Időpont foglalás a Moduloban

A beiratkozásra 2017. augusztus 28. és 2017. szeptember 2. között van lehetősége az ÁJTK, ÁOK, BTK, ETSZK, FOK, GTK, GYTK, JGYPK, MGK, MK, TTIK és a ZMK hallgatóinak. Ebben az időszakban az egyes karok hallgatóit a karok által megadott idősávokban fogadjuk. Kérjük, az időpont foglalásnál a kar által javasolt idősávot preferálja, mivel a kari és szakos tájékoztatók is ehhez az időponthoz igazodva kerülnek megrendezésre. A karok által javasolt idősávokat összefoglalóan az alábbi táblázat tartalmazza, további részletes információkat ezzel kapcsolatban a kari tájékoztató levélben valamint az időpont foglalási űrlapon találhat!

 

Dátumok, idősávok

2017.08.28, hétfő

2017.08.29, kedd

2017.08.30, szerda

2017.08.31, csütörtök

2017.09.01, péntek

2017.09.02, szombat

Délelőtt

BTK, JGYPK, TTIK

BTK, JGYPK, TTIK

ÁJTK, BTK, ETSZK, JGYPK, GTK, MGK, TTIK

ÁJTK, BTK, FOK, GTK, ZMK

ÁJTK, BTK, FOK, GTK, GYTK, TTIK

ÁJTK, ÁOK, MGK

Délután

BTK, JGYPK, MGK TTIK

ÁJTK, JGYPK, MGK, TTIK

ÁJTK, BTK, ETSZK, MGK, TTIK

ÁJTK, ÁOK, BTK, FOK, GTK, MGK, ZMK

ÁOK, FOK, BTK, GYTK, MGK, MK, TTIK

 


Az Ön által foglalt időpontról e-mailben értesíteni fogjuk, kérjük, ebben az időpontban keresse fel a HSZI-t és hozza magával a beiratkozáshoz szükséges valamennyi dokumentumának eredeti példányát! Az adott idősávban történő ügyintézést kizárólag időpont foglalás alapján tudjuk biztosítani!

4. Szociális támogatás helyzetfelmérő űrlap kitöltése

Bármilyen szociális alapú támogatás pl. kollégiumi elhelyezés, szociális ösztöndíj, bérlet támogatás megpályázásának feltétele a szociális helyzetfelmérő űrlap kitöltése a Moduloban. A kitöltés során a kitöltési útmutató szerint adja meg a kért adatokat és csatolja a kért dokumentumok szkennelt képét. A kitöltés során különösen figyeljen a beadási határidőkre, mivel a pályázatok beadására és elbírálására viszonylag rövid idő áll rendelkezésre! Bővebb információ: http://www.u-szeged.hu/penzugyek-kezelese/penzugyek-kezelese

 

5. Kollégiumi pályázat, szociális támogatás, bérlet támogatás űrlap kitöltése

A szociális helyzetfelmérő űrlap kitöltését követően nyújthat be pályázatot kollégiumi elhelyezésre, szociális ösztöndíjra, bérlet támogatásra. Mindegyik juttatás külön pályázattal kérhető, a helyzetfelmérő űrlap kitöltése önmagában nem jelent pályázatot egyik juttatásra sem. A pályázatok benyújtásánál vegye figyelembe a kitöltési útmutatóban leírtakat és ügyeljen a határidők betartására.

Bővebb információ: http://www.u-szeged.hu/informaciok/lakhatas/lakhatas

6. Diákigazolvány igénylés benyújtása

Új egyetemi állandó diákigazolványt az Okmányirodában kiállított NEK (Nemzeti Egységes Kártyarendszer) adatlap birtokában igényelhet, ehhez kérjük, mielőbb keresse fel valamelyik Okmányirodát, vigye magával személyigazolványát és lakcímkártyáját. Ezt követően lépjen be a Moduloba, töltse ki a Diákigazolvány igénylés űrlapot, amelyhez csatolja a kapott NEK adatlap képét. A NEK adatlap eredeti példányát a beiratkozásra hozza magával és mutassa be munkatársunknak, hogy igénylését véglegesíteni tudjuk. A középiskolai diákigazolványa 2017. október 31-ig érvényes, használható. A diákigazolványról a HSZI honlapján a Szolgáltatások/Diákigazolvány kezelés menüpontban talál bővebb információt.

 

A beiratkozással, adategyeztetéssel vagy az űrlapok kitöltésével kapcsolatos kérdéseivel, problémáival forduljon az Iroda ügyfélszolgálati munkatársaihoz, akik munkanapokon 9-15 óráig készséggel segítenek Önnek.

 

Címünk: 6722 Szeged, Ady tér 10. (Tanulmányi és Információs Központ)

Postacím: 6701 Szeged, Pf. 1212

 

Az ügyfélszolgálat telefonszáma: 62/ 54-HSZI (54-4794) Fax: 62/ 544-132

 

Weboldalunk: http://www.hszi.u-szeged.hu/

E-mail címünk: hszi@hszi.u-szeged.hu