SZTE magazin

Mennyire vagy elégedett a hallgatói ügyintézés feltételeivel?

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

Musza Alexandra (TTIK, kémia III. évfolyam)

Nagyon hasznosnak tartom az ETR-en keresztül elvégezhető pénzbefizetést. Ez rengeteg sorban állást meg tud spórolni. A megújult felületen is gyorsan megtanultam tájékozódni. A TTIK Tanulmányi Osztály szolgáltatásait kevés alkalommal veszem igénybe, de amikor szükségem volt rá, minden segítséget megkaptam.

 

Koszta Balázs (BTK, anglisztika III. évfolyam)

Az ETR és a felületének a megújulása a gyakorlatban semmiféle változást nem jelentett, felhasználói szempontból az új verzió megegyezik a régebbivel. Ami az ügyintézést illeti, a HSZI munkatársai rendesek és együttműködőek, talán azért is, mert többnyire maguk is diákok, akik így empatikusabbak a hallgatókkal. A BTK Tanulmányi Osztály dolgozói viszont néha nem elég segítőkészek.

 

Kis Petra (ÁJTK, jogász IV. évfolyam)

Szerintem az ETR új felülete jobb, mint az előző. A gyors ikonok sokkal felhasználóbarátabbak, valamint egyes ügyek intézése is könnyebbé vált. A HSZI ügyintézésével alapvetően elégedett vagyok, egyedül a Modulo rendszerével akadnak problémáim, illetve jó lenne valamiféle tájékoztatást kapni az itt található ügyintézési lehetőségekkel kapcsolatosan.

 

Burány Bálint (BTK, III, évfolyam anglisztika)

Őszintén, szólva, még nem sikerült teljesen kiismernem az ETR megújult felületét. A régit már megszoktam, így kicsit nehezebb a mostanihoz hozzászokni. A HSZI szolgáltatásaival elégedett vagyok, habár a bérlet és érvényesítő matrica felvételekor sokat kell várakozni.

A BTK Tanulmányi Osztály munkatársai is mindig minden kérdésemre választ adnak, segítenek.

Cikk nyomtatásCikk nyomtatás
Link küldésLink küldés

Letöltés



SZEM_boritoSZEM_angol
AMM_kulonszamAlmaMater_Magazin_2019_tel
SZTEminarium_cimlapSZEM_klinika_2020_01