Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2013  --  Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ
Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/KB01920

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Videokonferencia rendszer beszerzése és rendszer telepítése
2013. február 14.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/KB01920

Ajánlattételi határidő: 2013. február 22 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2013.03.22.

A beszerzés rövid ismertetője:

Helyszín: SZTE SZAKK Onkoterápiás Klinika

 

Kapcsolattartó intézet részéről: Dr. Fábián Gabriella, tel: 06 62 545403 (helyszíni bejárást tud biztosítani)

 

Az ajánlattétel rövid leírása:

 

Jelen ajánlás IP alapú, professzionális, tárgyalótermi videokonferencia eszközt beszerezésére irányul. Az alábbi alapvető műszaki paraméterek előírása nem csak az eszköz korszerűségét, hanem az NIIF felsőoktatási-kutatási rendszerével való kompatibilitást is megcélozza. Ez azért kiemelt szempont, mert egyrészt az ország teljes akadémiai és felsőoktatási szférája ezt a rendszert használja, másrészt mert már egyetemünkön is ilyen típusú rendszerek léteznek, továbbá, mert sokéves tapasztalat szerint megfelelnek igényeinknek.

 

A kiírás metódusa:

 

Az ajánlattételi kiírás kerüli a konkrét brandek, márkák megjelölését, mivel a beszerzendő eszközrendszer többféle eszközzel is megvalósítható koncepciójában és konkrét elemeiben is.

A műszaki megoldások eltérő jellege, a felhasznált eszközök különbözősége más és másfajta aktív elemeket, vezérlőket, kábelezést és összeköttetést igényel. Értelemszerűen az ajánlattevőnek komplett műszaki megoldást kell ajánlania, a kiírásban tételesen fel nem sorolt, de az általa ajánlott eszközök teljes körű működését biztosító kiegészítőkkel, azok részletes felsorolásával.

 

A beszerzendő eszközök lényegi tartalma:

 

- full HD (1080p) teljeskörű kompatiblitás

- videokonferencia központi vezérlő egység, kamerával

- HD kompatibilis plazma monitorok, konzolokkal

- Teljes körű audió és videó integráció

- A videokonferencia terem irányító rendszerei

- Interaktív tábla rendszer, kivetítővel

- rendszer teljes körű telepítése, a szükséges összekapcsoló, vezérlő és aktív elemekkel, építési kellékekkel

 

Az ajánlattétel részletes műszaki tartalma:

 

1. Műszaki követelmények

 

1.1 Alapkövetelmények

 

Az alapvető működéssel kapcsolatos minimális követelmények:

 

  • IPv6 támogatás: következő generációs internet protokoll támogatása.
  • H.323 protokoll
  • SIP protokoll
  • Adatsebesség: min. 4Mbps
  • AES titkosítás: a videó/audió kommunikáció titkosítása Advanced Encryption Standard (AES) szimmetrikus kulcsú eljárással.
  • H.460 NAT/firewall átjárás: szabványos tűzfal és NAT átjárási technika támogatása.

 

1.2 Képátvitel

 

A képátvitel esetén mindenképpen High Definition (HD) eszközről beszélünk.

 

  • 1080p és 720/1080p full HD képátvitel: min. 25-30 képkocka/sec (fps), 2x-es képfrissítésű 720/1080p 50 v. 60 félkép/sec támogatás.
  • SD és gyengébb képátvitel: régi végpontokkal való kommunikáció támogatása (CIF, 4CIF)
  • Videokódolások: H.261, H.263 és H.264 (régi végpontokkal való kompatibilitásnál minimum)
  • H.239 content (PC grafika) átvitel: 720/1080p vagy WXGA felbontású átvitel.

 

1.3 Tartozékok, audió/videó ki) és bemenetek

 

A ki- és bemenet esetén olyan követelményeknek kell megfelelni, hogy a későbbiekben az eszköz rugalmas felhasználása, igényes A/V integrációja lehetővé váljon.

 

  • Full HD 1080p 16:9 PTZ kamera: min. 25/30fps, min. 10x optikai zoom
  • Mikrofon (360 fok) speciális teremvételi karakterisztikával
  • Kimenetek: 1x HDMI kimenet: másodlagos kijelző vagy projektor számára

 

A gyártói licenszelés miatt előírás a rendszerben a

- Full 1080p HD minimum mindenhol

- Prezentáció átvitele (H.239) párhuzamosan a kameraképpel

- Egy képernyős rendszer

 

Kijelzők:

 

  • 1 db 50" valódi 1080p HD plazma kijelző:(egy monitoros rendszer, osztott képpel a helyhiány miatt)
  • A kijelző rögzítésére és a videokonferencia eszköz elhelyezésére alkalmas fali konzolos megoldás

 

1.4 Interaktív táblarendszer

 

Interaktív tábla, táblafilccel írható felület, integrált aktív toll technológia, vezeték nélküli kommunikáció és PC-vel való összeköttetés, min 90”-os táblaátló, hozzátartozó vezérlést megvalósító PC rendszer, min. Windows 7 op. rendszerrel

 

1 db projektor konzol, belső kábelvezetés

1 db projektor, WXGA felbontás, min. 2500ANSI lumen fényerő

 

1.5 Egyéb megfontolások

 

A terem hangosítási rendszere a HD kijelzőn túlmenően, integrálva a táblával, hangfalakkal és kábelekkel. A teremhez tartozik egy integrált vezérlő (lehetőleg LCD paneles) amivel a legfontosabb funkciók irányíthatóak. A beszerelésnél és integrációnál figyelembe kell venni a terem multifunkcionális mivoltát is.

 

2. Installáció és szerelés

 

Az összes eszköznél: installálás, beüzemelés, konzolokra szerelés, teljes kábelezés, kamera, mikrofon összekötések, aktív elemek bekötése

 

Az alkalmasság és értékelés szempontjai:

 

Az értékelésben való részvétel minimális alapfeltétele a műszaki paramétereknek való megfelelés és az alábbi referenciakövetelmény, mint alkalmassági előírás igazolása.

 

ALKALMASSÁG:

Csatoljon referencianyilatkozatot az eljárást megindító felhívás megjelenésétől visszafelé számított megelőző három évből legalább 2 különböző megrendelő felé teljesített videokonferencia-rendszer szállításáról, beállításáról, beüzemeléséről

A nyilatkozat tartalmazza legalább a következő adatokat:

1. A megrendelő neve, a referenciát igazoló személy neve, telefonszáma vagy e-mail címe

2. A teljesítés (befejezés) ideje: év/hónap

3. A szállított rendszer rövid leírása

Alkalmatlanság: Az ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik referenciával az eljárást megindító felhívás megjelenésétől visszafelé számított megelőző három évből legalább 2 különböző megrendelő felé teljesített videokonferencia-rendszer szállításáról, beállításáról, beüzemeléséről


Az eljárásban megadott készülékek helyett más, azokkal egyenértékű vagy magasabb műszaki megoldásokkal bíró készülékek ill. berendezések is ajánlhatóak.


További lényeges információk:

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.


A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik. Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy a vonatkozó közbeszerzési szabályozás alapján 8 millió Ft nettó összértéket meghaladó ajánlati ár esetén az eljárást eredménytelenné kell nyilvánítania.




Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 97

Figyelem! A teljes ajánlati árat az alábbi formában kérjük megadni

nettó: ..........................................................................................................,-Ft

+ ÁFA: ........................................................................................................,-Ft

összesítve bruttó ..........................................................................................,-Ft

Ajánlatban adjon részletes árlistát az összes szállított eszközre külön-külön, de a bírálat alapja a mindösszesen ár.

Az ajánlati ár átalányár, az összes előírt eszköz szállítására, beállítására és beüzemelésére kell ajánlatot tenni, amely tartalmaz legalább 12 hónap teljes körű jótállást* is.

Értékelési módszer: Az ajánlatkérő számára legelőnyösebb ajánlat kap 10 pontot, míg a többi ajánlat pontértéke a legjobbhoz arányosítva kerül meghatározásra, aránypár alkalmazásával (legjobb ajánlat / vizsgált ajánlat X 10)

Ponthatár

Minden részszempont esetében 1-10 pontok között kerül sor az értékelésre, 2 tizedesig kerekítve.

Jótállási idő (minimum 12 hó, maximum 36 hó) 3

Figyelem! Az ajánlatkérő a teljes vállalt jótállási* időt fogja értékelni, de 36 hónapnál hosszabb jótállási időt tartalmazó ajánlatok a 36 hónapnak megfelelő pontértéket kapják, a megadott 12 hónap minimum jótállási határidőt az ajánlattevők kötelesek vállalni. (A 12 hónapot el nem érő vállalás az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után.)








Értékelési módszer: Az ajánlatkérő számára legelőnyösebb ajánlat kap 10 pontot, míg a többi ajánlat pontértéke a legjobbhoz arányosítva kerül meghatározásra, aránypár alkalmazásával (vizsgált ajánlat / legjobb ajánlat X 10).








 








*Jótállás tartalma különösen: A jótállási idő alatt a hiba bejelentését követő maximum 16 munkaórán belül (munkaóra munkanap reggel 8 és délután 18 óra között) az ajánlattevőnek a helyszínen meg kell kezdenie a hiba kijavítását illetve a hiba jellegétől függően – az ajánlatkérővel egyeztetve – a szükséges javításokat szervizben elvégezteti. A jótállási idő alatt a garanciális javítás egyetlen költségeleme sem terhelhető az ajánlatkérőre, így nem számolható fel kiszállási díj vagy munkabér, szállítási költség és egyéb anyagköltség sem. A jótállási idő alatt köteles biztosítani az eszköztámogatást, ezen belül a szoftverhibák javítását és frissítését is.








Ponthatár








Minden részszempont esetében 1-10 pontok között kerül sor az értékelésre, 2 tizedesig kerekítve.











A pályázat e-mail elküldhető pdf formátumban a következő e-mail címre:

office.log@med.u-szeged.hu

Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE SZAKK GH Logisztikai Osztály, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Módszertani Közlemények Kiadóhivatala, SZTE JGYPK Módszertani Közlemények Kiadóhivatala, tel: +36 (62) 546-346, +36 (62) 544-000/6346, fax:

email: molnar.andras@med.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Streamnet Kft.
Nyertes ajánlati ár: 4 997 000,-Ft+ÁFA