Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2013  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/PSZ02715

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Project Assistant (ProAnt) rendszer üzemeltetése és továbbfejlesztése .
2013. november 07.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/PSZ02715

Ajánlattételi határidő: 2013. november 19 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződés aláírásától számított 24 hónap

A beszerzés rövid ismertetője:

Project Assistant (ProAnt) rendszer üzemeltetése és továbbfejlesztése .


Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

További információk:

Műszaki leírás

A Szegedi Tudományegyetem a TIOP/TÁMOP projektek menedzseléséhez a Project Assistant (ProAnt) rendszert alkalmazza.

A rendszer továbbfejlesztése és üzemeltetése belső erőforrásból nem megvalósítható, így külső üzemeltetésben kívánja a feladatot megoldani.

A ProAnt rendszer főbb szolgáltatásai:

  • tárolja a pályázat költségvetését teljes táblázatos formában (költségvetési sorok és oszlopok alapján);
  • képes a pályázatban részt vevő külön költségvetéssel rendelkező egységek költségvetését ezen belül nyilvántartani,
  • minden költségnél nyilvántartja a költségviselő egységet is,
  • a költségeket tervezett és ténylegesen elköltött jelzőkkel is ellátja, és minden pillanatban képes megmondani mennyi az elköltött és a ténylegesen szabadon felhasználható keret költségvetési soronként, oszloponként, költségviselő egységenként,
  • a költségeket 3 féle költségként tárolja:
    • számlás költségek,
    • utazási költségek,
    • személyi költségek.
  • a rendszer képes tárolt adatokat az ESZA összesítő formátumaiban Excel fájlként exportálni,
  • a rendszer webes felületen elérhető titkosított https protokollon keresztül,
  • a rendszer jogosultság szintjei a következők alapján szabályozhatóak:
    • minden projekthez és egységhez külön meg határozható, hogy az adott felhasználó hozzáférhet-e olvasási, írási és törlési jogosultságokkal,
    • kiemelten van definiálva két jogkör halmaz, amelyeket a pénzügyi munkatársak önállóan is ki tudnak osztani:
      • pénzügyi munkatárs: az összes projekt, összes egység adatát tudja írni, olvasni, törölni,
      • egység munkatársa: csak a saját egysége adatait, költségvetését tudja olvasni.
  • a rendszerhez készült egy admin felület, ami az új rendszerek/projektek létrehozását, frissítését, blokkolását könnyen kezelhetővé teszi,
  • a rendszer amennyire technikailag lehetséges detektálja a keletkező hibákat, és erről automatikusan – a felhasználó külön jelzése nélkül –jelentést küld a fejlesztői csapatnak,
  • pályázat lezárásakor annak adatai kinyerhetőek archiválás céljából.

 

Elvárások az üzemeltetőtől:

  • az ajánlattevő a rendszert saját eszközein üzemeltesse,
  • a rendszer rendelkezésre állási ideje: 99,9 %,
  • 24/7 online hibabejelentő működtetése (a beérkező kérésekre 1 munkanapos reakcióval),
  • telefonos helpdesk szolgáltatást üzemeltetése, mely munkaidőben elérhető,
  • a rendszerről napi szinten mentés kérünk, és mentések egy fizikailag máshol lévő szerveren vagy adathordozón is tárolva legyenek,
  • havi 10 óra fejlesztői kapacitás, kisebb módosítások, új funkciók fejlesztésére.

 

Az üzemeltetési időszakban 12 projekt menedzselésére kell felkészülni, amely egyedi igény alapján – újratárgyalás feltételével tovább bővülhet.

Feladatellátás helye:

Szegedi Tudományegyetem

Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság

Szeged, Ady tér 10.

 

Alkalmassági feltételek:

  • Az ajánlattevő rendelkezzen a ProAnt rendszer továbbfejlesztéséhez szükséges jogokkal.

Igazolási mód:

A jogtulajdonostól származó felhatalmazó dokumentum.

 

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.

Az ellenszolgáltatás összegét a kiírás tárgyát képező feladatokra mindösszesen, bruttó Ft (egyösszegű) formában kérjük megadni.

Ajánlatkérő a fenti feladatok elvégzésére adott egyösszegű bruttó Ft összeget fogja értékelni.

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a szolgáltatás ellenértékéről teljesítés igazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet ajánlatkérő a számla kézhezvételét követő 60 napon belül átutalással teljesít. Az ajánlatkérő előleget nem biztosít.

 

Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság

Szeged, Ady tér 10.

 

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sinkovicz Attila, rendszerintegrációs főigazgatói megbízott SZTE GMF, tel: +36 (62) 546-961, +36 (62) 544-000/6961

email: sinkovicz.attila@gmf.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Info-LL Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 400 000,-Ft+ÁFA