Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2013  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/PSZ02819
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „TÁMOP-4.2.2.C-11/1/KONV-2012-0013 projekt keretében 2 db szervezetfejlesztési tanulmány elkészítése”
2013. november 26.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/PSZ02819

Ajánlattételi határidő: 2013. december 03 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződéskötés időpontjától 2014. június 30-ig. Megrendelő előteljesítést elfogad.

A beszerzés rövid ismertetője:

A TÁMOP-4.2.2.C-11/1/KONV pályázati kiírás szerint „a konstrukció olyan országos kutatóközpontok (koordinációs központok) létrehozását is támogatja, amelyek tevékenysége szorosan kapcsolódik a fent ismertetett FuturICT zászlóshajó projekthez, az FP7 és FP8 keretprogramokon belül meghirdetett/meghirdetésre kerülő Future Internet kezdeményezés kutatásaihoz, platformtevékenységeihez vagy pedig a Digitális Menetrend 3. (Bizalom és biztonság), a 4. (Sokkal gyorsabb internet) és az 5. (Kutatás és innováció) pillérei alatt futó akciók egyikéhez.

A támogatást elnyert TÁMOP-4.2.2.C-11/1/KONV-2012-0013 azonosítószámú „Infokommunikációs technológiák és a jövő társadalma (FuturICT.hu) című pályázat két tanulmány elkészítését tartalmazza az országos kutatóközpont (koordinációs központ) működésének megalapozása érdekében, az alábbiak szerint:

  • A tanulmányok célja, hogy megvizsgálja, milyen keretek között érdemes kialakítani a kutató és koordinációs központot.
  • Vállalkozó köteles a szerződés időtartama alatt 2 hetente beszámolni Megrendelő szakmai kapcsolattartója felé az elvégzett munkáról.
  • Tanulmányok terjedelme: minimum 35, maximum 50 A/4-es oldal/tanulmány
  • Vállalkozó a kész tanulmányokat 1-1 példányban nyomtatva, spirálozva, valamint 1-1 példányban CD-re írva köteles átadni a Megrendelő részére.

A 2 db elkészítendő szervezetfejlesztési tanulmány témája:

· Kooperációs Központ működési keretrendszer kialakítása” c. szervezetfejlesztési tanulmány,

· „Fenntartható üzleti modell kidolgozása” c. szervezetfejlesztési tanulmány.

A „Kooperációs Központ működési keretrendszer kialakítása” c. szervezetfejlesztési tanulmány kapcsán elvárt tartalom:

  • Meg kell vizsgálni a hazai kutatási szférát a FuturICT európai zászlóshajó projekthez és a Digitális Menetrend 3. (Bizalom és biztonság), a 4. (Sokkal gyorsabb internet) és az 5. (Kutatás és innováció) pillérei alatt futó akciók egyikéhez való létező és lehetséges kapcsolatok szempontjából.
  • Vizsgálni kell, hogy mik azok a hasznok, tudományos és/vagy finanszírozási, amik a Központ hosszútávú működését indokolttá teszik.
  • Egyeztetni kell a terület felügyeletét ellátó kormányzati szervekkel.
  • Át kell tekinteni a hasonló európai együttműködési projektek nemzeti koordinációjában kialakult nemzetközi gyakorlatot és a hasonló hazai intézmények tapasztalatait.
  • Meg kell alkotni, több változatban a szervezet működési modelljét, megvizsgálni a lehetséges jogi formákat és azokat le is kell „tesztelni” az érintett kulcsszereplőkkel.

A „Kooperációs Központ működési keretrendszer kialakítása” c. szervezetfejlesztési tanulmány elkészítésének tervezett ütemezése:

  • Javaslattétel a tanulmány tartalomjegyzékére és – a FuturICT.hu projekt szakmai vezetőjével egyeztetve – a kulcsszereplő interjúalanyok személyére, a tanulmány elkészítésének végleges ütemezésére (2014. január 15.)
  • Legalább 10 mélyinterjú készítése a hazai kulcsszereplőkkel (2014. február 15.)
  • Kormányzati elképzelések megismerése (2014. február 28.)
  • Nemzetközi tapasztalatok feldolgozása (2014. február 28.)
  • Szervezeti-működési modellek kidolgozása alternatívákkal, különös tekintettel a központ által végzendő tevékenységek körére, az abban közreműködők részvételének lehetséges megoldásaira (2014. március 31.)
  • Döntés a részletesen kidolgozandó változat(ok)ról (2014. április 15.)
  • A tanulmány draft változatának kidolgozása (2014. május 31.)
  • A tanulmány végleges változatának kidolgozása, eljuttatása az érintettekhez (2014. június 30.)

A „Fenntartható üzleti modell kidolgozása” c. szervezetfejlesztési tanulmány kapcsán elvárt tartalom:

  • A Központ különböző szervezeti-működési modelljeiből következő finanszírozási elvárások modellezése.
  • A Központ kutatási területein elérhető külső (elsősorban pályázati és üzleti), valamint belső (intézményi) finanszírozási lehetőségek vizsgálata.
  • Ki kell alakítani a szervezet üzleti-finanszírozási modelljét, több éves előre tekintésben és több pénzügyi forgatókönyvet is figyelembe véve.
  • A tervezetet meg kell küldeni véleményeztetésre a jelentősebb érintett szervezeteknek, intézményeknek.

A „Fenntartható üzleti modell kidolgozása” c. szervezetfejlesztési tanulmány elkészítésének tervezett ütemezése:

  • Javaslattétel a tanulmány tartalomjegyzékére, a Kooperációs Központ működési keretrendszer kialakítása c. tanulmány „Szervezeti-működési modellek kidolgozása alternatíváinak kidolgozását követően, valamint a tanulmány elkészítésének végleges ütemezésére (2014. április 22.)
  • Üzleti-finanszírozási alternatívák kidolgozása és bemutatása (2014. május 15.)
  • A tanulmány draft változatának kidolgozása (2014. május 31.)
  • A tanulmány végleges változatának kidolgozása, eljuttatása az érintettekhez (2014. június 30.)

Figyelem! A tanulmányok előzetes ütemezése tervezett ütemezés, melyek módosításának a jogát az Ajánlatkérő fenntartja. A tanulmányok elkészítésének pontos ütemezését az ajánlatkérő a szerződéskötést követően 2 héten belül egyezteti az ajánlattevővel!

 

Pályázati forrás: TÁMOP-4.2.2.C-11/1/KONV-2012-0013, „Infokommunikációs technológiák és a jövő társadalma (FuturICT.hu)” című pályázat.

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ajánlati árat a 2 db tanulmány elkészítésére mindösszesen nettó Ft+Áfa formában kérjük megadni. Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, annak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatás kapcsán felmerülő költségre.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Alkalmassági feltétel (1): Ajánlattevő mutasson be ajánlatában legalább 1 fő a teljesítésbe bevonni kívánt szakértőt, aki rendelkezik felsőfokú gazdasági végzettséggel, és minimum 10 év gazdasági területen szerzett szakmai tapasztalattal, ezen belül legalább 3 év tapasztalattal az üzleti tervezés, megvalósíthatósági tanulmány készítés területén.

Figyelem! Ajánlattevő csatolja a szakértő önéletrajzát (Europass formátumban), melyből egyértelműen kiderül a fenti területen szerzett 10 ill. 3 éves tapasztalat, valamint a felsőfokú gazdasági végzettségét igazoló diploma másolatát.

  • Alkalmassági feltétel (2): Ajánlattevő mutasson be ajánlatában legalább 1 fő a teljesítésbe bevonni kívánt projekt menedzsert, aki rendelkezik felsőfokú végzettséggel, és minimum 3 év projekt menedzsment területen szerzett szakmai tapasztalattal.

Figyelem! Ajánlattevő csatolja a szakértő önéletrajzát (Europass formátumban), melyből egyértelműen kiderül a fenti területen szerzett 3 éves tapasztalat, valamint a felsőfokú végzettségét igazoló diploma másolatát.

  • Alkalmassági feltétel (3): Ajánlattevő csatoljon referencia nyilatkozatot, az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 36 hónap során szervezetfejlesztési és/vagy üzleti tervezési tárgykörökben készített minimum 2 db tanulmányról, melyek értéke egyenként legalább nettó 2,5 millió forint összegű volt. Figyelem! A bemutatott tanulmányok közül legalább 1 db tanulmánynak szervezetfejlesztés tárgykörrel is foglalkoznia kell.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év, hónap, nap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, az ellenszolgáltatás összegét, továbbá azt a tárgykört/tárgyköröket, amelyben a tanulmányt készítette.

Fizetési mód: Vállalkozó a szolgáltatás díjáról 1 db részszámlát és 1 db végszámlát nyújthat be teljesítésigazolást követően, az alábbiak szerint:

  • Tervezetten 2014.03.31: „Kooperációs Központ működési keretrendszer kialakítása” c. tanulmány „Szervezeti-működési modellek kidolgozása” c. mérföldkövének teljesítését követően részszámla a bruttó vállalkozói díj 40%-ának megfelelő összegről,
  • 2014. 06. 30-án: A „Kooperációs Központ működési keretrendszer kialakítása” és a „Fenntartható üzleti modell kidolgozása” c. tanulmány elkészítését követően végszámla a bruttó vállalkozói díj 60%-ának megfelelő összegről. Megrendelő előteljesítést elfogad.

A számlák összege a teljesítés időpontjától számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással kerül kifizetésre.




Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Lukács Kata, ipari kapcsolati menedzser SZTE Rektori Hivatal Kutatás-fejlesztési és Innovációs Igazgatóság, tel: +36 (62) 546-701, +36 (62) 544-000/6701

email: lukacs.kata@rekt.szte.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Equinox Consulting Kft., 1031 Budapest, Záhony u. 7.
Nyertes ajánlati ár: 3 896 850,-Ft+ÁFA